گرمایشی

معرفی بهترین مارک های رادیاتور پنلی در بازار

بهترین برند های تولید کننده رادیاتور پنلی کدام اند؟ قیمت بهترین رادیاتور پنلی بازار چقدر است؟ پرفروش ترین مدل ها کدام اند؟ این سوال و سوالات مشابه برای افرادی که قصد مقایسه برند ها و انتخاب و خرید بهترین مدل رادیاتور گرمایشی را دارند در اینجا پاسخ داده شده است. رادیاتورهای پنلی یکی از محبوب ترین و رایج ترین وسایل گرمایشی در ساختمان های مسکونی و اداری هستند. این دستگاه های گرامایشی به دلیل جدید و بروز بودن مورد استقبال گسترده قرار گرفته اند. این دستگاه ها مزایای فوق العاده ای نیز دارند که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

شما بازدید کننده گرامی با مراجعه به لینک خرید رادیاتور می توانید بهترین قیمت و انواع مختلف این محصولات شامل آلومینیومی و فولادی را مشاهده نمایید.

video
play-rounded-outline

رادیاتورهای پنلی با ویژگی های باریک بودن، بی صدا کار کردن، زیبایی ظاهری و اشغال فضای کم شناخته می شوند. رادیاتورهای پنلی برخلاف سطح بزرگشان فضای ناچیزی را اشغال کرده و با انواع دکوراسیون منزل هارمونی پیدا می کنند. رادیاتورهای پنلی بخاطر سیستم داخلی شان گرمای مطبوع تری به فضا انتقال داده و گرمای سطح شان ملایم تر است. به همین خاطر بچه ها می توانند به راحتی آن را لمس کنند.

رادیاتورهای پنلی بخاطر زیبایی مدرن و متناسب با انواع دکوراسیون و متراژ فضا، در سیستم تاسیساتی ساختمان ها  مورد استفاده و استقبال قرار گرفته اند. در این مقاله ویژگی های بهترین رادیاتور پنلی در بازار را مورد بررسی قرار می دهیم. آشنایی با بهترین مارک های رادیاتور پنلی در بازار به ما در انتخاب رادیاتور مناسب با فضا و نیازمان کمک خواهد کرد.

مزایای رادیاتور پنلی
مزایای رادیاتور پنلی

رادیاتور پنلی از قطعات نازک فلزی ساخته شده و به گونه ای طراحی شده اند تا آب بتواند آزادانه در آنها جریان یابد. جنس این رادیاتورها از جنس فولاد بادوام و یا آلومینیوم سبک بوده و بواسطه ی نوع آلیاژ فولاد از قدرت حرارت دهی بسیار بالایی برخوردارند. تابش گرمای یکنواخت و مطبوع مانع داغ شدن بیش از حد رادیاتور شده و برای کودکان خطر لمس و سوختن دست ندارد. این رادیاتورها امکان نصب از هر دو طرف را داشته و نصب آنها ساده است.

عرض این رادیاتور ها در بعضی برندها تا 10 سانتی متر باریک بوده و فضای بسیار کمی را اشغال می کند. ظاهر مدرن، دوام بالا و تطبیق با فضاهای مختلف از امتیازات این پنل بوده و به همین خاطر به یکی از مدل های پرفروش و پرکاربرد رادیاتور در بازار تبدیل شده است.

قیمت رادیاتورهای پنلی و عوامل موثر بر آن

قیمت یک دستگاه رادیاتور پنلی به عوامل مختلفی از جمله برند، ظرفیت حرارتی، جنس به کار رفته، کیفیت ساخت و برخی ویژگی های دیگر وابسته است. بازه قیمتی این دستگاه ها در بازار از حدود 1 میلیون تومان تا حدود 5 میلیون تومان است و این قیمت گذاری با توجه به عوامل ذکر شده در بالا و همچنین نوسانات قیمت در بازار انجام می شود. جهت مقایسه قیمت ها و همچنین انتخاب ظرفیت حرارتی مناسب با توجه به متراز فضای مورد نظر می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

مقایسه قیمت و خرید رادیاتور پنلی

معرفی 10 برند برتر و بهترین رادیاتور پنلی

در مجموع از بهترین برند های تولید کننده رادیاتور پنلی میتوان به برندهای ایران رادیاتور، ایساتیس، لورچ، سانیکا، گرماخیز و والترو اشاره کرد. در اینجا قصد داریم ده تا از بهترین مارک های رادیاتورهای پنلی در بازار را مورد بررسی قرار دهیم. هر کدام از برند ها را بررسی کرده و به معرفی برخی از مدل های پرفروش آن ها می پردازیم.

ایران رادیاتور

ایران رادیاتور

رادیاتور پنلی ایران رادیاتور یکی از بهترین مارک های رادیاتور پنلی در بازار است که از کیفیت و جنس مرغوبی برخوردار می باشد. ایران رادیاتور با توجه به حضور معتبر و طولانی در تولید و عرضه تجهیزات و سیستم های گرمایشی سابقه بسیاری در تولید انواع رادیاتورها داشته و بمدت هفت سال است که رادیاتورهای پنلی را به سبد تولید خود افزوده است.

ایران رادیاتور با مدیریت نادر شکیب در سال 1936 تاسیس شده و به بهره برداری رسیده است. در طی این سالها محصولات با کیفیتی در ایران رادیاتور به بازار عرضه شده و این کارخانه از لحاظ تولید محصولات با کیفیت و عرضه آنها در بازار یکی از برند های معتبر و نام آشنای این عرصه می باشد.

گروه صنعتی ایران رادیاتور بعد از چند سال حضور موفق در این عرصه و کسب تجارب کارآمد این شرکت در سال 1393 بهترین رادیاتور پنلی را با تکنولوژی پیشرفته از قبیل کنترل کیفیت بالا، پوشش دهی با رنگ اپوکسی و عملکرد در دمای بالا طراحی و تولید کرده است. رادیاتور های پنلی ایران رادیاتور شامل مدل تیپ 22 به صورت دو کنوکتور و در اندازه های 60، 80 ، 100، 120، 140 و 180 سانت با قدرت حرارت دهی بسیار مطلوب تولید و عرضه می شوند.

از ویژگی های رادیاتور های پنلی فولادی ایران رادیاتور می توان به شکل ظاهری مدرن ، حمل و جابه جایی راحت، بازده حرارتی بالاتر نسبت به رادیاتور های پره ای اشاره داشت . رادیاتور پنلی ایران رادیاتور با 10 سال گارانتی این کمپانی در بازار ایران عرضه می شود.

لورچ

لورچ

گروه صنعتی لورچ یکی دیگر از برندهای باسابقه و معتبر در بازار بوده که از سال 1393 توانسته است بهترین رادیاتور پنلی با آلیاژ مرغوب و ظاهر منحصر بفرد طراحی و تولید کرده و در بازار عرضه کند. کارخانه لورچ در سال 1357 با هدف تولید محصولات با کیفیت و متمایز در شهر اصفهان تاسیس و به بهره برداری رسیده است.  این برند محصولات با کیفیتی را در این سالها تولید و به بازار عرضه کرده و از این حیث برند معتبر و نام آشنایی محسوب می شود.

برند لورچ از مرغوب ترین فولاد مطابق استاندارد EN10130 در ساخت رادیاتورهای پنلی استفاده کرده و انتخاب این آلیاژ مرغوب در دوام بالا و قدرت حرارت دهی مناسب، موثر واقع شده است. بازدهی حرارتی رادیاتورهای پنلی لورچ بالا بوده و با کمترین حجم آبگیری گرمای مطبوعی به محیط می دهد.

رادیاتور پنلی لورچ با نام های تجاری آذر، رز و پربازده در سایزهای 60، 70، 80، 90، 100 و 160 سانت با ظرفیت حرارت دهی بالا تولید و در بازار عرضه می گردد. از مزایای این رادیاتورها می توان به بدنه ی مسطح و صاف آن اشاره داشت که موجب نظافت آسان می شود. برند لورچ با پوشش رنگ نانو بدنه پنل را در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی مقاوم می سازد. رادیاتورهای پنلی لورچ با 12 سال گارانتی بدون قید و شرط و نصب رایگان در بازار ایران عرضه شده و بعنوان یکی از بهترین مارک های رادیاتور پنلی در بازار شناخته می شود.

ایساتیس

ایساتیس

کمپانی ایستاتیس در سال 1385 توسط مهندس حسین آبادی در شهر یزد تاسیس شده و فعالیت گسترده ای را در عرصه طراحی و ساخت سیستم های گرمایشی انجام داده است.  رادیاتور پنلی ایساتیس نیز از جنس فولاد بادوام تولید شده و ظرفیت حرارتی بالایی دارد. قابلیت ویژه رادیاتور پنلی ایساتیس تکنولوژی پوشش رنگ پیشرفته نانو آن است که مانع زنگ زدی آلیاژ داخل پنل شده از پوسیدگی و زنگ زدگی آن جلوگیری می کند. به همین دلیل این محصول در سکوی بهترین رادیاتور پنلی در بازار جایگاه خود را دارد .همچنین از دیگر مزایای این محصولات می توان به نظافت آسان، وزن کم، قابلیت نصب دو طرفه اشاره کرد.

رادیاتور پنلی ایستاتیس بلندمدت ترین گارانتی را در ایران دارد. این رادیاتور پنلی فولادی با نام های تجاری آفتابی و ایکاروس و در اندازه های 40، 50 ، 60، 80 ، 100 و 200 سانت طراحی و تولید می شود که به دلیل تنوع در ابعاد می توان در فضاهایی با متراژهای مختلف از آن استفاده کرد. این رادیاتورها با انواع سیستم های مرکزی مانند پکیج و موتورخانه سازگار بوده و به راحتی آب گرم مورد نیاز مدار تامین می شود. ایساتیس در استفاده از ماشین آلات کاملا اتوماتیک خطای انسانی را در خط تولید کاهش داده و با گارانتی 15 ساله بخش بزرگی از بازار را در دست دارد. با توجه به کیفیت محصول و گارانتی آن می توان گفت که این محصول از بهترین مارک های رادیاتور پنلی در بازار است.

تاش

تاش

خط تولید رادیاتور پنلی تاش یکی از بزرگترین خط تولید های ایران بوده و هر ساله بیشترین رادیاتور پنلی را تولید و به بازار عرضهمی کند. این گروه صنعتی نوظهور از سال 1394 فعالیت خود را انحصارا در طراحی و تولید انواع رادیاتور شروع کرده  است. دستگاه ها و خط تولید کارخانه تاش از برندهای معتبر آلمانی و ایتالیایی بوده و خط تولید آنها تمام اتوماتیک می باشد.

 آلیاژ به کار رفته در تولید رادیاتورهای پنلی تاش از فولاد بادوام مرغوب و تحت استاندارد EN10130 , DC01 است. رادیاتورهای پنلی تاش در مدل تیپ 22 به صورت دو کنوکتور و در اندازه های 40، 60، 80، 100، 120، 140، 160، 180 با قدرت حرارت دهی بالا و متناسب با فضاهای مختلف تولید می گردد. کارخانه تاش جهت ارتقا دوام و طول عمر محصول، رادیاتورهای پنلی را قبل از رنگ شدن، با رنگ آستر اپوکسی رنگ کرده و تمام سطح پنل را در آستر اپوکسی فرو می برند. رادیاتورها بعد از رنگ شدن وارد مرحله تست دوام می شوند.

تست کیفیت، تست دوام و قابلیت باز شدن قاب های بغل و توری روی رادیاتور، تجربه خوبی در استفاده از این رادیاتورها برای مشتری بهمراه می آورد.

نظافت و نگهداری آسان، کیفیت و دوام بالا و لوازم نصب رایگان همراه با رادیاتور از امتیازات رادیاتورهای پنلی تاش می باشد. رادیاتورهای پنلی تاش با 12 سال گارانتی بدون قید و شرط در بازار ایران عرضه گردیده و در سکوی بهترین رادیاتور پنلی در بازار جایگاه خودش را دارد.

ایران نوین - دماپویا

ایران نوین

گروه صنعتی ایران نوین در سال 1370 در عرصه تولید سیستم های گرمایشی از جمله رادیاتور شروع به کار کرده و توانسته جایگاه خود را در بازار بدست آورد. رادیاتور پنلی ایران نوین با آلیاژ مرغوب تولید شده و از کیفیت مناسبی برخوردار است. خط تولید و متریال رادیاتور پنلی ایران نوین در استفاده از فلز با دوام، سیستم رنگ پیشرفته و سیستم های کنترل و کیفی استاندارد، از رقبای خود جانمانده و راندمان حرارتی بالایی دارد.

رادیاتور ایران نوین در تیپ 21 تک کنوکتور و 22 دو کنوکتور و در ظرفیت های 60، 80، 100، 120، 160 سانت با سطح کیفیت و ظرفیت حرارت دهی بالا تولید و عرضه می شوند. خدمات شرکت ایران نوین زیر نظر شرکت تولیدی و صنعتی آب بند بوده و پشتیبانی قوی نسبت به گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می دهد.

رادیاتور پنلی ایران نوین به منظور تامین آبگرم مورد نیاز مدار قابل اتصال به انواع منبع گرمایشی از قبیل پکیج و موتورخانه بوده و با انواع سیستم های حرارتی مرکزی سازگار است. از ویژگی های این محصولات می توان به نظافت آسان، بازدهی انرژی بالا، مقاومت در برابر خوردگی و پوسیدگی اشاره داشت. ، وزن کم رادیاتورهای پنلی ایران نوین این امکان را فراهم کرده که بدون محدودیت قابل نصب روی دیوار در فضاهای مختلف باشند. رادیاتورهای پنلی ایران نوین با 5 سال گارانتی بدون قید و شرط در بازار ایران عرضه گردیده و از بهترین مارک های رادیاتور پنلی در بازار می باشد.

بارلی

بارلی

رادیاتورهای پنلی بارلی از دیگر رادیاتورهای پرفروش بازار می باشند. کارخانه بارلی در سال 1384 زیر نظر شرکت سهند کارآزمای فعالیت اش را آغاز کرده و با تولید محصولات مدرن و با کیفیت توانست سهم قابل توجهی از بازار فروش را در دست بگیرد. این گروه صنعتی بمدت ده سال است که تولید و عرضه رادیاتور پنلی با کیفیت بالا را به لیست محصولات خود اضافه کرده و توانسته است بهترین رادیاتور پنلی در بازار را تولید کند.

کارخانه بارلی از تهیه و استفاده فولاد با دوام و استاندارد از رقبایش جا نمانده است. رادیاتور پنلی بارلی با نام های تجاری کلاسیک و پنلی فلت لاین در اندازه های 60، 80، 100، 120، 140 و 160 سانت و متناسب با فضاهای مختلف طراحی و تولید شده و در بازار موجود می باشد.

رنگ بدنه رادیاتور پنلی بارلی کوره ای بوده و  طراحی سطح مدرن و صاف آن زیبای فضا را دوچندان کرده و همچنین قابلیت نظافت آسان دارد. خط تولید بارلی در قسمت جوشکاری و اتصال تمام اتوماتیک بوده و بهمین خاطر سطح رادیاتور یکپارچه و مسطح است. رادیاتورهای پنلی بارلی با 10 سال گارانتی بدون قید و شرط در بازار ایران عرضه می گردد.

بهترین رادیاتور پنلی در ایرا - سانیکا

سانیکا

رادیاتور پنلی سانیکا از رادیاتورهای پرطرفدار بازار و ساخت کشور ترکیه است. گرمادهی رادیاتور پنلی سانیکا بخاطر شکل رادیاتور و مجهز بودن آن با کنوکتور منحصربفردبوده و از راندمان گرمایشی بالایی برخوردارند. این رادیاتور تست های کنترل کیفی در سطح استاندارد جهانی را پشت سر گذاشته و با انواع سیستم های گرمایشی مرکزی مانند پکیج و موتورخانه ها سازگار است.

شرکت تاش تجارت پویا یکی از نمایندگی های فعال رادیاتور پنلی سانیکا بوده و نسبت به واردات محصولات تولیدی گروه صنعتی سانیکا به ایران در حال فعالیت است. این رادیاتور در تیپ های 21 تک کنوکتور ، 22 دو کنوکتور ، 33 در سایزهای 40، 80، 100 تا 180 سانتی متر عرضه می شود. نوع ورق و آلیاژ بکار رفته در رادیاتور پنلی فولادی سانیکا از نوع گالوانیزه بدون سایش انتخاب شده که دارای مقاومت زیادی در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی است.

رادیاتور پنلی سانیکا در صورت سفارش پروژه ای، به سفارش مشتری رنگ می شود. تجهیزات و لوازم نصب بطور رایگان همراه با رادیاتور عرضه می شود. از مزایای رادیاتورهای سانیکا می توان به نظافت آسان، راندمان حرارتی بالا، پوشش دهی با رنگ و کنترل کیفیت استاندارد آن اشاره داشت. رادیاتورهای پنلی سانیکا با 10 سال گارانتی بدون قید و شرط در بازار ایران عرضه گردیده و از بهترین مارک های رادیاتور پنلی در بازار محسوب می شود.

گرماخیز

گرماخیز

کارخانه گرماخیز از دیگر تولید کنندگان تجهیزات گرمایشی معتبر در بازار است. رادیاتور پنلی گرماخیز از محصولات بادوام و کم مصرف و با بازدهی بالا محسوب می شود. این کارخانه از تولید کنندگان با سابقه بازار محصولات گرمایشی بوده و در سال 1369 با مدیریت سیروس کنعانی زاده در شهر صنعتی کاوه تاسیس شده است.

رادیاتورهای پنلی گرماخیز دارای کنوکتور بوده و گرمای حداکثر آب گرم داخل رادیاتور را جذب کرده و راندمان حرارتی بالایی دارند. این رادیاتورها نیز مراحل تست کنترل کیفی متناسب با استاندارد جهانی را پشت سر می گذارند. پوشش رنگ رادیاتور پنلی گرماخیز به شیوه الکترواستاتیک و در دو مرحله انجام می شود. در نتیجه می توان گفت این رادیاتور ها نیز در سکوی بهترین رادیاتور پنلی در بازار جایگاه ویژه ای دارند.

تکنولوژی مدرن در خط تولید رادیاتورهای پنلی گرماخیز، جنس آلیاژ بادوام و سیستم رنگ پیشرفته باعث کیفیت و دوام بالای محصول شده و این رادیاتورها با کمترین میزان مصرف انرژی بیشترین راندمان حرارتی را دارند. رادیاتور پنلی گرماخیز در مصارف خانگی، اداری و یا تجاری مورد استفاده قرار داد.

رادیاتور پنلی گرماخیز در مدل یک کنوکتور و دو کنوکتور و در اندازه های 60، 80، 100، 180 سانت و 200 تولید و در بازار موجود می باشند. این شرکت دارای گواهینامه های استاندارد iso 18001 ، iso 14001 ، iso 9001 می باشد. رادیاتورهای پنلی گرماخیز با 10 سال گارانتی بدون قید و شرط در بازار ایران عرضه می گردد.

والترو - دماپویا

والترو

رادیاتور پنلی والترو ساخت یک گروه صنعتی چند ملیتی است که در سال 1367 فعالیت خود را در زمینه طراحی و ساخت انواع سیستم های گرمایشی در چهار کشور چین، ترکیه، ایتالیا و ایران شروع کردند. این گروه صنعتی رادیاتور پنلی را در سال 2007 با استفاده تکنولوژی ایتالیایی مونتاژ کرده و رادیاتور های پنلی والترو را به بازار ایران عرضه کردند.

آلیاژ استفاده شده در رادیاتور های پنلی والترو از نوع فولاد مرغوب و درجه یک بوده و از پوشش پلی استر در جداره های داخلی استفاده شده و باعث عدم رسوب گیری، نظافت و نگهداری رادیاتور می شود. استفاده از آلیاژ مرغوب و درجه یک در ساخت بدنه و اتصالات یکپارچه در رادیاتورهای پنلی والترو موجب شده از سطح کیفیت، دوام و استحکام بالایی برخوردار باشند.

تکنولوژی پیشرفته در سطح اروپای رادیاتور پنلی والترو راندمان حرارت دهی محصول را بالا برده و با توجه به ابعاد و ظرفیت مختلف می توان در فضاهای مختلف به منظور تامین گرمایش محیط از این سیستم ها بهره مند شد. رادیاتورهای پنلی والترو با 10 سال گارانتی بدون قید و شرط در بازار ایران عرضه می شود. در معرفی بهترین رادیاتور پنلی در بازار می توان این رادیاتو را در بین گزینه های اول جا داد.

ایرتورپن-دماپویا

ایرتورپن

رادیاتور پنلی ایرتورپن یکی از رادیاتورهای پرفروش و با کیفت بازار بوده که محصول مشترک ایران و ترکیه می باشد. گروه تولیدی صنعتی آذر گرمای برتر تبریز و آذریانار در سال 1389 فعالیت خود منحصرا در تهیه و تولید رادیاتورهای پنلی شروع کرده و از موفقیت نسبت خوبی در تولید و عرضه رادیاتور در بازار برخوردار شده است.

رادیاتور های ایرتورپن ساخته شده از ورق فولادی با ضخامت 1/2 میلیمتر می باشند که حرارت و گرمای آب داخل خود را به محیط انتقال می دهد، که همین امر موجب شده با کمترین میزان حجم آبگیری و مصرف انرژی بیشترین بازدهی را داشته باشد.

از ویژگی های رادیاتور پنلی ایرتورپن می توان به طراحی زیبا و منحصر بفرد بدنه، پوشش فسفات مخصوص جهت حفاظت از بدنه در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی، نظافت و نگهداری آسان و سازگاری بیشتر با پکیج شوفاژ دیواری و دارای دوکانکتور (مدل ۲۲ ) اشاره داشت.  رادیاتورهای پنلی ایرتورپن با 10 سال گارانتی بدون قید و شرط در زمره بهترین رادیاتور پنلی در بازار ایران محسوب می شوند.

5 1 vote
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای
guest
2 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
حسین زاده
حسین زاده
3 سال پیش

ممنون بابت ویدیو و مطالب خوبتون

وحید شرفی
وحید شرفی
10 ماه پیش

سلام رادیاتور قرنیزی هم دارید؟

دکمه بازگشت به بالا
2
0
لطفا دیدگاه خود را برای این مقاله درج کنیدx