سرمایشی

کشور سازنده کولر گازی هایر

در این مقاله قصد داریم تا با ارائه ی اطلاعاتی به بررسی جهت آشنایی و معرفی کشور سازنده کولر گازی هایر بپردازیم. کولر گازی ها در واقع از نمونه های پرکاربرد و یا به نوعی مطرح ترین های تجهیزات سرمایشی به شمار می آیند به همین علت نیز شرکت های تولید کننده ی بسیاری جهت طراحی و ساخت آن اقدام به فعالیت در بازار رقابتی نموده اند. کشور چین تحت عنوان برند هایر یک شرکت چند ملیتی بوده که در جهت ارائه ی تجهیزات سرمایشی و تهویه مطبوع تحت لیسانس آلمان اقدام به فعالیت نموده است. در مطالب این مقاله به بررسی مشخصه های فنی، نحوه ی عملکرد و انواع مدل های موجود از این شرکت تولید کننده از جمله: دیواری، پنجره ای و ایستاده در جهت معرفی و آشنایی اینکه کولر گازی هایر ساخت کجاست خواهیم پرداخت. اگر قصد خرید این سیستم هارا دارید میتوانید با مراجعه به صفحه ارائه شده قیمت به روز کولر گازی را دریافت نمایید.

در خصوص کشور سازنده کولر گازی هایر گفته شد که این کمپانی چینی در رابطه با ارائه ی انواع تجهیزات سرمایشی و تهویه مطبوع اقدام به فعالیت نموده و در این زمینه نیز با به کارگیری نیروهای متخصص و به روزترین تکنولوژی ها توانسته جایگاه بالایی را در بازار رقابتی از آن خود نماید که کارایی آن در راندمان بالای بازدهی دما نشان از این موضوع دارد. لازم به ذکر است کارکرد این سیستم مبتنی بر استفاده از گاز R22 بوده که با محیط نیز سازگاری داشته و نیز قادر است تا دمای دلخواه یا مورد نیاز سرد و گرم را به راحتی و در کوتاه ترین زمان فراهم آورد. واژه ی اسپلیت که در رابطه با کولر گازی ها به کار گرفته شده که این نام به جهت برخورداری آن از دو دستگاه یعنی وجود دو یونیت خارجی و داخلی که بواسطه ی لوله های ارتباطی پس از راه اندازی عملیات تامین و انتقال دما در محیط مورد نظر را انجام می دهند. در بحث بررسی اینکه کولر گازی هایر ساخت کجاست موضوع مهم اشاره به ویژگی هایی از قبیل: صدای کم، تصفیه هوا، مصرف کم و دوام بالا در این محصولات میباشد. گفتنی است کمپانی هایر این محصول را به نوعی تولید نموده که در مقایسه با نمونه های مشابه خود از قابلیت های بسیاری برخوردار میباشد که به عنوان مثال نیز میتوان به امکان مصرف پایین بواسطه ی کنترل کاربری یا توانایی بالا در بازدهی دمای آن اشاره نمود که آن را به بهترین انتخاب برای استفاده برای مناطقی با متراژ بالا و گرم تبدیل کرده است. همچنین از نظر ظرفیتی و یا توان بازدهی به این منظور که در چه فضایی و متراژی کدام نوع تناسب و کارایی لازم را دارد که ظرفیت های 12000، 18000، 24000 موجود از این کولر گازی بهترین توانایی و عملکرد را در فضاهای متناسب با این میزان را ایجاد می نماید. در رابطه با بررسی این موضوع که کولر گازی هایر ساخت کجاست معرفی و آشنایی با انواع ارائه شده ی این برند نیز از اهمیت خاصی برخوردار میباشد که از آن میتوان به وجود مدل های دیواری و پنجره ای و ایستاده از این برند اشاره نمود. همچنین در ادامه ی مطالب این مقاله جهت آشنایی با انواع و مشخصه های فنی این سیستم های سرمایشی و مشخصه های فنی این تجهیزات سرمایشی همراه باشید.

با توجه به اینکه کولر گازی ها از نمونه ی پرکاربرد تجهیزات سرمایشی و تهویه مطبوع به شمار می آیند به عنوان یک نمونه از آن ها میتوان کشور سازنده کولر گازی هایر را معرفی نمود. در این مطلب به معرفی انواع موجود از این تجهیزات و مشخصه های فنی آن خواهیم پرداخت که بوسیله ی این اطلاعات میتوان در نهایت محصولی متناسب با نوع نیازمان را برای به کارگیری در جهت تامین دما در فضای مربوطه را در اختیار داشته باشیم. به طور کلی طراحی و ساخت این سیستم ها به گونه ای بوده که عملیات تامین دما بوسیله ی دو یونیت جدا از هم صورت میگیرد به این معنا که یک پنل به علت ایجاد سر و صدای زیاد در قسمت بیرونی و یونیت دیگر در فضای داخلی نصب میگردد و در نهایت هردو بوسیله ی لوله های مسی باهم در ارتباط قرار میگیرد. نکته ی حائز اهمیت در رابطه با موضوع مورد بررسی ما در رابطه با اینکه کولر گازی هایر ساخت کجاست مشخصه ی فنی این تجهیزات است که از مهمترین آن باید برخورداری از گرید انرژی A را نام برد به این منظور که این محصول پایین ترین میزان مصرف انرژی را دارد. اگر بخواهیم به نمونه های موجود این سیستم اشاره کنیم باید کولر گازی در مدل های دیواری، پنجره ای و ایستاده در با ظرفیت های 12000 الی 24000 را معرفی نماییم که هریک با دارا بودن یکسری از مشخصه های فنی و نوع عملکرد جهت استفاده در فضایی متناسب با آن در نظر گرفته میشوند. نکته ی دیگر در خصوص این سیستم در مقایسه با نمونه های مشابه آن، امکانات فنی اضافه شده با نام نوسان معکوس است که وظیفه ی آن معکوس نمودن فاز در جریان برق به منظور استفاده در نوسانات شدید برق است به این صورت که برق شهری تمام مدارهای منتهی به کمپرسور پنل و اینورتر را مسدود و برق مورد نیاز برای مواقع ضروری را در خود ذخیره می کند و در نهایت این امر منجر به بالا رفتن طول عمر دستگاه و ممانعت از سوختگی قطعات آن می شود. در ادامه ی مطالب به بررسی بیشتر هریک از انواع این سه مدل تجهیزات که کشور سازنده کولر گازی هایر عرضه نموده خواهیم پرداخت. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر از بهترین کولر گازی های موجود در بازار میتوانید از صفحه ی مربوطه راهنمایی های لازم را کسب کنید.

کولر گازی دیواری هایر

موضوع مورد بررسی دیگر در بحث اینکه کولر گازی هایر ساخت کجاست آشنایی با انواع سیستم های عرضه شده توسط این برند است که در این بخش به معرفی مشخصه های فنی از مدل دیواری آن خواهیم پرداخت. این نوع از سیستم سرمایشی همانطور که از نامش پیداست قابلیت نصب روی دیوار را دارد و با برخورداری از دو یونیت مستقل از هم که بوسیله ی لوله های مسی باهم در ارتباط قرار گرفته اند عملیات تامین دما را صورت می دهند در واقع این محصول به گونه ای طراحی شده که با عدم اشغال فضای زیاد از ظاهری زیبا و مدرن برخوردار بوده و به همین دلیل نیز در موارد بسیاری مورد استفاده قرار میگیرد. کارکردی که کشور سازنده کولر گازی هایر برای آن در نظر گرفته مانند دیگر محصولات مشابه بوده یعنی به این صورت که یونیت داخلی با دریافت هوای گرم و با استفاده از گاز R22 که با محیط نیز سازگاری دارد در واقع تحت فشار قرار دادن موجب به وجود آمدن گاز شده که از روی کویل ها عبور کرده و در نهایت با کمک پروانه و فن ها از دریچه ی خروجی در فضای مورد نیاز منتشر می گردد. کولر های گازی یا به اصطلاح دو تکه دارای ظرفیت 24 الی 3000 میباشند که در عین قدرت بالا در بازدهی میزان مصرف پایینی را دارند و نیز شبکه های پرتابی تمام اتوماتیک را دارا بوده که برای انتشار در چهار جهت اصلی آن میتوان از ریموت کنترل استفاده نمود.

کولر گازی دیواری هایر

کولر گازی پنجره ای هایر

نکته ی مهم دیگر که مارا برای شناخت در رابطه با این موضوع که کولر گازی هایر ساخت کجاست راهنمایی می نماید بررسی نوع دیگر از تجهیزات این برند است. در این بخش به معرفی مدل پنجره ای از این کمپانی خواهیم پرداخت. در واقع باید گفت این محصول از دسته ابتدایی ترین ها در زمینه ی سیستم های سرمایشی و تهویه مطبوع به شمار می آیند که موقعیت نصبشان همانگونه که از نامش پیداست در پشت پنچره به منظور عدم اشغال فضای کم میباشد. ظرفیت موجود از این کولر گازی 24000 بوده که با در نظر گرفتن متراژ مورد نظر از آن استفاده می شود. با توجه به اینکه به بررسی از اینکه کولر گازی هایر ساخت کجاست میپردازیم باید این نکته را ذکر کرد که در رده ی انرژی B قرار گرفته و بر این اساس میزان مصرف پایینی را به خود اختصاص داده البته وجود اینورتر در این دستگاه که مصرف کلی و کمپرسور را تا 55 درصد کاهش داده نیز بی تاثیر نمیباشد.

کولر گازی پنجره ای هایر

کولر گازی ایستاده هایر

در خصوص آشنایی با مدل دیگر که کشور سازنده کولر گازی هایر نسبت به طراحی و تولید آن اقدام به فعالیت نموده میبایست نمونه ی ایستاده آن را نام ببریم. در واقع باید گفت این سیستم سرمایشی بهترین انتخاب برای استفاده در مناطق گرمسیری و حاره ای بوده چرا که از بالاترین بازدهی در انتشار دما برخوردار بوده و علاوه بر این با وجود فیلتر های چند گانه ی پلاسما، ضد آلرژی و گرد خاک قابلیت تامین هوایی مناسب را نیز دارند. اگر بخواهیم به دیگر قابلیت یا ویژگی در رابطه با این موضوع که کولر گازی هایر ساخت کجاست بپردازیم، باید به یکسری از مشخصه ها در هر مدل از آن اشاره داشته باشیم که از آن میتوان مواردی از قبیل: صدای کم در حین عملکرد، قدرت پرتاب باد تا 12 متر، مجهز به کمپرسور ژاپنی و نیز سیستم توربو را نام برد.

کولر گازی ایستاده هایر
0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا
0
لطفا دیدگاه خود را برای این مقاله درج کنیدx