دفترچه راهنمای محصولات

دفترچه راهنمای تصفیه هوا کنت

دفترچه راهنمای تصفیه هوا کنت دستورالعمل کاملی در خصوص نحوه راه اندازی، نصب و نگهداری دستگاه  می باشد. کمپانی کنت در خصوص اجرا و طراحی سیستم های تهویه مطبوع از جمله تصفیه هوا فعالیت گسترده ای دارد و سالانه میلیون ها دستگاه با سطح کیفیت بسیلر بالا مطابق استانداردهای بین المللی تولید و روانه بازار رقابت می کند. دستگاه تصفیه هوا میتواند در روزهای آلوده ی سال در بهبود کیفیت هوا و کمک به سلامتی افراد نقش عمده ای را ایفا کند. وجود گرد وغبار و مواد معلق در هوا سبب ایجاد بیماری هایی از قبیل آلرژی، آسم و یا بیماری های ریوی در افراد به خصوص کودکان و سالمندان می گردد. با خرید دستگاه تصفیه هوا می توان این مشکل را تا حد زیادی حل نمود. دستگاه تصفیه هوا کنت از اجزا و متریال اصلی و با کیفیت ساخته شده که قدرت جذب و فیلتراسیون بسیار بالایی دارا می باشد. در ادامه لینک دانلود دفترچه راهنمای تصفیه هوا کنت را در قالب نسخه PDF مشاهده می فرمایید.

تصفیه هوا کنت در مدل های متنوعی تولید شده که هریک از آنها ویژگی های مختص به خود را دارا می باشد و در نهایت با یک هدف یعنی بهبود کیفیت هوا طراحی و ساخته شده اند. این سری از سیستم های تهویه مطبوع بدلیل دارا بودن فیلترهای چندلایه و عمل فیلتراسیون چند مرحله ای هر نوع مواد معلق و ذرات ریز موجود در هوا را جذب و با قدرت بالا فیلتر کرده که در این صورت هوایی تمیز و بدون آلاینده را به محیط اتاق منتقل می نماید. بهره مندی از تکنولوژی و دانش فنی روز باعث شده دستگاه تصفیه هوا کنت به یک محصول پرفروش در بازار جهانی قرار گیرد. با استفاده از این دستگاه میتوان هوایی تمیز و بدون آلاینده را در محیط تجربه نمود. تصفیه هوا کنت بدلیل تنوع در مدل در مصارف مختلفی از قبیل منازل مسکونی، دفاتر تجاری، مهدکودک ها، داروخانه و دیگر امکان عمومی مورد استفاده قرار داد. در ادامه لینک دانلود دفترچه راهنمای تصفیه هوا کنت را مشاهده می فرمایید.

گارانتی و خدمات پس از فروش تصفیه هوا کنت

تمامی مدل های تصفیه هوا کنت همراه با 2 سال گارانتی قطعات و 5 سال خدمات پس از فروش شرکت فامکو می باشند. لازم بذکر است تمامی مدل های تصفیه هوا کنت همچنین فیلترهای این دستگاه با ارائه گارانتی اصلی در وبسایت تخصصی دماپویا عرضه می گردد.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا
0
لطفا دیدگاه خود را برای این مقاله درج کنیدx