دفترچه راهنمای محصولات

دفترچه راهنمای پرده هوا میتسویی

دفترچه راهنمای پرده هوا میتسویی مرجع کاملی برای نصب، نگهداری و راه اندازی دستگاه می باشد که به کاربر این امکان را می دهد با در اختیار داشتن دستورالعملی جامع هرگونه ایراد را برطرف نماید. شرکت میتسویی در طراحی و تولید انواع پرده هوا فعالیت گسترده ای دارد. این شرکت با بهره مندی از تکنولوژی های منحصر بفرد محصولاتی مدرن و کاربردی تولید و روانه بازار رقابت می کند. پرده هوا در امکان تجاری و صنعتی از اتلاف انرژی و ورود حشرات به فضای داخلی اتاق جلوگیری بعمل می آورد و به این طریق میتوان محیطی با هوای مطبوع داشت. پرده هوا میتسویی در مدل های تجاری وصنعتی تولید و در بازار موجود می باشد. محصولات این شرکت به گونه ای طراحی شده اند که با کمترین میزان مصرف انرژی بالاترین راندمان را داشته باشند. در ادامه لینک دانلود دفترچه راهنمای پرده هوا میتوسی در قالب PDF در مجله دماپویا فراهم گردیده است.

پرده هوا میتسویی در اندازه های مختلف به طول 60 الی 200 سانتی متر تولید و در بازار موجود می باشد. اصولا پرده هوا روی درب ورودی نصب می گردد و از اتلاف انرژی و هدررفت آن، ورود حشرات، گردو غبار به فضای داخلی جلوگیری بعمل می آورد، بنابراین در مکان هایی نظیر مراکز تجاری، اداره ها، سالن های صنعتی وسیله ای کاربردی بشمار می آید. پرده هوا میتسویی با حالت نصب افقی و عمودی طراحی و ارائه می شوند. که در حالت عمودی در دو طرف درب ورودی نصب و اجرا می گردد. در ادامه دفترچه راهنمای پرده هوا میتسویی را مشاهده می فرمایید.

گارانتی و خدمات پس از فروش پرده هوا میتسویی

پرده هوا میتسویی با 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش این شرکت به فروش می رسد. وبسایت تخصصی دماپویا این مدل از پرده هوا را در تمامی ابعاد همراه با گارانتی اصلی به منظور تجربه خریدی بهینه و مقرون به صرفه ارائه می نماید.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا
0
لطفا دیدگاه خود را برای این مقاله درج کنیدx