گرمایشی

کد خطای پکیج لورچ

با اطلاع از کد خطا و ارورهای عیب‌یابی پکیج لورچ، می‌توانید در صورت بروز هر نوع ایراد و مشکل در عملکرد پکیج، به سرعت نسبت به رفع آن اقدام کنید. پکیج‌های لورچ دارای مدل‌ها و ظرفیت‌های متنوعی هستند و با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا و فناوری‌های مدرن، به منظور تأمین آب گرم بهداشتی و آب گرم مورد نیاز مدار گرمایشی طراحی و تولید می‌شوند..

این سری از تجهیزات گرمایشی، همانند دیگر سیستم‌ها، ممکن است حین عملکرد دچار مشکلات یا ایراداتی شوند که می‌تواند در عملکرد صحیح آن‌ها تداخل ایجاد کند. برای آشنایی با نکات خرید پکیج لورچ، می‌توانید به صفحه مربوطه آن در سایت دماپویا مراجعه کنید و پس از بررسی مشخصات و قیمت هر مدل، مناسب‌ترین گزینه را انتخاب نمایید. پکیج‌های هوشمند لورچ مجهز به سیستم عیب‌یابی خودکار هستند که به کاربران تجربه‌ای راحت‌تر و بهینه‌تر ارائه می‌دهند و در صورت بروز خطا، به‌سرعت مشکل را شناسایی می‌کنند.

گروه دماپویا اطلاعات کاملی درباره کد خطا و ارورهای عیب‌یابی پکیج لورچ و ایرادهای احتمالی انواع پکیج دیجیتال لورچ، در دو مدل تک‌مبدل و دومبدل، جمع‌آوری کرده و برای مطالعه و کسب اطلاعات بیشتر در اختیار شما قرار داده است. یکی از نکات مهم در تجربه مصرف بهینه از پکیج این است که با پیام کد خطاهای احتمالی آشنا باشیم و به موقع نسبت به رفع آن‌ها اقدام کنیم. این امر باعث می‌شود از بروز اشکالات اساسی‌تر و جبران‌ناپذیر در عملکرد دستگاه در آینده جلوگیری شود.

جدول کد خطا و عیب یابی پکیج لورچ

در دنیای پیشرفته امروزی، افراد به دنبال ابزارها و تجهیزاتی مدرن هستند که آسایش و راحتی بیشتری را فراهم کنند. یکی از این تجهیزات، مدل های مختلف پکیج های گرمایشی هستند که با هدف تأمین آب گرم بهداشتی و همچنین آب گرم مورد نیاز رادیاتورها طراحی و ساخته شده‌اند. این تجهیزات نه تنها ایمنی بسیار بالایی دارند، بلکه به طور قابل توجهی باعث کاهش هدررفت انرژی و افزایش بهره‌وری می‌شوند. به همین دلیل، استفاده از پکیج‌ها در سراسر جهان با استقبال فراوانی روبرو شده است.

شرکت‌های داخلی و خارجی بسیاری سالانه میلیون‌ها دستگاه پکیج دیواری را تولید و به بازار عرضه می‌کنند. برای انتخاب و خرید انواع پکیج دیواری، باید توجه داشت که لورچ یکی از تولیدکنندگان مطرح ایرانی است. این شرکت با سال‌ها تجربه و حضور موفق در عرصه تولید تجهیزات گرمایشی، توانسته است با ارائه محصولات با کیفیت، سهم قابل توجهی از بازار فروش را به خود اختصاص دهد.

پکیج‌های لورچ در مدل‌های هرما، آریان، آدنا، آرتمن و هیرو با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌های موجود و با رعایت استانداردهای بین‌المللی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. تمامی این مدل‌ها مجهز به صفحه نمایش دیجیتال هستند که امکان نمایش ارورها و خطاهای احتمالی در حین استفاده از دستگاه را فراهم می‌کند. یکی از ویژگی‌های برجسته و منحصر به فرد پکیج‌های لورچ، سیستم عیب‌یابی خودکار است. برای هر یک از مشکلات احتمالی، کد خطا تعریف شده است و در صورتی که سیستم با اشکال یا نقصی مواجه شود، این کدها به صورت خودکار بر روی صفحه نمایش پکیج لورچ ظاهر می‌شوند.

با داشتن راهنمای کدهای خطا و اطلاع از معنای هر کد، کاربران می‌توانند به سرعت نسبت به رفع اشکال اقدام کنند. با این حال، توصیه می‌شود که در صورت مشاهده کدهای خطا، با متخصصین و تکنسین‌های مجرب که در نمایندگی‌های فعال لورچ مشغول خدمت‌رسانی هستند تماس گرفته و درخواست راهنمایی داشته باشید. دماپویا در ادامه این مطلب قصد دارد به بررسی ارورها و کدهای خطای پکیج لورچ پرداخته و کدهای مربوط به هر خطا را در مدل‌های آدنا، آرتمن، هرما، هیرو و آریان برای شما شرح دهد.

ارور خطا و عیب یابی پکیج دو مبدل لورچ LORCH
کد خطا E1 مربوط به روشن نشدن شعله
کد خطا E2 ایراد عمکلرد سوییچ فشار هوا
کد خطا E3 ایراد سنسور دمای سیستم گرمایشی
کد خطا E4 ایراد سنسور دمای سیستم آبگرم مصرفی
کد خطا E5 خطای مدولاتور شیر گاز
کد خطا E6 ایراد افزایش دمای آب سیستم گرمایش
کد خطا E7 مربوط به سوییچ فشار هوا
کد خطا E8 ایراد کاهش فشار آب سیستم گرمایشی
کد خطا E9 ایراد عملکرد کلید حرارتی حد (ترموستات حد)
کد خطا E10 ایراد افزایش فشار آب سیستم گرمایشی
کد خطا E13 ایراد برد الکترونیکی
کد خطا E15 ایراد موقت عملکرد سوییچ فشار هوا
کد خطا E99/E16 ایراد کنترلی برد الکترونیک
کد خطا E25 ایراد یخ زدگی مبدل اصلی
کد خطا E26 ایراد علمکرد رله برد الکترونیکی
ارور خطا و عیب یابی پکیج تک مبدل لورچ LORCH
کد خطا E1 مربوط به روشن نشدن شعله
کد خطا E2 ایراد عمکلرد سوییچ فشار هوا
کد خطا E3 ایراد سنسور دمای سیستم گرمایشی
کد خطا E4 ایراد سنسور دمای سیستم آبگرم مصرفی
کد خطا E5 خطای مدولاتور شیر گاز
کد خطا E6 ایراد افزایش دمای آب سیستم گرمایش
کد خطا E7 مربوط به سوییچ فشار هوا
کد خطا E8 ایراد کاهش فشار آب سیستم گرمایشی
کد خطا E9 ایراد عملکرد کلید حرارتی حد (ترموستات حد)
کد خطا E10 ایراد قفل اصلی
کد خطا E12 ایراد عملکردی رله برد الکترونیکی
کد خطا E15 ایراد موقت عملکرد سوییچ فشار هوا
کد خطا E16 ایراد تنظیم پارامتر ها
کد خطا E25 ایراد یخ زدگی مبدل اصلی
0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا
0
لطفا دیدگاه خود را برای این مقاله درج کنیدx