گرمایشی

ارزانترین هیترهای گازی

در این مطلب به معرفی ارزانترین هیتر گازی موجود در بازار می پردازیم. یکی از ملزومات اساسی در تمام سازه های ساختمانی، استفاده از تجهیزات گرمایشی است. این سیستم ها با ایجاد هوایی گرم و با یکنواخت کردن دمای محیط داخلی، سرمای زمستان را قابل تحمل می کنند. در همین راستا ابزار و روش های متعددی مورد استفاده قرار می گیرند که هر کدام به نوعی با ایجاد حرارت، دما را در حد مطلوب نگه می دارند. یکی از پرکاربردترین تجهیزات حرارتی، هیتر است. هیترها در انواع مختلف با موقعیت نصب های متفاوتی تولید و عرضه می شوند که می توان با توجه به شرایط محیط محصول مورد نظر را نصب و اجرا کرد.

نحوه عملکرد هیترهای گرمایشی به این صورت است که با مصرف سوخت گاز یا برق و ایجاد حرارت به صورت مستقل از هر نوع سیستم مرکزی، گرمایش محیط را فراهم می کنند. با توجه به ویژگی های گفته شده، هیترهای گازی به یکی از پرکاربردترین تجهیزات حرارتی تبدیل شده اند، به همین منظور شرکت های متعددی در خصوص تولید این تجهیزات در حال فعالیت هستند و برندهای متعددی در بازار ارائه می دهند. در ادامه قصد داریم به معرفی ارزانترین هیتر گازی موجود در بازار بپردازیم.

با توجه به افزایش تعداد برندها، شاید انتخاب بهترین برند هیتر گازی کمی دشوار به نظر برسد. یکی از اولویت های مشتریان در هنگام خرید علاوه بر سطح کیفیت بالا، قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه کالای مورد نظر است. شرکت ها و کمپانی های معتبری که در این زمینه در حال فعالیت هستند، همواره سعی می کنند با استفاده از قطعات و متریال مرغوب و درجه یک، محصولاتی را با بالاترین سطح کیفیت تولید و عرضه کنند. همچنین به منظور تصرف بازار و فروش بیشتر، کالاهای تولیدی را بدون واسطه و در نمایندگی های معتبر به فروش می رسانند که همین امر موجب شده به طور عمده با قیمت اقتصادی تری به دست مشتریان برسند. در ادامه قصد داریم ارزانترین هیتر گازی موجود در بازار را معرفی می کنیم که از این طریق می توانید خرید هوشمندانه و مقرون به صرفه را با دماپویا تجربه کنید.

5 برند ارزان هیتر گازی در بازار

شما بازدیدکننده گرامی با مراجعه به لینک بررسی و خرید هیتر گازی می توانید بهترین قیمت و انواع مختلف آن را مشاهده و خریداری کنید.

هیتر گازی آذر تهویه

یکی از ارزانترین هیتر گازی موجود در بازار، برند آذر تهویه است. این گروه صنعتی یکی از پیشگامان موفق در عرصه تولید سیستم های حرارتی و برودتی به شمار می رود که به واسطه تولید هیترهایی با راندمان حرارتی ۱۰۰ درصدی با سطح کیفیت و دوام بالا، توانسته سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص دهد. از این هیترهای گازی می توان در اماکن عمومی از قبیل مساجد، مدارس، سوله ها و سالن های صنعتی، سالن های ورزشی به منظور تأمین گرمایش محیط مورد استفاده قرار داد. تمام مدل های هیتر آذر تهویه طی مراحل مختلف مورد بررسی قرار گرفته اند و پس از دریافت تأییدیه کنترل کیفیت، روانه بازار رقابت می شوند.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این محصولات بهره مندی از سیستم چگالشی بوده که همین امر مصرف انرژی را به حداقل رسانده و راندمان آن را به ۱۰۰ درصد رسانده است. این محصولات در دو نوع با سوخت مصرفی گازی و گاز مایع در ظرفیت های ۲۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰ کیلوکالری از نوع فن دار موجود هستند. همچنین دارای سیستم کنترل و حفاظت الکتریکی کامل بوده که می توان با اطمینان خاطر در محیط های مختلف مورد استفاده قرار داد.

هیتر گازی نیک گستر

شرکت نیک گستر فعالیت گسترده ای در خصوص تولید و ساخت انواع سیستم های حرارتی و برودتی دارد و به واسطه تولید محصولاتی مدرن و همسو با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا مفتخر به کسب گواهینامه و استانداردهای بین المللی متعددی شده است. همچنین به واسطه دارا بودن خدمات پس از فروش گسترده در سراسر ایران، حس اطمینان و آرامش را برای مشتریان به بهترین شکل رقم می زند. از ویژگی های منحصر به فرد این محصولات می توان بهره مندی از فن دمنده زیلابگ آلمان و رگلاتور سیت ایتالیا اشاره داشت که همین امر موجب افزایش سطح کیفیت و بازدهی آن شده است.

با توجه به ویژگی های منحصر به فرد، می توان گفت یکی از ارزانترین هیتر گازی موجود در بازار، برند نیک گستر محسوب می شود. هیتر گازی نیک گستر در سه مدل با ظرفیت حرارت دهی متفاوت تولید و در بازار موجود هست که تنوع رنگ و زیبایی ظاهری، وجه تمایز این محصولات نسبت به مدل های مشابه است. همچنین مجهز به سنسور ایمنی دما هستند که سطح ایمنی دستگاه را تضمین می کنند. به دلیل دارا بودن ترموستات هوشمند و نمایشگر دمای محیط این امکان را فراهم می کند که کاربر با توجه به نیاز دمایی و به دلخواه دمای فضای داخلی را کنترل نماید.

هیتر گازی انرژی

از دیگر ارزانترین هیتر گازی موجود در بازار، می توان به برند انرژی اشاره کرد. این گروه صنعتی با بیش از نیم قرن سابقه در خصوص تولید و طراحی انواع سیستم های گرمایشی با بهره مندی از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا محصولاتی همسو با دانش فنی اروپا تولید می کند. تنوع محصولات و کالاهای تولیدی این کمپانی نیاز مشتریان را به بهترین شکل فراهم کرده و توانسته سهم عمده ای از بازار رقابت را به خود اختصاص دهد. استفاده از فن آکسیال مرغوب در هیتر انرژی، موجب شده حین عملکرد کمترین میزان صدا را ایجاد کند و همچنین از قدرت پرتاب باد بالایی نیز بهره ببرد که به این ترتیب هوایی یکنواخت به محیط منتقل می کند.

استفاده از شیر کنترل گاز سیت ایتالیا، ترموستات کنترل فن از ویژگی های منحصر به فرد این محصولات به شمار می رود. همچنین به نوعی طراحی شده اند که با سوخت مصرفی، گاز مایع و گاز شهری قابلیت کارکردی بهینه و مناسب را دارند. هیتر گازی انرژی از نوع فن دار و دارای سنسور دود است که عمل خروج مواد و دود حاصل از احتراق را تسریع می بخشد.

هیتر گازی مشهد ظهور

شرکت مشهد ظهور با بیش از نیم قرن سابقه در رابطه با طراحی و ساخت سیستم های گرمایشی به عنوان یکی از قدیمی ترین تولید کننده های داخلی شناخته شده و طی این سال ها به واسطه تولید محصولاتی مدرن و با کیفیت توانسته سهم عمده ای از بازار را به خود اختصاص دهد. این شرکت مفتخر به کسب نشان استاندارد ملی ایران گردیده است. هیترهای گازی مشهد ظهور در ظرفیت حرارتی متنوع با راندمان ۱۰۰ درصد تولید و در بازار موجود هستند. این محصولات در دو مدل دمپر دستی و اتوماتیک تولید شده اند که می توان جهت پره ها را متناسب با نیاز دمایی محیط تغییر و تنظیم نمود. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این محصولات استفاده از پره های دستی با جنس آلومینیوم بوده که موجب شده حین عملکرد کمترین میزان صدا را ایجاد کند.

استفاده از قطعات و متریال مرغوب و درجه یک در ساخت هیتر گازی مشهد ظهور موجب افزایش سطح کیفیت و دوام آن شده است و می توان در مصارف مختلف به منظور گرمایش محیط مورد استفاده قرار داد. با توجه به کیفیت بالا، ویژگی های منحصر به فرد و هزینه کم، می توان گفت برند مشهد ظهور از ارزانترین هیتر گازی محسوب می شود.

هیتر گازی گرماسان

گروه صنعتی شایانیر صنعت آرتان با بیش از یک دهه فعالیت محصولاتی با نام تجاری گرماسان تولید و روانه بازار رقابت کرده است. این برند با بهره مندی از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا توانسته محصولاتی با سطح کیفیت بالا و قابل مقایسه با سایر برندهای معتبر تولید کند. هیتر گازی گرماسان به نوعی طراحی شده که حدود ۶۰ درصد در مصرف انرژی صرفه جویی می نماید. تمام محصولات تولید شده این کمپانی دارای نشان استاندارد ملی و کیفیت برتر اتحادیه اروپا هستند و بعد از ارزیابی و تست های متعدد با تأیید صلاحیت به دست مشتریان می رسند. ابعاد و وزن کم این دستگاه بدون اشغال فضا، گرمایش محیط را تأمین می کند.

این هیتر ها از نوع گازی تابشی هستند که عموماً در سالن های مرغداری، پرورش قارچ مورد استفاده قرار می گیرند. مصرف کم انرژی و راندمان بالا از ویژگی های منحصر به فرد این محصولات به شمار می رود. استفاده از قطعات، متریال اصلی و مرغوب موجب افزایش کیفیت و دوام هیتر های گرماسان شده و به دلیل تنوع در ظرفیت می توان در مصارف مختلف مورد استفاده قرار داد. محصولات برند گرماسان از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار هستند، به همین دلیل ارزانترین هیتر گازی موجود در بازار به شمار می روند.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
اینها را هم ببینید
بسته
دکمه بازگشت به بالا
0
لطفا دیدگاه خود را برای این مقاله درج کنیدx