دفترچه راهنمای محصولات

دفترچه راهنمای تصفیه هوا ال جی

دفترچه راهنمای تصفیه هوا ال جی به کاربر این امکان را میدهد که اطلاعات کامل و جامعی در خصوص نحوه راه اندازی و دیگر دستورالعمل های استفاده از دستگاه را در اختیار داشته باشد. ال جی یکی از برندهای مطرح و شناخته شده در سراسر دنیا بشمار می آید که بیش از نیم قرن سابقه در خصوص طراحی و ساخت انواع لوازم برقی خانگی دارد که به واسطه سطح کیفیت بسیار بالا در لیست پنج برند پرفروش دنیا قرار گرفته و توانسته سهم قابل توجهی از بازار فروش را به خود اختصاص دهد. این گروه تولیدی با بهره مندی از دانش فنی روز همچنین بکارگیری تکنولوژی های نوین توانسته محصولاتی پیشرفته و مدرن طراحی و روانه بازار رقابت کند.علاوه بر کیفیت محصولات ال جی میتوان به قیمت مقرون به صرفه ی آن نیز اشاره داشت. یکی از محصولات کاربردی و پرفروش این کمپانی که با استقبال فراوانی از سوی مشتریان و مصرف کنندگان قرار گرفته دستگاه تصفیه هوا می باشد. با توجه به آلودگی شهرها و افزایش میزان آلاینده ها، میتوان گفت یکی از کالاهای ضروری تصفیه هوا است که به بهبود کیفیت هوا کمک شایانی می کند، و از بیماری هایی نظیر آسم، آلرژی و دیگر مشکلات ریوی جلوگیری بعمل می آورد. تصفیه هوا ال جی در مدل های متفاوتی که هریک فضای مشخصی را پوشش داده تولید و در بازار موجود می باشد، که در ادامه گروه فنی مهندسی دماپویا لینک دانلود دفترچه راهنمای تصفیه هوا ال جی را در قالب نسخه pdf عرضه نموده است.

دفترچه راهنمای تصفیه هوا سیگنچر ال جی

یکی از مدرن ترین مدل های تصفیه هوا ال جی با نام تجاری سیگنچر به فروش می رسد. دستگاه تصفیه هوا ال جی مدل سیگنچر از تکنولوژی اینورتر بهره می برد که همین امر سبب کاهش چشمگیر مصرف برق در دستگاه و در نتیجه افزایش راندمان آن می گردد. از دیگر ویژگی های منحصر بفرد این مدل تصفیه هوا میتوان به سیستم آبرسانی و رطوبت سازی آن اشاره کرد. تصفیه هوا سیگنچر به گونه ای طراحی شده که از رشد باکتری و ویروس داخل مخزن جلوگیری بعمل می آورد که همین امر سبب افزایش کیفیت هوای خروجی از دستگاه می شود. همچنین بهره مندی از تکنولوژی های جدید نظیر اتصال به wifi و سیستم هوشمند تشخیص میزان مواد معلق در هوا آن را به یکی از پرفروش ترین های این برند تبدیل کرده است. در ادامه لینک دانلود دفترچه راهنمای تصفیه هوا ال جی مدل سیگنچر را مشاهده می فرمایید.

دفترچه راهنمای تصفیه هوا آکوا ال جی

دفترچه راهنمای تصفیه هوا آکوا ال جی

یکی از مدل های تصفیه هوا ال جی که با نام تجاری آکوا در بازار به فروش میرسد، عمل فیلتراسیون را طی 5 مرحله انجام داده و از این طریق هرگونه مواد معلق موجود در هوا را جذب و فیلتر می نماید. این مدل از تصفیه هوا برای کاربری در فضاهایی با حداکثر 50 مترمربع را پوشش می دهد. میتوان از دستگاه تصفیه هوا ال جی در دفترکار، مهدکودک ها، سالن ها و یا منزل مورد استفاده قرار داد. شکل ظاهری دستگاه دارای نمایی زیبا و منحصر بفردی می باشد که با قرار گرفتن درهر فضایی زیبایی خاصی به آن محیط هدیه می بخشد. فیلترهای بکاررفته در این مدل تصفیه هوا از بهترین جنس و نانو تهیه شده که توانایی حذف بوی نامطبوع و باکتری ها را نیز دارا می باشند. در ادامه لینک دانلود دفترچه راهنمای تصفیه هوا ال جی مدل آکوا را مشاهده می فرمایید.

دفترچه راهنمای تصفیه هوا ایرباس ال جی

دفترچه راهنمای تصفیه هوا ایرباس ال جی

یکی دیگر از مدل های تصفیه هوا ال جی که از قدرت فیلتراسیون بالایی برخودار است مدل ایرباس می باشد، که توانایی جذب و حذف ذرات معلق را در فضایی تا حداکثر 80 مترمربع را دارد، بنابراین میتوان در محیط هایی مانند ادارات، شرکت ها و دیگر اماکن با متراژ بالا به منظور بهبود کیفیت هوا بهره مند شد. رده ی مصرف انرژی تصفیه هوا ایرباس A+ بوده و با کمترین میزان مصرف انرژی هوایی تمیز و عاری از هرنوع آلودگی به محیط هدیه می بخشد. با استفاده از ریموت کنترل میتوان از فاصله ی مشخص شده وضعیت دستگاه را تغییر و تنظیم نمود. در ادامه لینک دانلود دفترچه راهنمای تصفیه هوا ال جی مدل ایرباس را مشاهده می فرمایید.

دفترچه راهنمای تصفیه هوا پیوریکر ال جی

دفترچه راهنمای تصفیه هوا پیوریکر ال جی

یکی دیگر از مدل های جدید و منحصر بفرد تصفیه هوا ال جی که با نام تجاری پیوریکر PURICARE در بازار به فروش می رسد با انجام فیلتراسیون 6 مرحله ای بیش از 97 درصد مواد معلق موجود در هوا را جذب و حذف می نماید. طراحی مدور این دستگاه زیبایی آن را دوچندان کرده همچنین توانایی تمیز کردن 360 درجه ای باعث حذف هرنوع آلودگی و بوی نامطبوع را از هوای پیرامون خود دارد. موتور اینورتر بکار رفته در تصفیه هوا PURICARE سبب کاهش مصرف انرژی و در نهایت افزایش راندمان دستگاه شده است. این مدل تصفیه هوا قابلیت فیلتراسیون ذرات را در محیطی با حداکثر 100 متر مربع را دارا می باشد. درادامه لینک دانلود دفترچه راهنمای تصفیه هوا ال جی مدل پیوریکر را مشاهده می فرمایید

گارانتی و خدمات پس از فروش تصفیه هوا ال جی

تمامی مدل های تصفیه هوا ال جی دارای یکسال گارانتی و 18 ماه خدمات پس از فروش، شرکت گلدیران می باشند. لازم به ذکر است این محصولات همراه با گارانتی اصلی به منظور تجربه ی خریدی بهینه و مقرون به صرفه در وبسایت دما پویا عرضه می گردد.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا
0
لطفا دیدگاه خود را برای این مقاله درج کنیدx