گرمایشی

ارزانترین آبگرمکن ها در بازار

ارزانترین آبگرمکن براساس ویژگی هایی نظیر میزان کارایی، تعیین ظرفیت، کیفیت، خدمات پس از فروش و گارانتی دسته بندی می شود. به طور کلی دسترسی به آبگرم برای انجام کارهایی از قبیل شستشو، پخت و پز، استحمام و دیگر کارهای روزمره از سری اولویت ها و نیازهای روزانه به شمار می رود. با توجه به اهمیت استفاده از آبگرم، تجهیزات و سیستم های متعددی به منظور گرم کردن آب مصرفی طراحی و تولید شده اند که هر کدام دارای عملکرد خاصی هستند. یکی از قدیمی ترین و پرکاربردترین این سیستم ها، آبگرمکن است. این تجهیزات آب مصرفی مورد نیاز ساختمان را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند.

ارزانترین آبگرمکن ها در بازار

شما بازدیدکننده گرامی با مراجعه به لینک بررسی و خرید آبگرمکن می توانید بهترین قیمت و انواع مختلف آن را مشاهده و خریداری کنید.

نحوه عملکرد این تجهیزات به این صورت است که با مصرف سوخت و ایجاد شعله انرژی و حرارت لازم برای گرم کردن آب ورودی به دستگاه را فراهم می کند. داخل آبگرمکن ها نوعی شیر پیلوت نصب شده که همواره شمعک دستگاه را روشن نگه می دارد. هنگامی که شیر آب توسط کاربر باز شود، آب سرد از طریق لوله ورودی وارد دستگاه شده و شعله به طور کامل روشن خواهد شد. در این صورت با عبور آب سرد از روی شعله گرم شده، و دمای گرم و مطلوب تأمین می گردد. در ادامه قصد داریم به معرفی ارزانترین آبگرمکن بپردازیم:

معرفی 5 برند ارزان آبگرمکن

با توجه به کاربرد گسترده ای که این محصولات دارند، شرکت ها و کمپانی های داخلی و خارجی بسیاری در خصوص طراحی و ساخت انواع مدل های آبگرمکن در حال فعالیت هستند. براساس نیاز بازار این محصولات را در مدل های گازی، برقی، نفتی و خورشیدی در ابعاد مختلف طراحی و عرضه می کنند. با توجه به متعدد بودن برندهای موجود شاید انتخاب بهترین برند کمی دشوار به نظر برسد. به همین دلیل گروه فنی مهندسی دماپویا در مقاله ای به معرفی بهترین آبگرمکن موجود در بازار پرداخته که با مراجعه به این صفحه می توانید خریدی بهینه و مقرون به صرفه را تجربه نمایید.

در ادامه قصد داریم به معرفی 5 مورد از ارزانترین آبگرمکن موجود در بازار بپردازیم. این آبگرمکن ها  شامل برندهایی نظیر بوتان، آزمون، لورچ، برفاب و سپهر الکتریک هستند. با معرفی این برندها قصد داریم کاربران بتوانند برحسب ویژگی ها آنها انتخاب مناسبی و مقرون به صرفه ای داشته باشند.

آبگرمکن بوتان

شرکت ایرانی بوتان با بیش از نیم قرن سابقه و حضور موفق در این عرصه با هدف ارائه تکنولوژی روز دنیا به کشور، تأسیس و به بهره برداری رسید. این برند محصولات خود را با هدف تأمین آسایش خانواده های ایرانی با جدیدترین استاندارد روز دنیا و با به کارگیری قطعات اروپایی طراحی و تولید می کنند. با توجه به کیفیت فنی بسیار بالا به یکی از ارزانترین آبگرمکن موجود در بازار تبدیل شده است. همچنین علاوه بر پوشش بازار داخلی به سایر کشورهای اروپایی نیز صادر می شود.

آبگرمکن بوتان با موقعیت نصب دیواری در سری های BX و B به صورت شمعک دائم و بدون شمعک در حجم مختلف تولید و در بازار عرضه می شود. این محصول به شیوه ای نوین و به سبک اروپایی از بهترین و مرغوب ترین آلیاژ ها ساخته شده است. آبگرمکن های بوتان به نوعی طراحی شده اند که قابلیت کارکرد با کمترین فشار آب را دارند. با توجه به برخورداری از مزیت های متعدد به عنوان ارزانترین آبگرمکن در بازار شناخته می شوند.

آبگرمکن آزمون

گروه صنعتی بازرگانی آزمون دارای 4 دهه سابقه در زمینه طراحی و ساخت انواع آبگرمکن های برقی، گازی و نفتی است. این شرکت به واسطه تولید محصولاتی با سطح کیفیت بالا در همان سال های ابتدایی توانست سهم قابل توجهی از بازار فروش را به خود اختصاص دهد. در حال حاضر برند آزمون توانسته به عنوان یکی از معتبرترین و ارزانترین آبگرمکن در کشور شناخته شود.

تمام محصولات برند آزمون براساس استانداردهای بین المللی و با هزینه ای اقتصادی و مقرون به صرفه عرضه می گردد. آبگرمکن آزمون با حداقل مصرف سوخت بیشترین بازدهی را دارد. یکی از پرفروش ترین مدل های آبگرمکن آزمون نوع برقی آن بوده که سهم قابل توجهی در بازار فروش به خود اختصاص داده است. این محصولات با موقعیت نصب دیواری و ایستاده با سطح کیفیت فنی بالا و طراحی منحصر به فرد به منظور تأمین آبگرم مصرفی مورد استفاده قرار می گیرد. تأمین آبگرم فوری، دائم و یکسان از ویژگی های این محصول به شمار می رود. برند آزمون با توجه سطح کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه به عنوان ارزانترین آبگرمکن موجود در بازار شناخته می شوند.

آبگرمکن لورچ

 لورچ از دیگر برندهای معتبر در بین سیستم های گرمایشی محسوب می شود. این گروه صنعتی ایرانی با دارا بودن فعالیت و حضور موفق بیش از 4 دهه در خصوص طراحی و ساخت سیستم های گرمایشی از قبیل آبگرمکن توانسته سهم قابل توجهی از فروش بازار را به خود اختصاص دهد. این محصولات براساس جدیدترین تکنولوژی روز دنیا و با رعایت استانداردهای بین المللی طراحی، تولید و ارائه می شوند. برند لورچ، یکی 5 مورد از ارزانترین آبگرمکن های موجود در بازار به شمار می رود.

آبگرمکن لورچ در مدل گازی با موقعیت نصب دیواری با کیفیت فنی مطلوب تولید و در بازار موجود است. بازدهی مطلوب، ابعاد و وزن سبک، مصرف کم انرژی از ویژگی های منحصر به فرد این محصولات به شمار می رود. به کارگیری قطعات و متریال درجه یک در ساخت آبگرمکن های لورچ موجب افزایش راندمان حرارتی این محصولات شده است. سطح کیفیت فنی بالا و بازدهی مطلوب در این سیستم ها موجب شده با کمترین میزان مصرف انرژی، بیشترین بازدهی را داشته باشند. همچنین در کوتاهترین زمان، آبگرم فوری با دمایی یکسان در اختیار مصرف کننده قرار داده می شوند. این نوع آبگرمکن با توجه به برخورداری از مزیت های متعدد به عنوان ارزانترین آبگرمکن موجود در بازار شناخته می شوند.

آبگرمکن برفاب

این گروه صنعتی ایرانی با بیش از 3 دهه فعالیت و حضور موفق در این عرصه توانسته به واسطه تولید محصولاتی مدرن و پیشرفته سهم قابل توجهی از بازار داخلی را به خود اختصاص دهد. آبگرمکن برفاب براساس جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا در مدل های گازی و برقی با موقعیت نصب دیواری و ایستاده تولید و در بازار موجود است. طراحی و ساخت آبگرمکن برفاب به نوعی است که با کمترین میزان مصرف انرژی در کوتاهترین زمان آب گرم و یکنواخت مورد نیاز مصرف کننده را تأمین می کند. سطح ایمنی بالا و کاهش آلودگی های مخرب زیست محیطی از ویژگی های منحصر به فرد این محصول محسوب می شود. افرادی که به دنبال خرید آبگرمکن با قیمت مناسب هستند، برند برفاب می تواند بهترین پیشنهاد باشد. برند برفاب یکی از ارزانترین آبگرمکن موجود در بازار محسوب می شود.

استفاده از آلیاژهای مرغوب و درجه یک در ساخت بدنه دستگاه موجب شده مقاومت بالایی در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی داشته باشد. تنوع در ظرفیت و مدل آبگرمکن های برفاب این قابلیت را فراهم می کند که در زمینه های مختلف به منظور تأمین آبگرم مصرفی مورد استفاده قرار گیرند. رعایت استانداردهای ملی در ساخت این محصولات تأثیر به سزایی در افزایش سطح کیفیت فنی و استحکام آنها داشته که می توان در صورت نگهداری صحیح سال های متمادی با کمترین استهلاک از این محصولات بهره مند شد.

آبگرمکن سپهر الکتریک

این گروه با هدف تولید محصولات مدرن و پیشرفته حدود 3 دهه تأسیس و بهره برداری رسیده است. خلق ایده هایی نوین و به کارگیری نیروهای متخصص و ماشین آلات کاملاً پیشرفته و اتوماتیک در خط تولید تأثیر به سزایی در افزایش سطح کیفیت و دوام این محصولات داشته است. این گروه صنعتی همواره با کسب تجربه و با هدف جلب رضایت مشتری سعی دارد محصولات با کیفیت و متناسب با نیاز کاربران طراحی و ارائه نمایند. آبگرمکن سپهرالکتریک در مدل های گازی و برقی با موقعیت نصب ایستاده تولید و در بازار موجود است. از آنجایی که برند سپهر الکتریک قیمت مناسبی دارد؛ بنابراین یکی از ارزانترین آبگرمکن موجود در بازار محسوب می شود.

استفاده از ورق با ضخامت بالا و پوشش ضد بخار در ساخت مخزن موجب شده در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی مقاوم باشد و همین امر سبب افزایش دوام و استحکام دستگاه شده است. قطعات و متریال به کار رفته در این آبگرمکن ها از مواد و متریال اولیه درجه یک و مرغوب تهیه شده و شکل ظاهری دستگاه از نمایی شیک و منحصر به فرد بهره می برد. قیمت مقرون به صرفه و سطح کیفیت بالا در ساخت این محصولات موجب شده که به عنوان ارزانترین آبگرمکن موجود در بازار شناخته شوند.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا
0
لطفا دیدگاه خود را برای این مقاله درج کنیدx