سرمایشی

کشور سازنده کولر گازی تکامسه

در این مقاله از مجله دماپویا به معرفی کشور سازنده کولر گازی تکامسه خواهیم پرداخت. یکی از اولویت های اصلی و اساسی در تجهیزات ساختمان، سیستم تهویه مطبوع است که کاربرد بسیار گسترده ای دارد. تجهیزات برودتی و سرمایشی کاربرد بسیار گسترده ای دارند و به همین خاطر در انواع مختلفی طراحی و تولید می شوند. برای ایجاد هوای مطبوع و ایجاد آسایش و رفاه در محیط منزل و کار استفاده فراوانی از کولر گازی می شود و یکی از روش های رایج جهت خنک سازی برای ساکنان به شمار می رود. این سیستم به صورتی عمل می کند تا هوای گرم فضا را تهویه کند و با خنک کردن آن در نهایت باعث کاهش دما می شود تا گرمای تحمل ناپذیر تابستان حس نشود. شرکت های داخلی و خارجی متعددی در زمینه تولید کولر گازی با یکدیگر رقابت دارند و عمواره سعی دارند مطابق اصول و استانداردهای بین المللی این محصول را تولید کنند تا سهم قابل توجهی از بازار را از آن خود سازند. با توجه به نیاز بازار و استقبالی که از کولر گازی می شود، سالانه تعداد بسیار زیادی دستگاه در انواع مختلفی تولید و عرضه می شود. تکامسه یکی از بهترین برندها در صنعت محصولات تهویه مطبوع است که در حال حاضر در بین برندهای موفق بین المللی به خوبی می درخشد. در ادامه به کشور سازنده کولر گازی تکامسه اشاره خواهیم داشت.

شرکت سازنده تکامسه در کشور چین تاسیس و بهره برداری شده است تا بازار گسترده خاورمیانه را پوشش دهد. در میان چندین کمپانی سازنده چینی در زمینه کولر گازی، این برند یکی از برترین آن ها می باشد که با رعایت استانداردهای بین المللی، به تولید انواع کولر گازی می پردازد و به عنوان یکی از برندهای درجه یک چینی، محصولات باکیفیتی طراحی و عرضه می کند. به منظور کاهش خطای انسانی، کمپانی تکامسه از خط تولید و ماشین آلات تمام اتوماتیک استفاده می کند. همچنین به لطف وجود مهندسین مجرب و کارشناسان متخصص در این کمپانی، کولر گازی های تکامسه از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردارند و با به کارگیری بهترین مواد اولیه و متریال در ساخت این محصول، به مقاومت و طول عمر کولر گازی می افزایند. علاوه بر این موارد، به دلیل تکنولوژی های پیشرفته ای که در ساخت آن استفاده می گردد، سهم گسترده ای از بازار را در اختیار می گیرد.

انواع مدل های کولر گازی تکامسه

همان طور که گفته شد کولر گازی تکامسه مطابق جدیدترین فناوری های روز طراحی و تولید می شود و با رعایت اصول جهانی و استانداردها، در ساخت کولر از جایگاه خوبی برخوردار است. قدرت هوادهی مطلوب و بازدهی بالای کولر گازی های این برند در تامین هوای مطبوع محیط، باعث افزایش فروش آن می شود و همچنین به سبب خلاقیتی که در طراحی آن ارائه می شود، این محصول در در مدل های مختلف تولید و عرضه می شود. ظرفیت های پرکاربرد این نوع از کولر گازی نیاز محیط های مختلف با متراژهای کوچک و بزرگ را تامین می نماید و به عنوان یکی از برندهای رده بالا و درجه یک به شمار می رود. گروه فنی مهندسی دماپویا مقاله ای با عنوان بهترین کولر گازی بازار تهیه کرده است که با مراجعه به این صفحه می توان برندهای اصلی و معتبر بازار را به منظور خریدی بهینه و مقرون به صرفه متناسب با نیاز مشاهده و بررسی نمود. برند تکامسه در حال حاضر کولر گازی اسپلیت را در مدل دیواری با قابلیت دو گانه سرمایشی و گرمایشی در ظرفیت های متنوع طراحی و تولید می کند.

کولر گازی دیواری تکامسه

گروه تولیدی تکامسه با بهره مندی از به روزترین تکنولوژی های روز توانسته کولر گازی با کارایی و قدرت خنک کنندگی بسیار بالایی تولید و به بازار رقابتی روانه نماید. شکل ظاهری و طراحی دستگاه به نوعی انجام شده است که با قرار گرفتن در هر فضایی، زیبایی قابل توجهی به محیط هدیه می بخشد. ابعاد و وزن کم این امکان را به کاربر می دهد که بدون اشغال فضا و بدون محدودیت با نصب روی دیوار فضای اتاق را به صورت کامل پوشش داده و بواسطه ی قدرت پرتاب باد بالا هوایی یکنواخت به محیط منتقل کند. کولر گازی تکامسه در ظرفیت هوادهی 13000 الی 32000 btu بر ساعت با قدرت خنک کنندگی مطلوب ساخته شده از بهترین متریال و قطعات تولید و در بازار تولید می شود. این مدل از بهترین کولر گازی در دو مدل سرد، سرد و گرم موجود بوده که مشتری با توجه به نیاز و متناسب با سلیقه یکی از آنها را انتخاب و خریداری نماید. مجهز به کمپرسور روتاری ویژه مناطق معتدل و گاز مبرد بکار رفته در آنها از نوع r410 است. ناگفته نماند که این گاز به محیط زیست آسیبی نمی رساند. یکی دیگر از مزیت های آن، دارا بودن عمکلرد هوشمند و راه اندازی مجدد اتوماتیک مصرف برق را به حد قابل توجهی به کم ترین میزان ممکن رسانده و نیز به عنوان کولر گازی کم مصرف شناخته می شود.علاوه بر این ها نمایشگر تعبیه شده روی پنل این امکان را به کاربر می دهد که به سادگی از وضعیت دستگاه مطلع شده و آن را تنظیم نماید.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا
0
لطفا دیدگاه خود را برای این مقاله درج کنیدx