سرمایشی

معرفی بهترین مارک های فن کویل

video
play-rounded-outline

شما بازدید کننده گرامی با مراجعه به لینک خرید فن کویل می توانید بهترین قیمت و انواع مختلف را مشاهده نمایید

در این مقاله از مجله دماپویا سعی خواهیم داشت به بررسی و معرفی بهترین فن کویل یا (FCU) موجود در بازار بپردازیم. در واقع این سری از تجهیزات تهویه مطبوع از قابلیت دوگانه ای برخوردار اند و هوادهی سرمایشی و گرمایشی را برای مکان های گوناگون تامین می کنند. از این رو می توان از آن ها برای تامین هوای مناسب در چهار فصل سال استفاده کرد که این قابلیت باعث می شود کاربرد گسترده تری نسبت به سیستم های دیگر داشته باشند. با توجه به تقاضای گسترده برای آن، سالانه تولیدکننده های بسیاری این سیستم را در انواع سری های مختلف طراحی کرده و هر یک تلاش خود را می کنند تا برترین فن کویل در بازار را به دست مشتریان برسانند و جایگاه فروش خود را ارتقا دهند. سری های مختلف FCU از ویژگی ها خاصی برخوردار بوده و مشخصه های منحصر به فردی دارند.

گفتنی است که یکی از متداول ترین و نوستالژیک ترین دستگاه های که جهت ایجاد هوای مطبوع به کار می رود، انواع فن کوئل ها می باشند که می توان آن را برای ساختمان هایی مسکونی، تجاری و اداری به کار برد. برای افرادی که تصمیم دارند این سیستم تهویه مطبوع را برای ساختمان خود به کار ببرند، توصیه می شود تا نکات مهم و برندهای معتبر سازنده آن را بشناسید تا خریدی مطمئن و آگاهانه را تجربه کنید. ما در مجله دماپویا قصد داریم طریقه عملکرد این نوع سیستم های سرمازا و گرمازای ساختمان را مورد بررسی قرار دهیم.

در حال حاضر شرکت های سازنده مدل های گوناگون فن کوئل را در سری های مختلف تولید می کنند که کیفیت های آن ها متفاوت است. همچنین برندهای داخلی و خارجی متعددی در ساخت آن با یکدیگر رقابت دارند. در صورتی که قصد خرید این تجهیزات را داشته باشید، در بازار با مارک های متعددی روبرو خواهید شد و تنوع و تعداد بالا این دغدغه را ایجاد می کند که بهترین سازنده کدام بوده و از چه مزایایی برخوردار است. در این صورت شاید انتخاب برای شما چالش برانگیز و دشوار شود. از این رو در این مقاله به معرفی 5 برند برتر و معتبر فن کویل می پردازیم که از نظر کیفیت و تکنولوژی در اول لیست تمامی سازنده های موجود در بازار قرار دارند. شما می توانید از راهنمایی های گروه دماپویا بهره مند شوید تا تجربه خریدی موفق را داشته باشید.

لازم به ذکر است که مدت زمان گارانتی و خدمات پس از فروش تولیدکنندگان داخلی و خارجی از معیارهای مهم یک برند معتبر در زمینه مارک های موفق فن کوئل به شمار می رود. چرا که اهمیت این دو فاکتور بعد از خرید و حین استفاده از محصول مشخص خواهد شد. در واقع در صورت بروز هرگونه نقص یا خرابی دستگاه، دارندگان آن می توانند به راحتی با مراجعه به نزدیکترین نمایندگی فروش، از خدمات آن بهره مند شوند و به صورت رایگان سیستم خود را تعمیر و یا در صورت نیاز قطعه ای را تعویض کنند. در ادامه ی مطالب به معرفی 5 نمونه از بهترین سازنده های فن کویل مطرح و پرکاربرد در بازار پرداخته ایم که با معیارهای گفته شده لازم، با توجه به درصد فروش آن ها در سالهای اخیر در بازار و همچنین میزان رضایت مشتریان، به عنوان بهترین ها شناخته می شوند.

بهترین فن کویل آذر نسیم

برند آذر نسیم

شرکت تولیدی آذر نسیم فن کوئل های خود را به گونه ای طراحی می کند که از راندمان و کارایی بالایی برخوردار اند. مدل های این برند در دو سری زمینی و سقفی از لحاظ موقعیت نصب طراحی می شوند که از هوادهی 200 الی 1000 CFM برخوردار اند. همچنین ناگفته نماند این شرکت با بکارگیری آخرین فناوری های روز همواره محصولاتی در خور و شان هموطنان ایرانی تولید می کند. به همین دلیل در لیست بهترین برندهای فن کویل قرار می گیرد. دواقع این سیستم ها با کمترین میزان مصرف انرژی بیشترین بازدهی را داشته و در نهایت هوایی مطبوع را جهت انتشار به محیط فراهم می آورد که مزیت قابل توجهی است.

با توجه به کیفیت مطلوبی که انواع سیستم های تهویه مطبوع آذر نسیم در سال های متوالی کسب نموده، این برند موفق بوده خود را در لیست برترین سازنده های بازار در این زمینه قرار دهد و جایگاه بالایی را در بازار رقابتی از آن خود کند. نکته ی مهم در خصوص محصولات آن، مجهز بودن به بدنه ی مقاوم و سیستم هوادهی قدرتمند است که این مزیت کمک می کند در فضای مورد نظر دمای هوا را به درجه ی مطلوب و مد نظر کاربر برساند و آسایش و رفاه ساکنان فراهم شود. علاوه بر این ها شرکت آذر نسیم به جهت کسب بیشتر رضایت مندی مشتریان، دارای نمایندگی های فعال در سراسر کشور بوده و محصولات خود را به همراه 12 ماه گارانتی با کیفیتی بالا به مشتریان عرضه می کند.

بهترین فن کویل گرین

برند گرین

در خصوص این سوال که بهترین برندهای فن کویل کدام اند، می توانیم شرکت گرین را هم معرفی کنیم که دارای سابقه ی موفق و طولانی مدتی در زمینه تولید سیستم های تهویه مطبوع می باشد. گرین در این زمینه فعالیت های گسترده ای دارد و محصولات آن در سطح بالایی به فروش می رسند. در واقع باید گفت به واسطه ی کیفیت و کارایی بالای محصولات این برند که طی سال های متوالی در بازار بدست آمده است، توانسته به عنوان یکی از برندهای خارجی معتبر شناخته شود که و سهم قابل توجهی از فروش بازار ایران را هم به خود اختصاص می دهد. این نمونه از تجهیزات و سیستم های برودتی-حرارتی تولیدشده توسط گرین به نحوی طراحی می شوند که در انواع مدل های سقفی توکار، زمینی، کاستی از لحاظ موقعیت نصب می باشند. ظرفیت هوادهی آن ها در بازه ی 300 الی 1200 CFM با قدرت هوادهی و کارایی مطلوب می باشد. می توان آن را در مکان های مختلف از جهت کاربری به کار برد. همچنین شما می توانید با بررسی صفحه فن کویل گرین اطلاعات لازم را در رابطه با این محصول به طور کامل بدست آورید.

نکته ی مهمی که باید درباره گرین به عنوان یکی از بهترین مارکهای فن کویل دانست، عدم محدودیت این محصول آن در اجرای عملکرد سرد و گرم در تمامی ساختمان ها است. شرکت پشم شیشه ی پارس به عنوان نماینده رسمی و انحصاری محصولات گرین در ایران فعالیت می کند. همچنین این برند کالاهای خود را با 12 ماه گارانتی از زمان خرید و 10 سال خدمات پس از فروش در نمایندگی های سراسر کشور عرضه می کند.

Fan-Coil_Saravel

برند ساراول

شرکت ساراول از دیگر برندهایی است که در زمینه تولید سیستم های تهویه مطبوع فعالیت گسترده ای دارد. به این معنا که امروزه به یکی از بزرگترین و مطرح ترین سازنده ها در این عرصه تبدیل شده است و در این خصوص نیز محصولاتی با کیفیت با بازدهی قوی و راندمان مطلوب را تولید و به سایر کشورها صادر میکند. ساراول که از جمله موارد مهم در زمینه آشنایی با بهترین برندهای سازنده فن کوئل می باشد، صاحب نام بوده و با توجه به گستردگی و تنوع محصولات آن در ساختمان های اداری، تجاری و مسکونی قابل استفاده می باشد. طراحی آن ها نیز از تنوع بالایی برخوردار می باشد همچنین این سیستم ها در انواع دیواری، سقفی توکار، کاستی و زمینی با ظرفیت هوادهی 300 الی 1200 CFM تولید می شوند که می توان برای مکان هایی با متراژ بالا و پایین آن ها را به کار برد.

این گروه تولیدی با اتکا به دانش فنی مهندسین و طراحان مجرب خود، محصولات خود را مجهز به آخرین فناوری های روز ارائه می کند. فن دمنده هوا و کویل به کار رفته در این کالا از قدرت عملکرد مطلوبی برخوردار بوده و برای تامین گرمایش هم با اتصال به پکیج و موتور خانه به خوبی حرارت مورد نیاز ساختمان را تامین می کند. از سویی دیگر وقتی در حالت سرمایشی تنظیم شود، با تغذیه از چیلر، هوای خنک هر اتاق را به طور مجزا و به خوبی فراهم می کند. با توجه به ظرفیت بالای آن در هوادهی به عنوان بهترین فن کویل در بازار شناخته می شوند. شرکت پاک سرویس به عنوان نماینده رسمی و انحصاری محصولات آکس در ایران است که سیستم های خود را را با 10 سال گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش ساراول در نمایندگی های فعال سراسر کشور عرضه می نماید.

فن کوئل آکس

برند آکس

از ویژگی های متمایز و منحصر به فرد فن کویل آکس مجهز بودن آن به فن بلوور می باشد که این فن قوی با عبور هوا از سطح کوئل، سرمایش و گرمایش محیط را در هر چهار فصل سال به خوبی تامین می کند. از دیگر مزایای محصولات این برند این است که هوای مطبوع مورد نیاز هر فضا را می توان به وسیله این سیستم به طور مجزا و به خوبی فراهم کرد. برای تامین هوای مطبوع توسط این دستگاه، مدار لوله کشی آن با عبور آب گرم یا سرد از لوله های مسی عمل می کند. برای این منظور به یک سیستم مرکزی مانند موتور خانه (در فصل سرد) و چیلر (در فصل گرم) آب را در داخل کویل به جریان درمی آورد و سپس فن بلوور با قدرت لازم باد را از سطح آن به محیط می دمد تا دما مطابق دلخواه کاربران تغییر کند.

شرکت آکس از این مزیت بهره مند است که قطعات با کیفیت را در طراحی محصولات استفاده می کند و بنابراین یکی از برترین مارک های فن کویل در بازار محسوب می شود. این سیستم را با بالاترین راندمان در ظرفیت های 200 تا 800 CFM طراحی می کند که از جهت موقعیت نصب نیز در انواع سقفی، زمینی، توکار و کاستی به بازار عرضه می شوند. گفتنی است که تمام محصولات این برند با 24 ماه گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش با مراکز در دسترس در سراسر کشور به مشتریان عرضه می گردند. در صورتی که شما نیز تصمیم به خرید این محصولات در ظرفیت ها و مدل های مختلف دارید، می توانید مشخصات انواع آنها را در صفحه محصولات وبسایت دماپویا مطالعه کرده و مقایسه کنید تا بتوانید محصول مناسب نیازتان را خریداری کنید.

fan-coil-saran

فن کویل ساران

پنجمین برند مطرح در زمینه ی ارائه بهترین فن کویل، گروه تولیدی ساران است که طی چندین سال حضور موفق در این عرصه و دارا بودن سبد کالایی متنوع به یکی از بزرگترین و قدرتمندترین شرکت های سازنده در ایران تبدیل شده است. طراحان شرکت ساران تجهیزات تهویه مطبوع را درانواع مدل های کاستی، سقفی، زمینی، دیواری، کانالی و دکوراتیو طراحی می کنند. ظرفیت هوادهی فن کوئل ها 200 الی 2000 CFM می باشد و با کیفیت درجه یک در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرند. این شرکت جهت رفاه و تامین نیاز مشتریان همواره سعی دارد سبد کالایی مرجع و کاملی برای استفاده در تمامی ساختمان ها با بهترین کارایی و کیفیت بالا را ارائه نماید.

این نوع از بهترین سیستم تهویه مطبوع قابلیت تامین برودت و حرارت را دارند و می توان سال ها آن را در هر فصل از سال به کار برد. با استفاده از این محصول ساران تاثیر بسزایی در کاهش هزینه های مورد نیاز نسبت به سایر سیستم های مشابه خواهید داشت. از نکات مهم در مورد برند ساران این است که این شرکت سازنده محصولات خود را با 12 ماه گارانتی در نمایندگی های فعال سراسر کشور با کیفیت بسیار بالا در اختیار مشتریان قرار داده است که مورد استقبال قرار می گیرد.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
اینها را هم ببینید
بسته
دکمه بازگشت به بالا
0
لطفا دیدگاه خود را برای این مقاله درج کنیدx