آبرسانی

بهترین مارک های پمپ آب خانگی

بهترین برند های پمپ آب خانگی کدام اند؟ چه تفاوتی میان برند های تولید کننده پمپ آب از نظر کیفیت ساخت و ویژگی های دیگر وجود دارد؟ بهترین پمپ آب خانگی به پیشنهاد دما پویا کدام مدل و از کدام برند است؟ پیش از پاسخ به این سوالات باید گفت این محصولات به طور ویژه در اکثر آپارتمان ها و منازل مسکونی جهت کنترل فشار آب مصرفی مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله انواع پمپ آب خانگی می توان به پمپ آب خانگی یک اسب بخار، یک و نیم اسب بخار، دو اسب بخار، بشقابی، جتی و… اشاره کرد.

قطعا با توجه به تنوع بالا مدل ها و برند های این پمپ های آب در بازار انتخاب بهترین مدل نیاز به بررسی دقیق و آشنایی با برند های پرفروش دارد که ما در این مطلب به طور کامل به بررسی برترین برند ها می پردازیم.

شما بازدید کننده گرامی با مراجعه به لینک خرید پمپ آب خانگی می توانید بهترین قیمت و انواع مختلف را مشاهده نمایید

video
play-rounded-outline

ما در این مقاله از مجله ی دماپویا قصد داریم با ارائه ی اطلاعاتی به بررسی و آشنایی با بهترین پمپ آب خانگی موجود در بازار ایران بپردازیم . ابتدا باید گفت پمپ ها وظیفه ی انتقال و جا به جایی مایعات و سیالات مختلف را به عهده دارند که این سری از تجهیزات با دارا بودن یکسری از قابلیت ها توانسته اند در صنایع مختلف کاربرد گسترده ای را به خود اختصاص دهند به عنوان نمونه میتوان به عملکرد ویژه آن ها در بخش هایی چون مصارف خانگی، کشاورزی، و صنعتی اشاره نمود با درنظر داشتن جایگاه ویژه ای که این محصولات دارند در صنعت تأسیسات و آبرسانی شرکت های بسیاری پمپ آب را به صورت گسترده و با توجه به نیاز بازار در انواع مختلف طراحی و تولید می گردند . به طور کلی باید گفت پمپ های آب خانگی یکی از مدل های موجود است که استفاده ی گسترده ای در ساختمان ها و پروژه های مسکونی دارا می باشند که پیش از خرید با در نظر گرفتن یکسری نکات میتوان بهترین پمپ آب خانگی را انتخاب نمود .

گفتیم که این دست از سیستم های آبرسانی امروزه ایفا کننده ی نقش بسیار مهمی در زندگی افراد میباشند چراکه با بالا رفتن میزان جمعیت برای دستیابی به آب در شهرهای پرجمعیت در ساختمان ها و آپارتمان های مرتفع، و مناطقی با تراکم جمعیت، در ساعاتی از روز با مشکل کمبود فشار آب مواجه می شویم که این امر موجب اخلال در انجام کارهای روزمره می گردد . از این رو با بهره گیری از بهترین پمپ آب خانگی میتوان میزان فشار و حجم آب را افزایش و آب مورد نیاز جهت مصرف به راحتی در دسترس قرار می گیرد و با توجه به قابلیت هایی که این تجهیزات دارا میباشند توانسته اند جایگاه بالایی را در بازار فروش از آن خود بنمایند . لازم به ذکر است برای خرید این سری از تجهیزات آبرسانی میبایست علاوه بر ظرفیت مناسب دستگاه، گارانتی اصلی، خدمات پس از فروش، نوع پمپ و همچنین هد و دبی را در جهت انتخاب بهترین پمپ آب خانگی در نظر گرفت . ما در این مقاله به معرفی  10 برند برتر و موفق بازار که از سطح کیفیت و دوام بالایی برخوردار و نیز با قیمتی اقتصادی و مقرون به صرفه در بازار عرضه می شوند پرداخته ایم.

معرفی 10 برند برتر و بهترین پمپ آب خانگی در ایران

مجله دماپویا با توجه به بازار ایران بهترین پمپ آب خانگی را تحت عنوان برند های گوناگون موجود در بازار ایران از نظر کیفیت، مصرف انرژی، تنوع مدل ها، نوع خدمات و گارانتی مورد بررسی و اطلاعات آن را در اختیار افراد قرار داده است . ابتدا در بررسی این موضوع به معرفی و آشنایی با انواع برندهای برتر پمپ آب ، تاریخچه شرکت، معرفی انواع پمپ و گارانتی آن شرکت پرداخته شده که این برند ها بدلیل کیفیت بالای ساخت ، فروش بالایی را در بازار ایران از آن خود نموده است . در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی و معرفی بیشتر در رابطه با برندهایی که در سالهای اخیر توانسته اند سطح بالایی از کیفیت و دوام را از آن خود بنمایند، بپردازیم .

pump-pentax-damapouya

پمپ آب خانگی پنتاکس-Pentax

به عنوان یک نمونه از بهترین پمپ آب خانگی موجود در بازار ایران میتوان برند پنتاکس را معرفی نمود . در رابطه با شرکت سازنده ی پنتاکس باید گفت در کشور ایتالیا می باشد اما تجهیزات آبرسانی این شرکت تحت عنوان پمپ آب خانگی در کشور چین زیرنظر متخصصین با همان کیفیت تولید و عرضه می گردد و نیز در لیست بهترین مارک های پمپ آب خانگی باعنوان برند پنتاکس قرار می گیرند . لازم به ذکر است شرکت پنتاکس که در سال 1369 شمسی (1990 میلادی) با مدیریت جیانلویجی پدرولو تأسیس شد در نهایت توانست به یکی از معروف ترین تولید کننده ها تبدیل گردد. اگر بخواهیم به انواع مدل هایی از این پمپ ها اشاره کنیم باید میتوان  CM ، CH ، PM ، CS ، CB  را نام برد که این دستگاه ها با استفاده از تکنولوژی پیشرفته از نظر کیفیت بالا و عملکرد فروش گسترده ای را هم دارند البته تولیدات این شرکت شامل انواع قبیل بشقابی، محیطی، تک پروانه، خودمکش، جتی، دو پروانه نیز می باشد. در کشور ما جهت انتخاب بهترین پمپ آب خانگی تحت عنوان برند پنتاکس میبایست به شرکت صنعتی دیزل ساز اشاره نمود که به عنوان نماینده رسمی این شرکت و عرضه کننده محصولات پنتاکس با گارانتی  12 ماهه و خدمات پس از فروش میباشد .

پمپ آب خانگی ایتالیایی سایر

پمپ آب خانگی سایر-SAER

برند موجود دیگری در بازار ایران که به عنوان بهترین پمپ آب خانگی به معرفی و بررسی آن در این مطلب می پردازیم ، برند سایر است . شرکت تولید کننده ی این محصول ازسال 1330 شمسی ( 1951 میلادی) در شهر Emilia ایتالیا برای تولید انواع الکتروپمپ جهت مصارف کشاورزی، صنعتی و خانگی تأسیس و شروع به فعالیت نمود . نکته ی حائز اهمیت در خصوص این برند این است که به دلیل پیشرفت کشاورزی بعد از جنگ در امیلیا تمامی این محصولات به رنگ سبز تولید می شوند . در تولید این سری از تجهیزات به کارگیری استاندارد و کیفیت بالا، تولید کاملا خودکار، این پمپ ها را جزو گزینه های ایده آل و در لیست بهترین مارک های پمپ آب خانگی قرار داده است . لازم به ذکر است خدمات پس از فروش این پمپ توسط شرکت amc که به عنوان وارد کننده پمپ سایر در ایران فعالیت می نماید تامین میگردد . از انواع پمپ های سایر میتوان به مدل های مختلف پمپ خانگی مانند  CM – FC – KF ، چدنی سانتریفیوژ ، خطی ، مستغرق ، شناور و خودمکش اشاره نمود. در ادامه با ما جهت بررسی نوع دیگری از بهترین پمپ آب خانگی موجود در بازار ایران ، همراه باشید .

pump-lowara-damapouya

پمپ آب خانگی لوارا-Lowara

از دیگر بهترین پمپ آب خانگی که در بازار ایران موجود میباشد میتوان به برند لوارا اشاره نمود . شرکت تولید کننده ی این تجهیزات تحت عنوان برند لوارا در کشور ایتالیا در سال 1365 شمسی (1986 میلادی) تأسیس شده است که در واقع این شرکت زیر مجموعه گروه صنعتیXylem  یکی از برند های مشهور الکترو پمپ میباشد . البته در حال حاضرلوارا در کشورهای مختلف نسبت به تولید این محصول اقدام به فعالیت نموده است . تجهیزات این برند دارای جنسی فولاد یا استیل ضد زنگ بوده که از آلودگی جلوگیری میکند همچنین این دستگاه ها با استفاده از تکنولوژی پیشرفته از نظرکیفیت بالا و صرفه جویی در مصرف انرژی فروش گسترده ای هم دارند که این موضوع سبب شده تا درلیست بهترین مارک های پمپ آب خانگی قراربگیرند . این سری از تجهیزات در انواع مدل های محیطی PAB ، PSA ،P ، تک پروانه CEA ، FHE ، FHS ، FHF ، SHS ، دو پروانه CA ، پروانه نیمه باز CO موجود میباشد . در ایران جهت تهیه این محصول شرکت دیزل ساز به عنوان نماینده رسمی این شرکت با  24 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش در بازار موجود میباشد.

پمپ ابارا

پمپ آب خانگی ابارا-Ebara

همانطورکه گفتیم پمپ ها از سری تجهیزات آبرسانی ای اند که تحت عنوان مدل های گوناگون به بازار عرضه می گردند . به عنوان یک نمونه از بهترین پمپ آب خانگی میتوان به برند ابارا اشاره نمود که در بازار جهت مصرف طراحی و تولید می گردد . شرکت تولید کننده ی این محصول یعنی ابارا در سال 1330 شمسی (1912 میلادی ) با مدیریت آریا اینو کوچی در کشور ژاپن تأسیس و با توجه به گسترش محصولات و تقاضای مشتریان در کشور ایتالیا نیز تولید و به بازار ارائه می گردد همچنین برند ابارا در 17 کشور در سراسر دنیا از جمله ایران تولید و در لیست بهترین مارک های پمپ آب خانگی شناخته شده اند . علاوه بر این ها شرکت ابارا ایتالیا در زمینه پمپ های صنعتی و آب و فاضلاب و تولید انواع الکتروپمپ های استیل و چدنی استاندارد نیز فعالیت گسترده ای دارد . پمپ آب خانگی ابارا تحت عنوان مدل های بشقابی ، محیطی ، تک پروانه ، خودمکش ، جتی ، دو پروانه شامل سری CDA ، CMA ، AGA ، CD ، CDXM ، FSA ، CMC و با حداکثر دمای مایع عبوری از پمپ 40 درجه سانتیگراد این محصولات را به تولید می رساند . در ایران این شرکت دارای نمایندگی انحصاری بوده و محصولات خود را همراه با 12 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش در بازار ایران به عنوان بهترین پمپ آب خانگی عرضه می نماید .

pump-dab-damapouya

پمپ آب خانگی داب-DAB

این سری از تجهیزات آبرسانی یعنی پمپ ها تحت عنوان مدل های گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرند که یکی از این بهترین پمپ آب خانگی برند داب است . این شرکت یعنی داب در کشور ایتالیا در سال 1354 شمسی ( 1975 میلادی ) تأسیس گشت و دفتر مرکزی این شرکت در میلان ایتالیا  قرار دارد در واقع این شرکت فعالیت خود را در سال 1996 در بازار ایران آغاز نمود . این تجهیزات آبرسانی پمپ های آب خانگی را تحت عنوان مدل های K ، KP ، AQUAJET ، KPA  طراحی و به بازار عرضه می نماید . این دستگاه ها با بهره گیری از پیشرفته ترین تکنولوژی ها ازنظرکیفیت بالا و صرفه جویی در مصرف انرژی IE2 وعملکرد فروش گسترده ای را به خود اختصاص و توانسته درلیست بهترین پمپ آب خانگی و برندهای موجود در بازار قرار بگیرد . لازم به ذکر است تولیدات این شرکت شامل طراحی مدل هایی از قبیل بشقابی ، محیطی ، جتی ، خودمکش ، دو پروانه می باشد. شرکت آبا دیزل به عنوان نماینده رسمی این شرکت با دارا بودن 12 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش در بازار ایران اقدام به فعالیت نموده است .

pump-pedrollo-damapouya

پمپ آب خانگی پدرولو-Pedrollo

برند پدرولو را میتوان تحت عنوان یکی دیگر از بهترین پمپ آب خانگی ای نام برد که از جایگاه ویژه ای در بین سیستم های آبرسانی برخوردار می باشد. شرکت پدرولو در کشور ایتالیا در سال 1353 شمسی ( 1974 میلادی ) تأسیس و در بیش از 160 کشور سراسر جهان تولید میشود این دستگاه ها با استفاده از تکنولوژی پیشرفته از نظر کیفیت بالا و صرفه جویی در مصرف انرژی وعملکرد فروش گسترده ای دارد و در لیست بهترین مارک های پمپ آب خانگی قرار گرفته است . تولیدات این شرکت شامل مدل هایی از قبیل بشقابی ، محیطی ، جتی ، خودمکش ، دو پروانه می باشد . شرکت بین المللی سحر آب صنعت به عنوان نماینده رسمی این شرکت در ایران است که با برخورداری از 12 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش در بازار ایران جهت مورد استفاده قرار گرفتن طراحی و تولید می گردد .

pump-speroni-damapouya

پمپ آب خانگی اسپرونی-Speroni

یکی دیگر از تجهیزات آبرسانی که توانسته جایگاه بالایی را به عنوان بهترین پمپ آب خانگی از آن خود کند ، برند اسپرونی میباشد . برند اسپرونی که در کشور ایتالیا در سال 1325 شمسی ( 1946 میلادی ) تأسیس شد توانست به یکی از معروف ترین تولید کننده های پمپ تبدیل شود که روزانه حدود 4000 دستگاه را تولید می کند و نیز خود را در لیست بهترین مارک های پمپ آب خانگی در ایران قرار دهد . لازم به ذکر است پمپ اسپرونی شامل مدل های مختلفی بوده که با استفاده از تکنولوژی پیشرفته از نظر کیفیت بالا و عملکرد فروش گسترده ای را هم دارد . از تولیدات این شرکت میتوان به انواع مدل های موجود از قبیل : بشقابی ، محیطی ، تک پروانه ، خودمکش ، جتی ، دو پروانه اشاره نمود . در خصوص ارائه ی این تجهیزات در کشور ما ، شرکت بازرگانی فورگ به عنوان نماینده رسمی محصولات اسپرونی را با گارانتی 12 ماهه و خدمات پس از فروش در بازار طراحی و عرضه می نماید .

بهترین پمپ آب خانگی در ایران

پمپ آب خانگی گراندفوس – GRANDFOS

در خصوص بهترین پمپ آب خانگی و یا تجهیزات آبرسانی پرکاربرد میتوان به برند گراندفوس که در بازار موجود میباشد اشاره نمود . در رابطه با شرکت تولید کننده ی این محصول باید گفت به عنوان یکی از بزرگ ترین شرکت های تولید کننده ی پمپ در جهان شناخته شده که در کشورهایی مانند چین، آلمان، صربستان به تولید رسیده و نیز در لیست بهترین مارک های پمپ آب خانگی قرار دارد . گفتنی است کمپانی اولیه این پمپ در سال 1324 شمسی ( 1945 میلادی ) در کشور دانمارک تأسیس گشت . در کشور ما شرکت آبتین نمایندگی انحصاری این پمپ را بر عهده دارد . پمپ گراندفوس در انواع مدل های خانگی، طبقاتی، سیرکولاتور با توجه به نیاز مشتری و مصرف ، تولید و به بازار ارائه می گردد . نکته ی حائز اهمیت در خصوص این محصول دارا بودن گارانتی 24 ماهه و خدمات پس از فروش آن میباشد .

بهترین پمپ آب خانگی

پمپ آب خانگی ارس – ARAS

بهترین پمپ آب خانگی موجود در بازار که در طبقه ی تجهیزات آبرسانی پرمصرف قرار میگیرد برند ارس است .این سری از پمپ ها جهت مصارف خانگی ، صنعتی و کشاورزی تولید و به بازار عرضه می شوند . کمپانی ارس سال 1368 شمسی ( 1989 میلادی ) در ایران تأسیس گشت و با بهره گیری از علم روز نسبت به تولید محصولاتی با کیفیت اقدام به فعالیت نمود . لازم به ذکر است که تمامی پمپ های تولید شده توسط این شرکت تحت عنوان برند ارس دارای ISO 9001 بوده و نیز در انواع گوناگون برای موارد کاربردی متفاوتی طراحی و تولید می گردند . تمامی محصولات ارائه شده توسط این کمپانی دارای 12 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش بوده و تحت عنوان مدل هایی چون : بشقابی ، جتی ، دو پروانه و محیطی در بازار عرضه می گردند .

بهترین پمپ آب خانگی در ایران

پمپ آب خانگی لیو – LEO

نمونه ی آخر از تجهیزات آبرسانی ای که تحت عنوان بهترین پمپ آب خانگی به بررسی آن می پردازیم ، برند لیو میباشد . این شرکت در زمینه تولید انواع پمپ برای مصارف خانگی ، صنعتی و کشاورزی با رعایت استاندارد ها و تکنولوژی روز دنیا توانسته محصولات خود را با کیفیت بالا و به عنوان برند مطرح دنیا در زمینه تولید پمپ آب عرضه نماید . شرکت پمپ لیو در سال 1374 شمسی (1995 میلادی ) در کشور چین تأسیس و در حال حاضر کمپانی لیو توانسته محصولات خود را به بیشتر کشورها از جمله خاور میانه ، آمریکای شمالی ، جنوب شرق آسیا ، صادر نماید . این کمپانی با تولید پمپ های با کیفیت توانسته جز شرکت های مطرح چینی در تولید بهترین مارک های پمپ آب خانگی و برندهای موجود در بازار باشد. از انواع مدل های تولیدی این برند میتوان به بشقابی ، محیطی ، جتی ، تک پروانه ، دو پروانه و خودمکش اشاره نمود. لازم به ذکر است گروه تولیدی – بازرگانی کرمانی وارد کننده ی محصولات این برند به عنوان بهترین پمپ آب خانگی است که از مزایایی چون 24 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش برخوردار میباشد .

بازدید کننده گرامی در صورتی که قصد خرید پمپ  از نوع صنعتی و کشاورزی را دارید، می توانید با کلیک روی لینک، انواع آن را مشاهده نمایید

4 1 vote
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای
guest
3 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
منوچهر آمنی نژاد
منوچهر آمنی نژاد
1 سال پیش

با سلام خدمت شما عزیزان دل ممنون و با سپاس از شما دوستان گرامی در مورد قرار دادن اطلاعات مفیدپمپ های بینهایت سپاسگزارم همیشه برقرار و پاینده باشیددر پناه ایزد یزدان خدای ایرانیان

هادی محمودی
هادی محمودی
11 ماه پیش

سلام مجله تخصصی در زمینه پمپ آب خانگی وست کنترل و اتوماتیک پمپ و تسويه آب دارید معرفی کنید

هادی محمودی
هادی محمودی
11 ماه پیش

مجله دما پویا چطور می توانم دریافت کنم

دکمه بازگشت به بالا
3
0
لطفا دیدگاه خود را برای این مقاله درج کنیدx