گرمایشی

کد خطای پکیج لورچ

با اطلاع از کد خطا و ارورهای عیب یابی پکیج لورچ می توانید در صورت بروز هر نوع ایراد و خطا در عملکرد پکیج نسبت به رفع آن اقدام نمایید. پکیج لورچ دارای مدل ها و ظرفیت های متنوعی می باشد که طبق جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا و بهره مندی از فناوری به شیوه ای مدرن و پیشرفته با هدف تامین آبگرم مصرفی بهداشتی و آبگرم موردنیاز مدار گرمایشی تولید و ارائه می گردد. این سری از تجهیزات گرمایشی مانند دیگر سیستم ها ممکن است حین عملکرد دچار ایراد و مشکل شده و همین امر سبب تداخل در عملکرد صحیح پکیج لورچ می شود. برای آشنایی با نکات خرید پکیج لورچ می توانید نگاهی به صفحه مربوطه آن در دماپویا داشته باشید و پس از بررسی مشخصات و قیمت هر یک مدل مناسب را انتخاب کنید. گفتنی است که مدل های هوشمند مجهز به سیستم عیب یابی خودکار بوده و تجربه مصرف بهینه تر و راحت تری را به کاربر می دهند.

گروه دماپویا اطلاعاتی در مورد کد خطا و ارورهای عیب یابی پکیج لورچ ایرادهای احتمالی انواع پکیج دیجیتال لورچ در دو مدل تک مبدل و دومبدل با توجه به نوع کد نمایش روی صفحه ی دیجیتال دستگاه، جمع آوری و برای مطالعه و کسب اطلاعات بیشتر در اختیار شما مشتریان محترم قرار داده است. یکی از نکات اساسی در تجربه مصرف بهینه پکیج این است که پیام کد خطاهای احتمالی آن را بدانیم و نسبت به رفع آن ها اقدام کنیم تا از بروز اشکالات اساسی تر و جبران ناپذیر در آینده جلوگیری شود.

جدول کد خطا و عیب یابی پکیج لورچ

در دنیای پیشرفته ی امروزی همه ی افراد بدنبال ابزار و تجهیزاتی مدرن هستند که راحتی و آسایش آنها را فراهم کند. پکیج های گرمایشی به هدف تامین آبگرم مصرفی بهداشتی و همچنین آبگرم موردنیاز رادیاتورها طراحی و ساخته شده اند. این تجهیزات دارای سطح ایمنی بسیار بالایی بوده و همچنین تاثیر بسزایی در کاهش هدررفت و اتلاف انرژی داشته است، بنابراین انتظار می رود در سراسر جهان استفاده از پکیج با استقبال فراوانی روبه شود، از این رو شرکت های داخلی وخارجی بسیاری سالانه میلیون ها دستگاه پکیج دیواری را تولید و روانه بازار رقابت می کنند. برای انتخاب و خرید انواع پکیج دیواری در نظر داشته باشید که لورچ یکی از تولید کننده های مطرح ایرانی است که طی سالها حضور موفق در این عرصه توانسته بواسطه ی تولید محصولات با کیفیت سهم قابل توجهی از بازار فروش را به خود اختصاص دهد.

پکیج لورچ در مدل های هرما، آریان، آدنا، آرتمن و هیرو طبق جدیدترین تکنولوژی های موجود و بارعایت استانداردهای بین المللی تولید و ارائه می گردد. تمامی مدل های پکیج لورچ مجهز به صفحه نمایش دیجیتال جهت نمایش ارور و خطاهای احتمالی حین استفاده از دستگاه می باشند. یکی از ویژگی های خاص و منحصر بفرد پکیج لورچ بهره مندی از سیستم عیب یابی خودکار می توان نام برد، برای هر کدام از اشکالات احتمالی یک کد در نظر گرفته شده، در صورتیکی سیستم عملکردی صحیح نداشته باشد و یا با مشکل احتمالی روبه رو شود این کد ها به طور خودکار بروری صفحه دیجیتال پکیج لورچ به صورت ارور و خطا نمایش داده می شود. با در دست داشتن راهنما و اطلاع از اینکه هر کد مربوط به کدام ایراد است می توان آنرا رفع اشکال نمود. در این خصوص باید به این نکته توجه داشت که بهتر است با متخصص و تکنسین هایی که در نمایندگی های فعال لورچ آماده خدمت رسانی به مشتریان هستند تماس گرفته و درخواست راهنمایی داشته باشید. دماپویا قصد دارد در این مطلب ارور و کد خطا و عیب یابی پکیج لورچ را بررسی و کدهای مربوط به هر خطا را در مدل های آدنا، آرتمن، هرما،هیرو و آریان شرح دهیم.

ارور خطا و عیب یابی پکیج دو مبدل لورچ LORCH
کد خطا E1 مربوط به روشن نشدن شعله
کد خطا E2 ایراد عمکلرد سوییچ فشار هوا
کد خطا E3 ایراد سنسور دمای سیستم گرمایشی
کد خطا E4 ایراد سنسور دمای سیستم آبگرم مصرفی
کد خطا E5 خطای مدولاتور شیر گاز
کد خطا E6 ایراد افزایش دمای آب سیستم گرمایش
کد خطا E7 مربوط به سوییچ فشار هوا
کد خطا E8 ایراد کاهش فشار آب سیستم گرمایشی
کد خطا E9 ایراد عملکرد کلید حرارتی حد (ترموستات حد)
کد خطا E10 ایراد افزایش فشار آب سیستم گرمایشی
کد خطا E13 ایراد برد الکترونیکی
کد خطا E15 ایراد موقت عملکرد سوییچ فشار هوا
کد خطا E99/E16 ایراد کنترلی برد الکترونیک
کد خطا E25 ایراد یخ زدگی مبدل اصلی
کد خطا E26 ایراد علمکرد رله برد الکترونیکی
ارور خطا و عیب یابی پکیج تک مبدل لورچ LORCH
کد خطا E1 مربوط به روشن نشدن شعله
کد خطا E2 ایراد عمکلرد سوییچ فشار هوا
کد خطا E3 ایراد سنسور دمای سیستم گرمایشی
کد خطا E4 ایراد سنسور دمای سیستم آبگرم مصرفی
کد خطا E5 خطای مدولاتور شیر گاز
کد خطا E6 ایراد افزایش دمای آب سیستم گرمایش
کد خطا E7 مربوط به سوییچ فشار هوا
کد خطا E8 ایراد کاهش فشار آب سیستم گرمایشی
کد خطا E9 ایراد عملکرد کلید حرارتی حد (ترموستات حد)
کد خطا E10 ایراد قفل اصلی
کد خطا E12 ایراد عملکردی رله برد الکترونیکی
کد خطا E15 ایراد موقت عملکرد سوییچ فشار هوا
کد خطا E16 ایراد تنظیم پارامتر ها
کد خطا E25 ایراد یخ زدگی مبدل اصلی
0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
اینها را هم ببینید
بسته
دکمه بازگشت به بالا
0
لطفا دیدگاه خود را برای این مقاله درج کنیدx