گرمایشی

ارزانترین پکیج شوفاژ دیواری

در این مقاله قصد داریم با توجه به کیفیت، بازدهی و خدمات پس از فروش ارزانترین پکیج شوفاژ دیواری را برای شما معرفی کنیم. در حال حاضر وسایل و تجهیزات متنوعی با هدف تأمین آسایش و رفاه افراد در سراسر دنیا طراحی و ساخته می شوند. یکی از سیستم هایی که می تواند برای ایجاد آرامش و راحتی در دنیای مدرن کمک شایانی کند، پکیج گرمایشی است. شوفاژ دیواری نسبت به موتورخانه های قدیمی دارای مزایای بی شماری است. امروزه در اغلب سازه های ساختمانی از پکیج به عنوان تأمین کننده آبگرم بهداشتی و مدار گرمایشی استفاده می شود.

از ویژگی های مهم پکیج می توان به جلوگیری از اتلاف و هدررفت انرژی، ایمنی بالا، سطح کیفیت مطلوب، بهره مندی از تکنولوژی، هزینه  نصب و نگهداری آسان اشاره کرد. با توجه به رقابت سازنده های داخلی و خارجی، سالانه میلیون ها دستگاه را تولید و روانه بازار رقابت می کنند. هر کدام از این سیستم ها دارای سطح کیفیت و ویژگی های خاصی هستند و برخی از آنها به دلیل دارا بودن قیمت اقتصادی و به صرفه به عنوان ارزانترین پکیج دیواری در بازار شناخته می شوند. این نوع سیستم های گرمایشی با موقعیت نصب دیواری و زمینی برای استفاده در تمامی متراژها تولید و ارائه می شوند. از آنجایی که آپارتمان نشینی افزایش یافته و متراژ ساختمان ها کوچک شده اند؛ بنابراین استفاده از پکیج دیواری به دلیل دارا بودن ابعاد و وزن کم بیشترین کارایی را دارند. اغلب ساختتمان های مسکونی، اداری و تجاری از این نوع پکیج شوفاژ بهره می برند.

شما بازدیدکننده گرامی با مراجعه به لینک بررسی و خرید پکیج دیواری می توانید بهترین قیمت و انواع مختلف آن را مشاهده و خریداری کنید.

معرفی ارزانترین پکیج دیواری در بازار

یکی از فاکتورهای مهمی که در انتخاب و خرید پکیج تاثیر مستقیمی دارد، قیمت آن است. تمام افراد هنگام مراجعه به بازار به دنبال ارزانترین پکیج دیواری و در عین حال با کیفیت ترین هستند. اگر سری به فروشگاه ها و مراکز فروش پکیج دیواری زده باشید، با قیمت های متفاوتی روبه روی می شوید. با توجه به گستردگی مارک و برند پکیج دیواری بدون شک فروشنده ها و شرکت های ارائه دهنده بسیاری با یکدیگر در حال رقابت هستند که همگی دوست دارند فروش بیشتری داشته باشند و درصد قابل توجهی از سهم بازار را به خود اختصاص دهند. در این صورت سعی می کنند محصولات خود را با درصد کمتری سود در بازار به فروش برسانند. پکیج شوفاژ دیواری نیز از این قاعده استثنا نبوده و هر ساله برخی از سازندها ارزانترین پکیج دیواری را در اختیار مشتریان قرار می دهند.

جدا از بحث رقابت، جنس قعطات به کار رفته در پکیج، نیروی کار، نوع گارانتی و خدمات پس از فروش، هزینه حمل کالا از کارخانه تا نمایندگی فروش و عوامل بی شمار دیگری در قیمت تمام شده پکیج دیواری تأثیر مستقیم دارد. طبق نتایج و بررسی های انجام شده توسط گروه فنی مهندسی دماپویا ارزانترین پکیج دیواری موجود در بازار را می توان به سه مارک معتبر و مطرح ایران رادیاتور، بوتان و بیتا اشاره کرد. امروزه کیفیت این سیستم های گرمایشی برای همه ثابت شده است. در ادامه قصد داریم مدل هایی از این 3 برند که در سال های اخیر در فهرست ارزانترین پکیج دیواری در بازار شناخته شده اند را معرفی کنیم:

ارزانترین پکیج بیتا

شرکت بیتا با توجه به تجربه و تخصص مدیران و نیروهای گروه صنعتی خود با هدف خدمات رسانی به هموطنان ایرانی، سبد کالایی خود را افزایش داده و پکیج دیواری با نام تجاری بیتا تولید و روانه بازار رقابت می کنند. این محصول به جدیدترین تکنولوژی لازم مجهز است. همچنین قطعات به کار رفته در آنها همگی از بهترین و معتبرترین برندهای موجود به شمار می رود. در حال حاضر یکی از اقتصادی ترین مدل های پکیج در بازار، می توان به پکیج دیواری بی تا با ظرفیت حرارت دهی 22 و 24 اشاره کرد. همچنین این مدل از سطح کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار بوده، به همین دلیل برای تأمین آبگرم مصرف و مورد نیاز روزانه ساختمان ها استفاده می شود. شرکت بیتا به دلیل دارا بودن تنوع و گستردگی محصولات و قیمت مقرون به صرفه در فهرست ارزانترین پکیج دیواری قرار گرفته است.

به طور کلی پکیج دیواری بیتا با ظرفیت حرارتی 22 کیلو وات برای فضاهایی تا حداکثر 100 متر مناسب است. همچنین این پکیج تا 24 کیلو وات در واحدهایی با متراژ حداکثر 130 متر کاربرد مؤثری دارد. این محصول از دو مبدل حرارتی در جهت گرم کردن آب ورودی استفاده می کند. همچنین پکیج بیتا از ظرفیت حرارتی 22 کیلو وات در جهت نیاز بازار از دو مدل فن دار و بدون فن بهره می برد. این مدل در تمام فضاها بدون محدودیت با قابلیت راندمان و بازدهی 87 درصدی تولید و ارائه می شود. شرکت سازنده پکیج بیتا، برای رسیدن به درصد فروش بالاتر در بازار، این مدل را با کمترین میزان سود و پایین ترین قیمت در اختیار کاربران قرار می دهد. پکیج 22 و 24 دارای 2 سال گارانتی و خدمات پس از فروش است. شرکت بیتا در نمایندگی های مجاز و فعال سراسر کشور محصولات خود را با اطمینان و کیفیت بالا ارائه می کند.

ارزانترین پکیج بیتا دماپویا

ارزانترین پکیج ایران رادیاتور

ایران رادیاتور، یکی از قدیمی ترین شرکت های نام دار در زمینه تولید و ارائه سیستم های گرمایشی از جمله پکیج در ایران است. این شرکت با بهره مندی از فناوری های روز دنیا محصولاتی مدرن و پیشرفته تولید و روانه بازار رقابت می کند. یکی از ارزانترین پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل اکو است که در دو ظرفیت 22 و 24 کیلووات طبق استانداردهای بین المللی تولید و در بازار به فروش می رسد. پکیج دیواری مدل اکو 22 و 24 دارای دو مبدل حرارتی جهت تأمین همزمان آبگرم مصرفی و آبگرم مورد نیاز مدار گرمایشی با راندمان و بازدهی 90 درصدی تولید و عرضه می شوند.

پکیج دیواری Eco22FF برای فضایی با متراژ 80 متر مربع مناسب است و مدل Eco24FF برای فضاهایی با حداکثر متراژ 120 متر مربع به خوبی می تواند آبگرم مورد نیاز کاربر را تأمین نماید. این شرکت با هدف تغییر در ظاهر دستگاه نسبت به مدل های دیگر پنل دسترسی و کنترل پکیج اکو را به رنگ طوسی تغییر می دهد. این دو مدل به همین دلیل به عنوان ارزانترین پکیج دیواری شناخته می شوند که شرکت ایران رادیاتور به دلیل به دست آوردن سهم فروش و رقابت در بازار، محصولات را با کمترین میزان سود به فروش می رساند. پکیج ایران رادیاتور محصولات خود را با 24 ماه گارانتی در نمایندگی های فعال سراسر کشور در اختیار کاربران قرار می دهد.

ارزانترین پکیج ایران رادیاتور دماپویا

ارزانترین پکیج بوتان

بوتان، یکی دیگر از شرکت های مطرح ایرانی است که در زمینه ساخت و تولید سیستم های گرمایشی فعالیت گسترده ای دارد. هر ساله پکیج دیواری با سطح کیفیت بسیار بالا با رعایت استانداردهای بین المللی و بهره مندی از تکنولوژی ایتالیایی تولید و ارائه می نماید. در حال حاضر یکی از ارزانترین پکیج دیواری بوتان مدل پارما در ظرفیت حراردهی 22 و 24 کیلووات است. پکیج پارما 22 بوتان جهت تأمین آبگرم موردنیاز فضایی با حداکثر متراژ 130 متر کارایی مؤثری دارد. همچنین پارما 24 بوتان در ساختمان هایی با حداکثر متراژ 150 متر مورد استفاده قرار می گیرد.

به دلیل استفاده از دو مبدل حرارتی برای گرم کردن آب ورودی به دستگاه رسوب پذیری کمتری نسبت به سایر سیستم های مشابه دارند. این شرکت به سبب رعایت استانداردهای بین المللی و بهره مندی از طراحی ایتالیایی در ساخت و طراحی پکیج بوتان توانسته سهم قابل توجهی از بازار داخلی و حتی خاورمیانه را به خود اختصاص دهد. در این صورت با توجه به جایگاهی که در بازار رقابت به خود اختصاص داده و با هدف فروش بیشتر، این سری از پکیج دیواری را با کمترین قمیت به دست مشتریان در سراسر کشور می رساند. این محصول به واسطه سطح کیفیت بسیار مطلوب توانسته در لیست ارزانترین پکیج دیواری در بازار ایران قرار گیرد. شرکت بوتان با هدف خدمت رسانی و رضایت مندی بیشتر مشتریان دارای نمایندگی های فعال در سراسر کشور است که محصولات خود را با 24 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می نماید.

ارزانترین پکیج بوتان دماپویا

5 1 vote
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
اینها را هم ببینید
بسته
دکمه بازگشت به بالا
0
لطفا دیدگاه خود را برای این مقاله درج کنیدx