سرمایشی

کشور سازنده کولر گازی سام

در این مقاله از دماپویا قصد داریم به بررسی در جهت آشنایی با کشور سازنده ی کولر گازی سام و نیز اطلاعات لازم در خصوص این نوع از سیستم های تهویه مطبوع با عملکردی دوگانه بپردازیم. لازم به ذکر است با توجه به تنوع و گستردگی برندهای موجود در بازار اطلاع داشتن از ویژگی های برند مورد نظر میتواند خرید را برای شما راحت تر کند. کولر گازی اسپلیت سام از سری تجهیزات سیستم تهویه مطبوع و تجهیزات ساختمان به شمار می آِید که به منظور تامین هوای مطبوع مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع کمپانی سام در سال 1392 هجری شمسی برابر با 2014 میلادی تاسیس شده و فعالیت خود را در زمینه طراحی و ساخت سیستم های تهویه مطبوع از جمله کولر گازی اسپلیت آغاز نمود. شرکت سازنده ی سام در کشور چین می باشد، و بواسطه ی سطح کیفیت بسیار بالا توانست در همان سالهای ابتدایی جایگاه ویژه ای در بازار رقابت به خود اختصاص دهد و سهم قابل توجهی از بازار فروش را به خود اختصاص دهد. نکته ی حائز اهمیت در رابطه با کمپانی سام این بوده که سالانه میلیون ها دستگاه تولید و روانه بازار رقابت نموده و انواع این سیستم هارا با رعایت استانداردهای بین المللی همچنین بهره مندی از جدیدترین تکنولوژی های مدرن روز دنیا تولید و به دست مشتریان در سراسر جهان از جمله ایران می رساند. به طور کلی محصول ، قیمت و خدمات خوب را با پشتوانه به کیفیت بالای محصولات، شعار اصلی این تولید کننده می باشد.

گفتنی است استفاده از متریال و قطعات اصلی در ساخت کولر گازی اسپلیت سام سبب افزایش راندمان دستگاه همچنین کاهش استهلاک در آن می گردد. به عنوان مثال میتوان به کمپرسور های بکار رفته در این تجهیزات اشاره داشت که از نوع روتاری و پیستونی برندهای مطرح جهانی شامل GMCC ژاپن، KK کشور تایلند، DWM کوپلند زیر مجموعه شرکت امرسان آمریکا، بکار رفته است. استفاده از گاز مبرد R410 سازگار با محیط، بهره مندی از تکنولوژی اینورتر، تنوع در ظرفیت هوادهی از ویژگی های محصولات کمپانی سام به شمار می آید. لازم به ذکر است گروه فنی مهندسی دماپویا به جهت آشنایی شما کاربر گرامی با اینورتر و کاربرد آن مقاله ای مجزا را فراهم آورده که با مراجعه به آن میتوانید اطلاعات کامل و جامعی در خصوص کولر گازی های اینورتر در اختیار داشته باشید. کولر گازی سام در مدل های دیواری، پرتابل، ایستاده و پشت پنجره ای تولید شده و در بازار موجود می باشد که هریک از آنها ویژگی های منحصر بفرد خود را دارا می باشند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم داشت.

در رابطه با آشنایی بیشتر با هر محصولی باید گفت بهترین راه بررسی ساختار و نحوه ی عملکرد آن بوده که تحت عنوان مشخصات فنی میتوان آن را ارزیابی نمود. به طور کلی اگر بخواهیم به مشخصات انواع کولر گازی اشاره داشته باشیم باید بگوییم سیستم های تهویه مطبوع با عملکردی دوگانه به شمار می آیند که با دارا بودن یکسری قابلیت های قادرند تا دمای سرد یا گرم متناسب در هر محیط را فراهم آورند. کمپانی سام با توجه به نیاز بازار کولر گازی های تولیدی خود را با موقعیت نصب متفاوت همچنین ظرفیت هوادهی گسترده ای تولید و به بازار ارائه می نماید. به همین دلیل در زمینه های مختلفی شامل مسکونی، اداری و یا تجاری به منظور تامین هوایی مطبوع از این سیستم ها بهره مند شد. بیشتر مدل های تولید شده کولر گازی سام با قابلیت عملکرد سرد و گرم طراحی شده اند که به این وسیله می توان سایر وسایل حرارتی و برودتی مورد نیاز سازه را حذف و در بسیاری از هزینه های اقتصادی صرفه جویی نمود که این ویژگی بیش از پیش بر کارایی محصول افزوده است.

کولر گازی اسپلیت دیواری سام

کولر گازی اسپلیت دیواری سام در ظرفیت های 9000 الی 30000 btu با راندمان و بازدهی بسیار بالا تولید و در بازار موجود می باشد. این سری از سیستم های تهویه مطبوع در مدل های سرد، سرد وگرم تولید شده اند که با توجه به نیاز میتوان یکی از آنها را انتخاب و خریداری نمود. کمپرسورهای بکار رفته در اسپلیت سام از نوع روتاری ویژه مناطق معتدل همچنین در ظرفیت 30000 سرد آن از کمپرسور پیستونی ویژه ی مناطق گرمسیری استفاده شده است. گاز مبرد بکار رفته در کمپرسور از دو نوع R22 و R410 سازگار با محیط بهره می برد. همچنین با بکارگیری کیت اینورتر روی این دستگاه میزان مصرف انرژی را در آنها به کمترین میزان رسانده و در نهایت سبب افزایش راندمان و بازدهی کولر گازی سام شده است. پنل داخلی از نمایی شیک و منحصر بفرد بهره می برد که با قرار گرفتن در هر محیطی زیبایی آن را دو چندان می کند. استفاده از فیلتر های چندلایه تصفیه هوا از ورود مواد معلق، گرد و غبار و بوی نامطبوع به داخل فضای اتاق جلوگیری بعمل می آورد. از ویژگی های منحصر بفرد اسپلیت دیواری میتوان به تایمر، نمایشگر پنهان، سطح کیفیت بالا اشاره نمود.

کولر گازی اسپلیت دیواری سام

کولر گازی ایستاده سام

کولر گازی اسپلیت دیواری سام در ظرفیت های 9000 الی کولر گازی ایستاده سام با راندمان و بازدهی بالا در ظرفیت های 36000 الی 90000 btu تولید و در بازار موجود می باشد. از این مدل کولر گازی بدلیل تولید حجم بالایی از هوای مطبوع در فضاهایی با متراژ بالاتر مورد استفاده قرار می گیرد. شکل ظاهری دستگاه از نمایی شیک و منحصر بفرد بهره می برد که با قرار گرفتن در محیط زیبایی آن را دو چندان می کند. استفاده از فیلترهای چندلایه تصفیه هوا از ورود هرنوع مواد معلق همچنین بوی نامطبوع به فضای داخلی محیط جلوگیری می کند که به این ترتیب هوایی مطبوع و بدون آلودگی را به محیط هدیه می بخشد. کمپرسور بکار رفته در کولر گازی سام از نوع روتاری و اسکرال، و نوع گاز مبرد بکار رفته در آن R22 استفاده شده است. نوع برق مورد نیاز دستگاه تکفاز و سه فاز می باشد، همچنین در مدل های سرد، سرد و گرم طراحی و تولید شده اند که به این ترتیب میتوان در تمامی روزهای سال از این دستگاه به منظور ایجاد هوایی مطبوع بهره مند شد.

کولر گازی ایستاده سام

کولر گازی پرتابل سام

کولر گازی پرتابل سام در ظرفیت 12000 btu با راندمان و بازدهی بالا تولید و در بازار موجود می باشد. این مدل کولر گازی سام به دلیل دارا بودن ابعاد و وزن کم در فضاهایی با متراژ پایین بسیار کاربرد داشته و در مدت زمان کوتاهی دمای اتاق را به درجه دلخواه کاربر می رساند. به منظور خروج گرمای حاصل از فعالیت کمپرسور از پورت خروجی و با استفاده از لوله ی خرطومی گرما را به فضای بیرون هدایت می کنند. بهره مندی از فیلترهای چند لایه تصفیه هوا از ورود مواد معلق، گرد و غبار، بوی نامطبوع از محیط جلوگیری بعمل آورده و هوایی مطبوع و عاری از هر نوع آلاینده را به داخل اتاق هدیه می بخشند. این دستگاه حین عملکرد صدای بسیار کمی داشته و بدون ایجاد مزاحمت برای ساکنین دمای اتاق را به درجه دلخواه کاربر می رساند.

کولر گازی پرتابل سام

کولر گازی پنجره ای سام

کولر گازی پنجره ای سام در ظرفیت های 18000 الی 24000 btu با راندمان و بازدهی بسیار بالا تولید و در بازار موجود می باشد. این سری از سیستم های تهویه مطبوع با قرار گرفتن در قاب پنجره و بدون اشغال فضای محیط سازه هوایی مطبوع به محیط اتاق هدیه می بخشند. از کمپرسورهایی که در کولر گازی پشت پنجره ای سام استفاده شده است میتوان به روتاری و پیستونی اشاره نمود و گاز مبرد بکار رته در انها نیز R22 و R410 سازگار با محیط استفاده شده است. بدلیل تنوع در مدل کمپرسور می توان در تمامی مناطق جغرافیایی از جمله گرمسیری از کولر گازی سام مدل پنجره ای بهره مند شد. قابلیت تنظیم دریچه های هوا همچنین بهره مندی از ریموت کنترل باعث می شود هوایی یکنواخت و یکسان در محیط داشته باشیم. عملکرد آرام و بی صدا، استفاده از فیلترهای چندلایه تصفیه هوا، راندمان وبازدهی بالا از ویژگی های منحصر بفرد این محصولات می باشد.

کولر گازی پنجره ای سام

گارانتی و خدمات پس از فروش کولر گازی سام

تمامی مدل های کولر گازی سام دارای 60 ماه گارانتی کمپرسور، 24 ماه سایر قطعات، نصب و راه اندازی رایگان، همچنین 5 متر لوله و عايق رايگان شرکت آتی ميباشد. لازم بذکر است که وبسايت تخصصی دماپويا این کالاها را همراه با گارانتی اصلی و امکان ارسال به سراسر کشور، به منظور خریدی بهینه و مقرون به صرفه ارائه می نماید.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا
0
لطفا دیدگاه خود را برای این مقاله درج کنیدx