آبرسانی

کشور سازنده پمپ آب ویکتوری

این مقاله از مجله ی دما پویا ارائه دهنده اطلاعاتی در خصوص آشنایی و معرفی با کشور سازنده پمپ ویکتوری میباشد. درابتدا با درنظر داشتن افزایش شهرنشینی و کاهش فشارآب خصوصا درآپارتمان ها، همچنین اهمیت فشار آب درزمینه ی مصارف خانگی، صنعتی ، کشاورزی ، نیازمبرم و دسترسی راحت به آب با فشار بالا، استفاده از پمپ آب دربخش های مختلف رواج یافته است. با توجه به همین موضوع و نیازبازار شرکت های بسیاری در خصوص طراحی و ساخت این سری تجهیزات آبرسانی در حال فعالیت هستند وسالانه با توجه به نیاز بازار محصولات متنوعی تولید و روانه ی بازاررقابتی می کنند. این سری از تجهیزات به نوعی طراحی شده که موجب افزایش سرعت و فشار آب مصرفی می گردد.از برندهای مطرح دراین زمینه می توان به مارک ویکتوری اشاره داشت که کشورسازنده پمپ آب ویکتوری و کمپانی آن به منظور طراحی و ساخت انواع مدل های پمپ آب اقدام به فعالیت نمودند. کارخانه ویکتوری درکشور چین تاسیس و به بهرداری رسیده، و با توجه به بکارگیری متریال اصلی و مرغوب توانسته محصولاتی با سطح کیفیت بالا را برای مصرف کنندگان عرضه بنماید . درواقع باید گفت کشور سازنده ی پمپ آب ویکتوری با دارابودن یک گروه صنعتی مجرب که از طراحی پمپ پدرولا ایتالیا ایده میگیرد که با کیفیت بخشیدن توانسته موفق به تولید محصولاتی متنوع و کاربردی دربازار مصرفی شود .

درابتدا باید گفت کشور سازنده ی پمپ آب ویکتوری در کمپانی تولید این محصول به منظور پوشش بازار و رفع نیاز مشتری این پمپ آب های تولیدی را در مدل های مختلف با ظرفیت آبدهی متنوع تولید وعرضه می کند که این مورد را می توان از جمله ویژگی های مختص به این محصول دانست که جایگاه ویژه ای را به آن ارائه داده است .البته به غیرازاین مورد میزان بالای سطح کیفیت و درعین حال پایین بودن هزینه ها هم ازویژگی هایی است که آن را همواره مورد توجه مصرف کنندگان قرار داده است همچنین به دلیل به کارگیری اجزا و قطعات اصلی درساخت پمپ آب ویکتوری سبب شده تا استهلاک کم و طول عمرزیادی را دارا شود . گفتنی است که پمپ های تولیدی این کمپانی با نام تجاری هاچاسو نیز نیزدربازار شناخته می شوند. علاوه بر مزایایی که برای این محصول یاد شد ، دارای مدل های گوناگونی برای تامین نیازدرمصارف مرتبط نیزهستند که ما در ادامه ی مطالب مقاله به شناسایی هریک از این سیستم های کشور سازنده ی پمپ آب ویکتوری خواهیم پرداخت وهمچنین نیزگروه فنی مهندسی دماپویا درمقاله ی بهترین پمپ آب خانگی  به شناسایی بیشتربا این محصول پرداخته که میتواند راهنمای بسیار مناسب در جهت خریدی بهینه و مقرون به صرفه هم محسوب گردد .

پمپ آب خانگی ویکتوری

پمپ آب خانگی ویکتوری

یکی از انواع مدل هایی که کشور سازنده ی پمپ آب ویکتوری ارائه داده است تحت عنوان پمپ آب خانگی به بازار عرضه می گردد که دارای ظرفیت هایی از جمله ظرفیت های نیم اسب و یک اسب در مدل های بشقابی، دوپروانه، جتی با قدرت آبدهی می باشد و به بازار جهت عرضه به مشتری ارائه داده می شود .در خصوص نوع استفاده از این محصول هم باید گفت به طورعمده درمصارف خانگی دارای کارایی های لازم میباشند در واقع قابلیت پاسخگویی به تمامی نیاز ها در این نوع مصرف را دارند. ازویژگی های این محصولات می توان به کم مصرف بودن آن  ودرعین حال برخورداری ازسطح کیفیت بالا اشاره نمود البته استفاده از جنس چدن، استیل مقاوم در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی تهیه شده که می توان در زمینه های مختلف به منظورافزایش فشار سیال مورد استفاده قرار داد هم جزئی از ویژگی های این محصول به شمار می آید و نیزدارا بودن سایزدهانه ورودی وخروجی مناسب که موجب شده بدون محدودیت بتوان نسبت به نصب این سیستم ها .اقدام نمود

پمپ کفکش ویکتوری

پمپ کفکش ویکتوری

پمپ کفکش ویکتوری در زمینه های مختلف تاسیسات ساختمان، مصارف کشاورزی، تخلیه آب گل آلود، در استخرهای پرورش آب کاربرد گسترده ای دارد. به دلیل قرار گرفتن مستقیم درون آب مجهز به کلاس حفاظتی IP6 می باشند که همین امر موجب شده در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی مقاوم باشند. این تجهیزات به نوعی طراحی شده که قابلیت انتقال آب تا دمای 50 درجه سانتی گراد حاوی ذرات ریز را دارند. ابعاد و وزن کم، طراحی کوچک، قدرت بالا از ویژگی های این محصولات می باشد. پمپ کفکش ویکتوری در مدل های فلوتر دار و بدون فلوتر با ناحیه عملکردی حداقل 12 و حداکثر 25 متر قابل استفاده می باشند.

پمپ شناور ویکتوری

پمپ شناور ویکتوری

پمپ شناور از سری پمپ های مستغرق پرکاربرد در زمینه ی کشاورزی و صنعتی به شمار می آید. پمپ شناور ویکتوری در مدل های 1 اینچ و 2 اینچ با قابلیت عملکرد در در عمق حداقل 50 و حداکثر 90 متر با قدرت آبدهی بالا تولید و عرضه می گردد. جنس بدنه و پروانه همچنین اجزا داخلی پمپ از بهترین آلیاژ ها از جمله چدن و استیل تهیه شده که مقاومت بالایی در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی دارا می باشند. از مصارف این مدل پمپ می توان به تامین آب اضطراری، انتقال آب استخرها و چاه ها، شستشوی صنعتی اشاره داشت.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
اینها را هم ببینید
بسته
دکمه بازگشت به بالا
0
لطفا دیدگاه خود را برای این مقاله درج کنیدx