گرمایشی

بهترین پکیج برقی چه ویژگی هایی دارد

پکیج ها یکی از سیستم های رایج برای تامین آبگرم ساختمان هستند که در مدل های مختلف طراحی و عرضه می شوند. در این نوشتار به این سوال می پردازیم که ویژگی بهترین پکیج برقی چیست. امروزه افراد زیادی به منظور تامین آبگرم از پکیج به جای سیستم موتورخانه استفاده می کنند. موتورخانه با توجه به صدای زیادی که حین عملکرد دارد و فضای زیادی که اشغال می کند، مورد ترجیح مشتریان نمی باشد. بهترین جایگزین برای آن ها پکیج ها هستند. بر اساس سوخت مصرفی و انرژی مورد نیاز پکیج، می توان آن ها را در مدل های مختلف دسته بندی کرد که یکی از سری های مهم آن پکیج های برقی می باشد. می توان این سیستم را در ساختمان های مسکونی، اداری، ویلاها، مراکز آموزشی و غیره به کار برد.

به منظور بررسی ویژگی بهترین پکیج برقی می توان گفت مزیت استفاده از انواع این پکیج برای تامین آبگرم این است که نیازی به دودکش ندارد و آب را به وسیله داغ شدن المنت ها گرم می کند. به منظور انجام اموری مانند استحمام، پخت و پز و شست و شو نیاز به آبگرم داریم که به وسیله این سیستم حرارتی در مدت زمان کوتاهی تامین می شود. شما عزیزان می توانید برای بررسی قیمت پکیج برقی به صفحه مربوطه آن در فروشگاه دماپویا مراجعه کرده و پس از مقایسه انتخابی بهینه را تجربه کنید. مزیت دیگر بهره مندی از پکیج برقی این است که بدون نیاز به احتراق حرارت را فراهم می کند و در نتیجه گاز سمی تولید نمی کند و آسیبی به محیط زیست نمی رساند.

پیش از انتخاب این سیستم در نظر داشته باشید که به منظور بررسی نکات کلیدی بهترین پکیج برقی و ویژگی های آن، به نیاز محیط خود توجه کرده و آن را برآورد کنید. زیرا هر پکیج ظرفیت حرارتی مشخصی دارد که متناسب با نیاز مصرف کنندگان ساختمان طراحی می شود. این پکیج ها در ظرفیت های 12000، 24000، 28000، 36000 و تا 60000 کیلوکالری بر ساعت طراحی می شوند تا بتوان آن را برای مکان های مختلف با متراژهای بزرگ و کوچک مورد استفاده قرار داد. بر اساس موقعیت نصب نیز می توان پکیج های برقی را در سری های زمینی و دیواری تقسیم بندی کرد. مدل های دیواری پکیج برقی اندازه و ظاهر کوچکی دارند و مناسب مصارف کمتر در مراکز مسکونی و اداری کوچک اند. همچنین قیمت آن ها نیز پایین تر از سری های زمینی می باشد. طبیعتا ظرفیت حرارتی کمتری نیز دارند. در مقابل مدل زمینی این محصول برای متراژهای بالا کاربرد دارند و ابعاد آن نیز بزرگ تر است. بنابراین برخلاف مدل های دیواری در آشپرخانه نصب نمی شوند. در ادامه با ما همراه باشید تا ویژگی های بهترین پکیج برقی را معرفی کنیم.

گارانتی و خدمات

یکی از مشخصات بهترین پکیج برقی این است که بایستی همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش باشد. به منظور استفاده از محصول با اطمینان خاطر بیشتر، بهتر است از برندهای شناخته شده خریداری کنید. سازنده های معتبر مدل های مختلف این پکیج را به همراه گارانتی و خدمات و نصب ارائه می دهند. برای این منظور توجه داشته باشید که خدمات و نصب رایگان توسط نمایندگی برند ارائه شود.

قطعات داخلی دستگاه

پکیج های برقی از اجزای مختلفی تشکیل می شوند که عبارت اند از المنت ها، مبدل حرارتی پکیج، پمپ سیرکوله، شیر برقی یا شیر سه طرفه، بدنه دستگاه، ترموستات، منبع انبساط، سنسور شوفاژ، مانومتر عقربه ای، سیستم ضد یخ و کنترل پکیج. بهترین پکیج برقی مجهز به اجزایی می باشد که دوام بالایی داشته باشند و دچار استهلاک زودرس نشوند. همچنین کیفیت عملکرد آن ها نیز بالا باشد. المنت ها مهم ترین بخش اجزای تشکیل دهنده پکیج برقی می باشد که به وسیله انرژی الکتریکی گرم می شوند و حرارت مورد نیاز را برای گرم کردن آب فراهم می کنند. بر اساس تعداد مبدل این سیستم به دو دسته تک مبدل برقی و دو مبدل تقسیم می شود. مدل های تک مبدل برای تامین آبگرم مورد نیاز شوفاژ و آبگرم مصرفی از یک مبدل مشترک استفاده می کنند و نمی توان همزمان آن ها را فراهم کرد. در مدل هایی که مجهز به دو مبدل هستند، آبگرم مصرفی و مورد نیاز شوفاژ برای گرمایش محیط، هم زمان قابل تولید هستند و همواره کاربر به آن ها دسترسی خواهد داشت.

میزان مصرف برق

یکی از نکات اساسی در خرید پکیج برقی و نکات بهترین مدل آن این است که پیش از انتخاب به مصرف برق آن نیز توجه داشته باشید که برخی از آن ها با برق تک فاز و برخی مدل های دیگر با برق سه فاز عمل می کنند. اغلب مشتریان برای خرید تجهیزات گرمایشی و هوادهی مسئله و دغدغه مصرف انرژی را دارند؛ به همین منظور سازنده های معتبر تلاش می کنند تا محصولاتی با مصرف برق مقرون به صرفه را طراحی و روانه بازار کنند تا این دغدغه مشتریان را رفع کنند و از هزینه های گزاف قبوض برق جلوگیری شود. البته ناگفته نماند که استفاده از ترموستات باعث کاهش مصرف برق می شود و آبگرم همیشه یک دمای متعادل را خواهد داشت. با استفاده از تنظیم حالت زمستانه و تابستانه می توان مصرف انرژی را تا حد زیادی کنترل کرد.

برند سازنده

برندهای مختلفی اقدام به ساخت انواع پکیج می کنند و شما به منظور تجربه خرید بهترین پکیج برقی می توانید شرکت های معتبر و شناخته شده را در نظر داشته باشید. مشخصات یک برند خوب این است که مدت زمان قابل توجهی در عرصه تولید این محصول فعالیت داشته باشد و مدل های مختلف آن مورد آزمایش قرار گرفته باشند. بنابراین پیشنهاد می شود از خرید از مارک های متفرقه و ناشناخته جلوگیری کنید. کمپانی های مطرح و موفق در ساخت این محصول فناوری های روز دنیا را  به کار می گیرند تا بازدهی قوی داشته باشد. برند پارمون صنعت از سازنده های موفق و صاحب نام در این عرصه می باشد که سری های دیواری و زمینی پکیج برقی را ارائه می دهد و محصولات آن فروش بالایی دارد.

5 1 vote
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
م.حسن زاده
م.حسن زاده
4 ماه پیش

پکیجی که گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشه و ازهمه مهم تر یه برندی باشه که نماینده فروش داشته باشن که بتونن کمک کنن وبه راحتی پاسخگو باشن

دکمه بازگشت به بالا
1
0
لطفا دیدگاه خود را برای این مقاله درج کنیدx