سرمایشی

معرفی بهترین مارک های کولر آبی در ایران

video
play-rounded-outline

شما بازدید کننده گرامی با مراجعه به لینک کولر آبی می توانید بهترین قیمت و انواع مختلف را مشاهده و خریداری کنید .

در این مقاله از مجله دماپویا سعی داریم به معرفی بهترین مارک های کولر آبی در ایران بپردازیم. این سیستم سرمایشی یکی از قدیمی ترین و پر کاربردترین محصولات سرمایشی محسوب می شود که بخاطر ساختار بومی، دهه هاست بدون رقابت در اغلب خانه های ایرانی، جای گرفته و هوای خنک مورد نیاز ساکنین را فراهم می کند. این وسیله بیشتر در مناطق گرم و خشک کاربرد دارد و در مناطق مرطوب و شرجی ممکن است کارایی لازم و مطلوب را نداشته باشد. در مناطقی با آب و هوای معتدل نیز کولر آبی مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل ساختاری که دارد، بخوبی می تواند هوای خنک مورد نیاز را فراهم کرده و سرمای سرد کوهستان را در روزهای گرم تابستان به خانه ها بیاورد.

با توجه به تقاضای بالا برای خرید کولر آبی، شرکت های داخلی بسیاری در حال تولید و ارائه انواع مدل های آن هستند و سالیانه هزاران دستگاه را تولید و روانه بازار رقابت می کنند تا این نیاز را پوشش دهند. به همین خاطر هنگام مراجعه به بازار با ده ها شرکت سازنده این محصول مواجه می شوید که این امر در نهایت انتخاب را دشوار می سازد. در ادامه ی مطالب این مقاله با بررسی بیشتر این دسته از سیستم های سرمایشی به معرفی برترین برندهای کولر آبی ها در ایران خواهیم پرداخت.

مشخصات فنی و عملکرد دستگاه سرمایشی از موارد مهمی به شمار می روند که لازم است پیش از خرید بهترین کولر آبی در ایران، مدنظر داشته باشید. این محصول در مدل های پوشالی، سلولزی، دریچه خروجی از بالا و پرتابل تولید می گردد که با توجه به رقابتی بودن بازار، برندهای بسیاری در تولید یک محصول با کیفیت و راندمان مطلوب، با یکدیگر به رقابت می پردازند.

گفتنی است خرید از برندهای مطرح به مشتری این امکان را می دهد که از خدمات دهی پس از فروش نیز بهره مند گردند و از کیفیت بالای این محصولات استفاده ببرند. در واقع ملاک معرفی 4 برند برتر کولر آبی سطح کیفیت محصول و بازدهی آن، مدت و نحوه گارانتی، میزان مصرف انرژی، سهم فروش آن در سال های اخیر و در دسترس بودن مراکز خدمات دهی کمپانی ها سازنده می باشد. برندهایی که در ادامه معرفی می شوند، همگی شرایط ذکر شده را به خوبی در اختیار دارند.

آبسال

کولر آبی آبسال

شرکت آبسال در سال 1335 تاسیس شده و یکی از قدیمی ترین و بهترین مارک های کولر آبی بشمار می رود. این برند در ساخت دستگاه های سرمایشی خود از موتور های کم مصرف بهره برده و به همین دلیل محصولات سرمایشی این برند بعنوان کولر آبی آبسال کم مصرف نیز شناخته می شوند و در انواع مدل های پوشالی، سلولزی، کم مصرف، مینی آبسال، پرتابل و دریچه خروجی از بالا تولید شده و بهمراه گارانتی و خدمات پس از فروش گسترده به مشتریان در سراسر ایران عرضه می گردد. تنوع در طرح، ظرفیت و مدل نصب و همچنین در پشتیبانی از مزایای این مارک محسوب می شود و محصولات برند فوق را در بین مصرف کنندگان محبوب می سازد.

 الکتروموتورهای قدرتمند به کار برده شده در این محصولات ساخت شرکت الکتروژن هستند و قادر اند با مصرف بسیار کمی از انرژی، بازدهی بسیار بالایی داشته و در مدت زمان کوتاهی محیط را خنک کنند. این گروه تولیدی از ورق گالوانیزه محکم با پوشش رنگ پودری در ساخت اتاقک کولر آبی آبسال بهره می برد که همین امر سبب شده مقاومت بالایی در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی داشته باشد. از دیگر ویژگی های این دستگاه های سرمایشی به عنوان بهترین کولر آبی ایجاد صدای کم حین کارکرد، رده مصرف انرژی A، و راندمان بالا هستند. این گروه تولیدی تجهیزات سرمایشی خود را همراه با 5 سال گارانتی و خدمات پس از فروش در نمایندگی های فعال سراسر کشور ارائه می نماید.

انرژی

کولر آبی انرژی

برند انرژی با نیم قرن سابقه در ساخت محصولات گرمایشی و سرمایشی یکی دیگر از شناخته شده ترین و بهترین مارک کولر آبی در ایران بشمار می رود که محصولات خود را با کیفیت مطلوب و توسط نیروی متخصص تولید کرده و به بازار عرضه می دارد. شرکت انرژی در سال 1348 تاسیس گردید و به دلیل بهره مندی از قطعات و مواد اولیه مرغوب در ساخت این تجهیزات، توانست از همان سال های ابتدایی فعالیت خود، جایگاه ویژه ای در بازار رقابت کسب کند. این مارک برای تولید محصولات با کیفیت مرغوب، راندمان بالا و مصرف انرژی پایین،  کولر آبی انرژی سلولزی را در ابعاد و ظرفیت های متنوعی تولید کرده و در تمام محصولات خود به جای پوشال از پد های سلولزی بهره می برد.

از مزایای پد های سلولزی دارا بودن سطح متراکم تر و یکنواخت تر نسب به پد های پوشالی می باشد که این پد ها در نوع سلولزی از قدرت جذب آب بالاتری نیز برخوردارند. این برند انواع مدل های این محصول را در مدل های سلولزی صنعتی و خروجی از بالا نیز طراحی کرده تا در سطح گسترده تر نیاز مشتریان را تامین نماید. همچنین پد های سلولزی حجم بیشتری از هوای خنک را به داخل کانال ها هدایت می کنند. اگر بخواهیم بطور گسترده تر انواع مدل های موجود در بازار را بررسی کنیم، مدل های بهارساز، خروجی از بالا، پشت بامی، فن آکسیال و صنعتی از محصولات سرمایشی شرکت انرژی هستند که شما می توانید با مطالعه جزئیات هر کدام در لینک کولر آبی انرژی، مدل متناسب با نیازتان را انتخاب و خریداری نمایید.

با توجه به عمر بیشتر پد های سلولزی و خاصیت آن در جلوگیری از ورود باکتری و ذرات آلاینده، این محصولات با استقبال فراوانی مواجه می شوند. محصولات برند انرژی دارای استاندارد 9001 ISO می باشند. این شرکت دارای 24 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش در سراسر کشور است.

لورچ

کولر آبی لورچ

 کمپانی لورچ در سال 1356 در اصفهان تاسیس شد و موفق به عرضه تجهیزاتی با کیفیتی درجه یک شده است. این شرکت به اتکای دانش نیروهای متخصص خود و فناوری هایی که در تجهیزات سرمایشی به کار می گیرد، فروش گسترده ای داشته و از موفقیت های قابل توجهی در تولید محصول با کیفیت و تبدیل شدن به بهترین مارک کولر آبی برخوردار می باشد. تمام محصولات آن مطابق اصول استاندارد و از برترین متریال اولیه ساخته شده و این برند موفق به کسب تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف کننده شده است. برند لورچ به عنوان واحد نمونه صنعت و معدن در اصفهان، واحد برتر جشنواره ملی و واحد صنعتی برنر اقتصادی شناحته می شود.

سیستم های سرمایشی تولید شده توسط این برند در مدل های متنوعی تولید شده و همچنین با توجه به تقاضای بازار کولر آبی لورچ در سری های پوشالی، سلولزی، پرتابل، مینی کولر و دریچه خروجی از بالا عرضه می شوند که هر یک ظرفیت هوادهی متنوعی دارند. این برند محصولات خود را با گارانتی و خدمات پس از فروش با 600 نمایندگی فعال در سراسر کشور در اختیار کاربران قرار می دهد. با توجه به فعالیت موفق این کمپانی در لیست بهترین برند کولر آبی در ایران قرار می گیرد و همواره مورد استقبال مشتریان قرار دارد.

برفاب

کولر آبی برفاب

برند برفاب با هدف ارائه خدمت به هموطنان در سال 1369 در  چهارمحال و بختیاری تأسیس شد. این کارخانه در ابتدا در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت خود را آغاز کرد. پس از کسب موفقیت های بسیار در سال 1370 با توجه به تقاضایی که در بازار محصولات سرمایشی وجود داشت، این کمپانی کولر آبی برفاب را به سبد محصولات خود اضافه کرد. با توجه به سطح کیفیت بسیار بالای محصولات سرمایشی آن در همان سال های ابتدایی ورود به بازار موفق شد جایگاه ویژه ای در بازار رقابت به خود اختصاص دهد. این برند با بهره مندی از تکنولوژی های مدرن روز دنیا و رعایت استانداردهای ملی، ساخت محصولات سرمایشی را با بازدهی قدرتمند ارائه می کند و در مکان های مختلفی از جمله مسکونی، تجاری، صنعتی، اداری و آموزشی استفاده می شود.

از مدل های تولید شده کولر آبی برفاب، می توان به مدل های پشت بامی، مینی، خروجی از بالا، رومیزی و پرتابل ایستاده اشاره داشت. ظرفیت هوادهی مدل هایی که عرضه می شود در سری های گوناگونی اند تا پاسخگوی فضاهای مختلفی با متراژ بزرگ و کوچک باشد. جنس بدنه دستگاه های سرمایشی تولید شده توسط برفاب که از بهترین مارک کولر آبی در ایران بشمار می رود، ورق گالوانیزه هستند که با پوشش رنگ پودری با دوام رنگ شده و تولید می گردند. این مزیت کمک می کند تا در برابر بارندگی و نور خورشید مقاومت بالایی داشته و دچار پوسیدگی و خرابی نشود. بنابراین از طول عمر بالایی برخوردار هستند و در لیست بهترین برند ها نیز به چشم میخورد. شرکت برفاب کولر این محصولات خود را همراه با 12 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش در نمایندگی های فعال سراسر کشور عرضه می نماید.

5 1 vote
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای
guest
6 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
سحر
سحر
3 سال پیش

پس سلولزی بهتره ولی شنیدم بو میگیره بعد مدتی

مسعود
مسعود
2 سال پیش
در پاسخ به  سحر

برعکس این پوشالی هاهستندکه بوی گندماهی میگیرند.من چندسال سلولزی دارم نه بوگرفته نه نیازبه تعویض داشته

فرهاد
فرهاد
3 سال پیش

موتورشون چیه ؟ موتوژن ؟؟؟ یا الکتروژن

احمد
احمد
3 سال پیش

هر چهارتاشون رو‌جمع کنی به پای ارج نمیرسن . …. بیصدا و هوادهی عالی و با مصرف کم انرژی

مسعود
مسعود
2 سال پیش
در پاسخ به  احمد

بروحاجی ارج که تعطیل شد رفت

مسعود
مسعود
2 سال پیش

باسلام-شرکت انرژی دراستان تهران ودرباقرشهرازتوابع شهرری قراردارددرمقاله خودموقعیت آنرا درشهرقم ذکرکردید.

دکمه بازگشت به بالا
6
0
لطفا دیدگاه خود را برای این مقاله درج کنیدx