آبرسانی

کشور سازنده پمپ ابارا

ما در این مقاله از مجله ی دماپویا قصد داریم تا با ارائه ی یکسری از اطلاعات به معرفی و آشنایی با کشور سازنده  پمپ ابارا و همچنین انواع مدل های تولید شده ازاین پمپ بپردازیم . امروزه با افزایش میزان جمعیت و گسترش شهرنشینی با مشکلات بسیاری مواجه هستیم که مهمترین آن که در تمام بخش های زندگی از میزان تاثیر گذاری بالایی برخور داراست مسئله ی کمبود و یا عدم دسترسی آسان به آب است که خودش را در قالب فشار کم آب هم نشان می دهد که چشمگیر ترین این قیبل مشکلات را میتوان در آپارتمان و یا ساختمان های بلند که در شهرهای بزرگ وجود دارند مشاهده نمود . از این رو میبایست یکسری اقداماتی را انجام داد تا بتوان این نیازمبرم و مهم را تامین نمود چراکه وجود آن در زندگی به قدری تاثیر گذار است که در صورت عدم وجود آن تمام کارها مختل می گردد یعنی انجام هرکاری در زندگی وابسته به وجود آب است. کشور سازنده پمپ ابارا نیز در این خصوص با تولید انواع پمپ آب نسبت به حل این مشکل اقدام به فعالیت نموده. البته لازم به ذکراست این تجهیزات مصارف صنعتی و یا درصنعت کشاورزی نیزدرجهت آبیاری و انتقال آب از چاه هم مورد استفاده قرار می گیرند و به طورکلی ازکاربردهای بسیاری برخوردار اند . با در نظرداشتن این حجم ازاستفاده گسترده این تجهیزات ،کارخانه های بسیاری درخصوص تولید انواع مدل های پمپ آب درحال فعالیت هستند و سالانه میلیون ها دستگاه را تولید وروانه بازار رقابت می کنند . یکی از برندهای مطرح و معتبر بازار مارک ابارا می باشد. این کمپانی ازمطرح ترین و معتبرترین کارخانه های تولیدی در بازار به شمار می آید که درادامه بررسی بیشترازکشور سازنده پمپ ابارا خواهیم پرداخت .

 

شرکت سازنده ی این سری از تجهیزات با بهره گیری از آخرین تکنولوژی روز توانسته در تولید انواع پمپ در لیست بهترین پمپ های جهان قرار گیرد. کشور سازنده پمپ ابارا در سال 1330 شمسی (1912 میلادی ) درکشور ژاپن با مدیریت آریا اینو کوچی تأسیس و با توجه به گسترش محصولات و تقاضای مشتریان در سراسر جهان در کشور ایتالیا نیز این پمپ ساخته و به بازار جهت مصرف عرضه گشت . در کشور ما نیزشرکت ابارا ایران، نمایندگی انحصاری این پمپ را برعهده دارد. از قبیل محصولاتی که تحت عنوان این برند به بازار عرضه می گردد میتوان به : پمپ آب خانگی، پمپ آب طبقاتی، پمپ سیرکولاتور، پمپ آب طبقاتی، پمپ کف کش، پمپ آب شناور و پمپ آب لجن کش اشاره نمود . ما درمجله دماپویا به معرفی کشور سازنده پمپ ابارا و تمامی جزئیات در این خصوص خواهیم پرداخت.

کمپانی ابارا با بهره مندی از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا و بهره مندی از فناوری های نوین توانسته محصولاتی با رعایت استانداردهای بین المللی را تولید و روانه بازار رقابت کند. با استفاده از این تجهیزاتی که کشور سازنده پمپ ابارا تولید نموده می توان آب وسیالات را در مصارف خانگی، کشاورزی و صنعتی با فشار و حجم بالاتری را دراختیار داشت علاوه براین ها استفاده از متریال و قطعات اصلی و درجه یک در ساخت پمپ های ابارا موجب شده این محصولات از سطح کیفیت و دوام بالایی برخوردار باشند و همچنین ازکاربرد گسترده ای درصنایع مختلف برخور دار باشند.علاوه بر برند ابارا این نوع از تجهیزات آبرسانی تحت عنوان برندهای دیگری نیزدر بازار موجود بوده که سطح کیفیت بالایی هم دارا می باشند. به همین منظور نیز درمقاله ای مجزا به معرفی بهترین پمپ آب خانگی موجود در بازار پرداخته ایم که با مراجعه به این صحفه می توانید اطلاعات کامل و جامعی در خصوص برندهای مطرح و معتبر بازار در اختیار داشته باشید و از این طریق خریدی بهینه و مقرون به صرفه را تجربه نمایید.در ادامه ی مقاله با ما برای آشنایی و معرفی انواع دیگری که کشور سازنده پمپ ابارا تولید نموده ، همراه باشید .

پمپ آب خانگی ابارا

پمپ آب خانگی ابارا

در رابطه با مشخصه های فنی پمپ آب درسری خانگی باید گفت دارای بدنه ای ازجنس چدن بوده که پروانه آن، با توجه به کاربرد و نوع مصرف از برنج یا نوریل ساخته می شود. کشور سازنده پمپ آب ابارا این نوع از پمپ هارا به گونه ای طراحی نموده اند که جهت استفاده در مصارف خانگی و صنعتی مانند آبرسانی مجتمع های اداری و تجاری، آبرسانی ویلاها، مصارف آبیاری کوچک مورد استفاده قرارمی گیرد. از ویژگی های انحصاری در این محصول می بایست به کیفیت مطلوب، تعمیرات آسان، کم صدا بودن این نوع از پمپ اشاره نمود علاوه براین ها دراین نوع از پمپ حداکثر دمای سیال عبوری می تواند بین 40 تا 80 درجه سانتی گراد باشد. به عنوان نمونه هایی از پمپ آب خانگی میتوان به سری PRA ، بشقابی سری CMA ، دوپروانه سری CDA ، جتی AGA اشاره نمود .

پمپ سیرکولاتور ابارا

پمپ سیرکولاتور ابارا

کشور سازنده پمپ ابارا این نوع از پمپ هارا تحت عنوان پمپ سیرکولاتو ابارا برای سیرکوله و گردش آب گرم درمصارف خانگی و صنعتی مانند پکیج های حراراتی، سیستم های سرمایشی -گرمایشی، سیستم آبیاری بارانی سطحی، انتقال مواد دارویی تولید و در بازارجهت مصرف عرضه نموده است .این سری پمپ ها توانایی پمپاژ سیال از دمای 100 تا 130 درجه سانتی گراد را دارند.و پروانه ی موجود دراین تجهیزات با توجه به نوع کاربرد آن از جنس تکنو پلیمر، استیل و چدن ساخته می شود که از مقاومت بالایی در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی برخوردار میباشند علاوه بر این ها پمپ ابارا مدل سیرکولاتوردارای راندمان و طول عمربالایی هم می باشند. اگر بخواهیم به انواع این مدل پمپ ها اشاره کنیم باید به مدل های خطی ابارا سری LPS ، سری LPC ، سری MR و سری ETHERMA که دربازار جهت مصرف عرضه گشته اشاره بنماییم .

پمپ طبقاتی ابارا

پمپ طبقاتی ابارا

گفتنی است که کشور سازنده پمپ آب ابارا این سری از سیستم هارا تحت عنوان پمپ آب طبقاتی دردو مدل افقی و عمودی با کاربری متفاوت جهت عرضه به بازار ارائه می نماید .تولید و عرضه می گردد. جنس بدنه ی این تجهیزات از استیل و چدن ساخته شده است که  مقاومت بالایی را در این محصول دربرابر پوسیدگی و زنگ زدگی ایجاد می نماید .از پمپ طبقاتی ابارا برای انتقال و پمپاژ سیالات در مصارف صنعتی و خانگی و آتش نشانی مانند تأمین آب بویلرها، سیستم های تصفیه آب، جهت تقویت فشار آب خانگی مورد استفاده قرارمی گیرد. وزن سبک و قابل حمل، طراحی قدرتمند و کارکرد کم صدا از ویژگی های این مدل از پمپ ابارا می باشد. پمپ آب طبقاتی ابارا در سری EVM ، MATRIX ، COMPACT تولید و در بازار عرضه می شوند .

پمپ آب شناور ابارا

پمپ آب شناور ابارا

پمپ شناور ابارا از دسته تجهیزات آبرسانی است که کشور سازنده پمپ آب ابارا نسبت به تولید وعرضه آن در بازار اقدام به فعالیت نموده است .در واقع ازسری پمپ های مستغرق با بدنه ای استیل برای انتقال آب های تمیز تا حداکثر دمای 40 درجه سانتی گراد از چاه های عمیق و نیمه عمیق طراحی و ساخته شده است. یکی ازمهم ترین ویژگی های پمپ ابارا در این است که خازن آنها در داخل پمپ نصب شده، به همین دلیل برای نصب این پمپ ها به جعبه استارتر نیازی نیست و موجب نصب آسان تر آن می گردد. کارکرد طولانی مدت، کیفیت ساخت بالا را میتوان از ویژگی پمپ شناور ابارا به شمار آورد .قسمت مکنده این پمپ ها دارای صافی است که ازعبور ذرات درشت و سخت جلوگیری می کند که حداکثرعمق غوطه وری این پمپ ها 15 متر میباشد.این مدل ازپمپ ها در دو سری IDROGO و سری EBS تولید و به بازار عرضه می گردد .

پمپ آب کف کش ابارا

پمپ آب کف کش ابارا

این نوع از پمپ که کشور سازنده پمپ ابارا تحت عنوان پمپ کف کش ابارا تولید نموده درجهت مصارف خانگی، صنعتی، کشاورزی برای انتقال مواد غذایی و لبنی، انتقال آب های کثیف، تخلیه استخرها کاربرد گسترده ای دارند. پمپ ابارا دارای بدنه ی استیل و چدن می باشند و در دسته ی پمپ های سانتریفیوژ مستغرق قرار میگیرند و با توجه به اینکه درون سیال قرارمی گیرند و الکتروموتور آنها ضد آب بوده ونیزدارای کلاس حفاظتی IP68 می باشد . دارا بودن سیستم قطع کن (فلوتر)، بدنه ی استیل یکپارچه، راندمان بالا از ویژگی های این پمپ به حساب می آید.این مدل از پمپ درسری BEST ، DS ، PERLA توسط کمپانی ابارا تولید و به بازار ارائه می گردد .

پمپ آب لجن کش ابارا

پمپ آب لجن کش ابارا

این محصول که کشور سازنده پمپ ابارا با کاربردی جهت پمپاژوانتقال آب های آلوده که دارای ذرات معلق ونیزفاضلاب هایی تا حداکثر دمای 50 درجه سانتی گراد در بخش مصارف صنعتی و خانگی مانند استخر گازمتان ، تصفیه فاضلاب شهری و آبیاری زمین ها کاربرد دارند .در واقع میتوان گفت ازسری پمپ های مستغرق با بدنه ای استیل و چدن و دارای کلاس حفاظتی IP68 و فلوترمی باشند که مکانیکال سیال دوبل داشته وباعث می شود امکان نشتی دراین نوع پمپ به صفر برسد . کاربرد وسیع ، بدنه ی استیل و یکپارچه را باید ازویژگی های انحصاری این پمپ به شمار آورد. گفتنی است که این مدل ازپمپ های ابارا درسری DW ، RIGHT ، DML-DL ، DVS تولید و در بازارعرضه می گردند.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا
0
لطفا دیدگاه خود را برای این مقاله درج کنیدx