سرمایشی

کشور سازنده کولر گازی کین الکتریک

در این نوشتار از مجله دماپویا قصد دارین کشور سازنده کولر گازی کین الکتریک را معرفی کنیم. برای افرادی که از این محصول استفاده می کنند خوب است برای خریدی آگاهانه و مقرون به صرفه نسبت به کشور سازنده آن نیز مطلع باشند. زیرا دستگاه های تهویه مطبوع در تنوع گسترده ای روانه بازار می شوند و تشخیص برندهای معتبر و معیارهای انتخاب بهینه دشوار می شود. اسپلیت های ساخته شده توسط کین الکتریک در ظرفیت های مختلفی از هوادهی طراحی و عرضه می شوند تا بتوان آن ها را برای مکان هایی با متراژ بالا و پایین به کار برد. استقبال از کولر گازی کین الکتریک بالا بوده و با بازدهی قوی هوای خنک فضا را تامین می کند.

در صورتی که از این محصول استفاده می کنید ممکن است این سوال برای شما مطرح شود که کولر گازی کین الکتریک ساخت کجاست. این کمپانی متعلق به کشور چین می باشد که به جرئت می توان آن را در لیست برترین برندهای چینی قرار داد. طراحان آن از اخرین تکنولوژی های روز در محصولات خود استفاده می کنند تا کولری با کیفیت و بازدهی قوی را روانه بازار نمایند و رضایت خاطر مشتریان را جلب کنند. همچنین این کولر گازی مطابق آخرین استانداردهای روز ساخته می شود. کمپانی کین الکتریک که در آسیا طرفداران جدی دارد، مجهز به پیشرفته ترین ماشین آلات است و محصولات آن در سراسر دنیا و خاورمیانه به فروش می رسد. در بازار ایران نیز سهم قابل توجهی از فروش بازار را در اختیار این برند قرار دارد. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به مدل های مختلف اسپلیت های ساخته شده توسط این برند و آن ها را معرفی خواهیم کرد.

برند کین الکتریک اسپلیت را در مدل های مختلف از لحاظ موقعیت نصب طراحی می کند که عبارت اند از سری های دیواری، ایستاده، پرتابل و پنجره ای. همچنین این اسپلیت ها ظرفیت هوادهی متنوعی را دارند که می توانید با توجه به متراژ محیط خود دست به انتخاب آن ها بزنید. همچنین ناگفته نماند که می توان مدل های این اسپلیت را به سری های معمولی و اینورتر دار نیز تقسیم کرد. کولرهایی که مجهز به کیت اینورتر هستند، مصرف برق را 60 درصد کمتر مورد استفاده قرار می دهند و در نتیجه کم مصرف بوده و هزینه های نگهداری کمتری هم خواهند داشت. برخی دیگر از مدل های آن از این قابلیت برخوردار اند که آن ها در حالت توربو نیز تنظیم کرد تا در شرایطی که هوا به شدت گرم می شود، در سریع ترین زمان ممکن هوا را خنک سازد.

 پس از بررسی این سوال که کشور سازنده کولر گازی کین الکتریک کجاست، باید در نظر داشت که محصولات تهویه مطبوع تولیدشده توسط این شرکت سازنده با ویژگی های منحصر به فردی عرضه می شوند. به همین دلیل نیز در سطح گسترده ای به فروش می رسند. در صورتی که قصد خرید اسپلیت را دارید می توانید به مقاله بهترین کولر گازی در این مجله مراجعه کنید و با برترین شرکت های سازنده فعال در این زمینه آشنا شوید. با مطالعه این مقاله می توانید خریدی موفق را تجربه کنید. شرکت های سازنده شناخته شده در این عرصه در جریان رقابتی که با یکدیگر دارند، بهترین محصول را تولید می کنند و هر یک تلاش خود را به کار می گیرند تا جایگاه خود را در فروش ارتقا دهند.

کولر گازی دیواری کین الکتریک

کولر گازی ساخته شده توسط کین الکتریک در طراحی دیواری قابل استفاده در مکان های مختلفی مانند منازل، هتل ها، اداره ها، مراکز تجاری، آموزشگاه ها و غیره می باشد. این سیستم برودتی قابلیت آن را دارد که در کوتاه زمانی دمای هوا را به درجه مطلوب کاربران رسانده و هوایی مطبوع و دلنشین را فراهم کند. طراحان این کمپانی ظاهر دستگاه را طوری می سازند که جلوه زیبایی به محیط می دهد و با انواع دکوراسیون ها سازگار خواهد بود. از مشخصه های مهم این اسپلیت ها این است که مجهز به فیلترهای چندلایه می باشند که وظیفه به دام انداختن ذرات آلاینده را بر عهده دارد.  بدین ترتیب هوای محیط به وسیله این سیستم خنک و پاکسازی می شود.

 پس از بررسی آن که کشور سازنده کولر گازی کین الکتریک کجاست، می توان به اجزا و ویژگی های فنی آن نیز پرداخت.  از اجزای مهم به کار رفته در اسپلیت کمپرسور و گاز مبرد آن است. گاز مبرد به کار رفته در اسپلیت این برند R410 است که آسیبی به محیط زیست نمی رساند. این برند از کمپرسورهای روتاری استفاده می کند که بازدهی سرمایشی بالایی دارند. دریچه های خروجی به کار رفته در این کولر گازی دارای این قابلیت اند که آن را به حالت های مختلف تنظیم کنیم. با این عمل می توان هوایی یکنواخت را در محیط فراهم کرد که خنک و مطبوع می باشد. از دیگر ویژگی های مثبت مدل دیواری این است که بدون ایجاد صدای آزاردهنده عمل می کند. از این سیستم می توان برای تامین گرمایش نیز استفاده کرد و آن را جایگزین دستگاه های مختلف کرد تا در تمامی سال به وسیله آن هوای محیط را مطبوع کرد. همچنین می توان این مدل دیواری را در حالت خواب نیز تنظیم کرد. نمایشگر ال سی دی به کار رفته در آن مشخصات عملکرد کولر را به کاربر نمایش می دهد و می توان آن را به راحتی به کار گرفت.

کولر گازی دیواری کین الکتریک

کولر گازی پرتابل کین الکتریک

برند کین الکتریک با بهره مندی از فناوری ها انواع مدل های اسپلیت را طراحی می کند. همانطور که گفته شد، چین کشور سازنده کولر گازی کین الکتریک است و سازنده های چینی فعال در این برند این سیستم را در ظرفیت هوادهی 12 هزار بی تی یو بر ساعت تولید می کنند. این دستگاه قابلیت سرمایشی بالایی دارد و می توان آن را برای فضاهایی با متراژ متوسط یا کوچک به کار برد تا دمای آن را به درجه دلخواه ساکنان برساند. برخی از مدل ها نیز دارای قابلیت هوای گرمایشی را دارند که می توان آن را در تمامی فصول سال به کار برد. کولر گازی از لحاظ موقعیت نصب در مدل های مختلف طراحی می شود که سری پرتابل آن کامپکت و یک تکه می باشد. این محصول قابلیت جابجایی دارد و می توان آن را به واسطه چرخ هایی که در زیر آن طراحی می شود، به راحتی حمل کرد. برای اتصال این دستگاه تنها لازم است یک لوله خرطومی برای خروج هوای گرم حاصل از فعالیت کمپرسور به فضای بیرون از ساختمان بهره مند شد. کمپرسور به کار رفته در مدل پرتابل نیز روتاری و مجهز به گاز مبرد R22 است. برق مصرفی که به کار می گیرد، مقرون به صرفه و معادل 220 ولت است.

کولر گازی پنجره ای کین الکتریک

طراحی پنجره ای از دیگر سری کولر گازی های ساخته شده توسط این برند است که مطابق آخرین شیوه های طراحی ساخته می شود و ظاهری مدرن و شیک دارد. اسپلیت پنجره ای در قاب پنجره قرار می گیرد و فضایی از محیط را اشغال نمی کند. از ویژگی های مهم آن این است که ظرفیت 18000 BTU بر ساعت را دارد. اغلب آن را برای سرمایش و خنک سازی مکان هایی با متراژ کم مورد استفاده قرار می دهند. در این مدل نیز فیلترهایی برای تصفیه هوا به کار می رود. این فیلترها ذرات آلاینده ریز و درشت را به دام می اندازند و محیط را پاکسازی می نمایند. طراحان در ساخت آن از گاز مبرد R410 بهره می گیرند که سازگار با محیط زیست است. با نصب این اسپلیت می توان هوایی خنک و عاری از آلاینده ها را در محیط فراهم ساخت. دریچه های خروجی این محصول نیز در حالت افقی و عمودی قابل تنظیم می شود. در ادامه مقاله و بررسی سوال کولر گازی کین الکتریک ساخت کجاست، می توان به این مورد هم اشاره داشت که جنس بدنه این سری از آلیاژ برتر و مقاوم ساخته می شود که دچار خرابی و زنگ زدگی نخواهد شد. همچنین مجهز به ریموت کنترل است که کاربری و تنظیم آن را راحت تر می کند.

کولر گازی پنجره ای کین الکتریک

کولر گازی ایستاده کین الکتریک

از دیگر محصولات برند کین الکتریک، کولر گازی های ایستاده می باشد. این محصول نیز مدرن بوده و ظرفیت هوادهی بسیار بالایی دارد. این اسپلیت مناسب مکان هایی با متراژ بالا می باشد. به عنوان نمونه قابل استفاده در سالن های اجتماع، مساجد، فروشگاه های بزرگ و غیره است. ظرفیت هوادهی آن ها 36000 الی 60000 بی تی یو بر ساعت است که می تواند در کم ترین زمان ممکن محیط های بزرگ را خنک کرده و هوایی مطبوع را ایجاد کند. کندانسور به کار رفته در این محصول مجهز به 3 ردیف مبدل از جنس مس می باشد درون پنل داخلی به کار رفته اند. همچنین لازم به ذکر است که آن را مجهز به پوشش ضدخوردگی طراحی می کنند که مقاومت بالایی در برابر پوسیدگی دارد. این اسپلیت ها نیز دارای فیلترهای تصفیه هوا اند که ضدقارچ بوده و محیط را آنتی باکتریال می نمایند. یونیت خارجی نیز برای تخلیه هوای گرم حاصل از فعالیت کمپرسور دارای دو عدد فن دمنده قوی می باشد.

کولر گازی پنجره ای کین الکتریک
0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا
0
لطفا دیدگاه خود را برای این مقاله درج کنیدx