سرمایشی

معرفی ارزانترین کولر آبی ها

در این مقاله به معرفی ارزانترین کولر آبی ها در بازار می پردازیم که علاوه بر قیمت مقرون به صرفه، سطح کیفیت بالایی نیز دارند. کولر آبی از سری سیستم های تهویه مطبوع بسیار رایج و کاربردی در کشور به شمار می آید. افراد در ساختمان های مختلفی اعم از مسکونی، اداری یا مغازه ها از دیر باز این وسیله را به کار برده اند تا هوای دلنشین و مطبوع را فراهم کنند. به همین خاطر به احتمال قوی در اکثر پشت بام ها اتاقک آبی رنگ کولر آبی را دیده باشید. کولر آبی از یک اتاقک فلزی تشکیل می شود که اطراف آن را واسط های تبخیری احاطه کرده اند. درون اتاقک یک الکتروموتور، واتر پمپ و پروانه قرار دارد.

به طور کلی کیفیت قطعات به کار رفته در کولرهای آبی دارای اهمیت ویژه ای هستند؛ چرا که هر چه سازنده از قطعات مرغوبتری در ساخت آنها استفاده کرده باشد، میزان مصرف انرژی به کمترین حد خواهد رسید و از سوی دیگر بیشترین بازدهی خواهد داشت. همچنین کولر آبی حین عملکرد صدای آزاردهنده ای نخواهد داشت. بنابراین توصیه می شود حین خرید و انتخاب این وسیله برندهای مطرح و معتبر فعال در این صنعت را در نظر داشته باشید. چرا که با اطمینان خاطر می توان از این دست کولرهای آبی موجود به منظور تامین هوایی مطبوع بهره مند شد. با این حال مرغوبیت کالا همیشه و لزوما وابسته با قیمت آن نبوده و چه بسا کارخانه ها و تولیدی های زیادی را بتوان مثال زد که در این زمینه تجهیزاتی با سطح کیفیت مناسب و در عین حال قیمتی اقتصادی و به صرفه تولید و روانه بازار می کنند. در ادامه به ارزانترین کولر آبی موجود در بازار اشاره خواهیم داشت.

شما بازدید کننده گرامی با مراجعه به لینک خرید کولر آبی می توانید بهترین قیمت و انواع مختلف را مشاهده نمایید

معرفی ارزانترین کولر آبی

ارزانترین کولر آبی موجود

با توجه به شرایط و اقیلم جغرافیایی ایران در بسیاری از شهرها به منظور تامین هوایی خنک در فصول گرم سال از کولر آبی استفاده می نمایند. با توجه به همین امر شرکت های سازنده فراوانی در زمینه تولید و طراحی انواع کولر آبی فعالیت دارند و سالانه میلیون ها دستگاه تولید و روانه بازار رقابت می کنند. در این بین شاید انتخاب کمی با دشواری روبرو شود. به همین جهت گروه فنی مهندسی دماپویا در مقاله ای به معرفی بهترین کولر آبی پرداخته که با مراجعه به این صفحه می توانید اطلاعات کاملی در مورد مارک های مطرح بازار کسب کنید. علاوه بر سطح کیفیت یکی از عوامل موثر در انتخاب بسیاری از افراد قیمت مقرون به صرفه آن می باشد. به همین منظور در ادامه به معرفی ارزانترین کولر آبی پرداخته ایم .

کولر آبی توان

یکی از ارزانترین کولر آبی های موجود در بازار برند توان است. این شرکت سازنده انواع تجهیزات حرارتی و برودتی می باشد که عملکرد موفق و فعالیت گسترده ای دارد. گروه صنعتی توان در ساخت و طراحی کولر آبی از بهترین متریال و قطعات استفاده می نمایند که همین امر در نهایت سطح کیفیت محصولات این کمپانی را ارتقا می دهد. کولر آبی توان در مدل های پوشالی، سلولزی، پرتابل و بالازن در ظرفیت هوادهی 2800 الی 7000 CFM با قدرت خنک کنندگی بالا تولید و در بازار موجود می باشد. تمامی مدل های این کولر از بدنه ای با ورق گالوانیزه ساخته می شوند که ضخامت بالایی دارند. همچنین لازم به ذکر است که طراحان این کمپانی به منظور محافظت از بدنه در برابر اشعه و عوامل محیطی از پوشش رنگ فسفاته این کولرها را می سازند. بدین ترتیب می توان اضافه کرد که این تجهیزات از استحکام و دوام قابل توجهی نیز برخوردار هستند.

خط تولید شرکت توان به صورت تمام اتوماتیک بوده و کارشناسان فنی آن جهت اتصال و بالانس بدنه تمامی مراحل را به صورت خودکار انجام می دهند. ناگفته نماند که این اتصالات اتوماتیک به یکپارچه شدن اتاقک فلزی کولر آبی توان کمک شایان توجهی می کند و لذا حین عملکرد کمترین میزان صدا و لرزش را خواهد داشت و آلودگی صوتی ایجاد نخواهد کرد. این کولرها از این قابلیت برخوردار اند که در کوتاهترین زمان هوایی خنک و مطبوع به فضای داخلی منتقل می کند. با توجه به تنوع در ظرفیت و مدل کولر آبی توان می توان در ساختمان های متنوع از این دستگاه به منظور تامین هوایی مطبوع بهره مند شد و دمای محیط را به درجه دلخواه رساند. به دلیل قیمت اقتصادی و به صرفه به عنوان ارزانترین کولر آبی موجود شناخته می شوند. کولر آبی توان همراه با 24 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش عرضه می گردد.

کولر آبی جبال

کارخانه ی ایرانی جبال با بهره گیری از دانش فنی و آخرین فناوری دنیا موفق شده است که محصولاتی با سطح کیفیت بسیار بالایی را تولید و عرضه کند. استفاده از بهترین جنس چوب و پوشال در ساخت واسط های تبخیری موجب افزایش بازدهی دستگاه شده و همچنین به حفظ سلامت و بهداشت ساکنین محیط نیز کمک شایان توجهی می کند. در نتیجه مصرف انرژی را به کمترین میزان خواهد رساند. در این کولر از پروانه یکپارچه ای بهره گرفته می شود که وظیفه آن هدایت و انتقال حجم قابل توجهی هوای خنک به دریچه های خروجی می باشد. کولر آبی های جبال که به عنوان ارزان ترین کولر آبی در بازار به شمار می روند، نه تنها دمای محیط را در مدت زمان کوتاهی خنک می کنند، بلکه حین عملکرد صدا و لرزشی آزاردهنده هم ایجاد نمی کند. استفاده از ورق گالوانیزه ضخیم در ساخت بدنه و کف اتاقک از پوسیدگی و زنگ زدگی بدنه مانع بعمل می آورد. استفاده از لایه رنگ پودری که در پوشش بدنه آن به کار رفته، این دستگاه تولیدی جبال را در برابر عوامل محیطی محافظت می کند.

کولر آبی جبال در مدل های پوشالی و سلولزی در ظرفیت 2800 الی 7500 CFM طراحی و عرضه می شوند. این محصولات از قدرت خنک کنندگی بالایی بهره مند اند. در مدل های مختلف آن می توان دسته بندی سلولزی مسکونی-تجاری و همچنین سلولزی صنعتی را نیز مشاهده کرد. مدل های مسکونی-تجاری آن به صورت های هوادهی از بالا، هوادهی از بغل و پالا طراحی می شوند که تحولی در کولر آبی می باشد. استفاده از نگهدارنده پلاستیکی برای پوشال ها موجب سادگی در نصب و تعویض آن ها شده همچنین شبکه ی توزیع آب به نوعی طراحی می گردد که آب را یکنواخت روی پوشال ها ریخته و در نتیجه هوایی خنک تر به فضای داخلی منتقل می کنند. با توجه به سطح کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه به عنوان ارزانترین کولر آبی در بازار به فروش می رسد. کولر آبی جبال همراه با 24 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش این شرکت عرضه می گردد.

کولر آبی سولان

کمپانی سولان که از سال 1350 فعالیت خود را آغاز نمود، با تولید سیستم هایی پیشرفته و مدرن قادر بوده در لیست پرفروش ترین های بازار قرار داشته باشد. خط تولید مجهز و استفاده از قطعات و مواد اولیه مرغوب در ساخت کولر آبی سولان، بازدهی آن را به میزان زیادی افزایش داده و مصرف انرژی کولر را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. با توجه به تنوع در ظرفیت و مدل می توان در مکان های زیادی از این تجهیزات به منظور تامین هوایی خنک و مطبوع بهره مند شد. به همین جهت می توان کولر آبی سولان را نیز در لیست ارزانترین کولر آبی های بازار قرار داد که با گرید انرژی A  و B به عنوان کولر آبی کم مصرف نیز شناخته می شوند. این مدل کولر آبی در ظرفیت هوادهی 2800 الی 7000 CFM در مدل های بالازن، پرتابل، سلولزی و پوشالی معمولی طراحی می شود. لازم به یادآوری است که قدرت خنک کنندگی بالایی دارند و در بازار نیز از استقبال گسترده ای برخودار می باشد.

استفاده از الکتروموتور های قدرتمند و باکیفیت باعث شده با کمترین میزان مصرف انرژی هوای خنک مورد نیاز کاربران فراهم شود. جنس بدنه و کف ساخته شده از بهترین آلیاژ است که ضخامت خوبی داشته و در نتیجه استحکام و مقاومت زیادی نیز در برابر خطرات استهلاک و خرابی خواهد داشت. همچنین طراحان این برند از پوشش رنگ پودری الکترواستاتیکی در آخرین لایه رنگ اتاقک آن را بهره می گیرند که آن را در برابر عوامل محیطی شرایط جوی محافظت می کند. با این اوصاف دستگاه دچار زنگ زدگی و خوردگی نخواهد شد. کولر آبی سولان به دلیل قیمت مقرون به صرفه و سطح کیفیت بالا، همچنین توزیع مناسب و یکنواخت آب روی پوشال ها به عنوان ارزانترین کولر آبی در بازار شناخته می شود. این محصولات همراه با 24 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش این شرکت عرضه می گردد.

کولر آبی برفاب

برفاب یکی دیگر از برترین کولر آبی ها را عرضه می دارد که علاوه بر قیمت بهینه و مقرون به صرفه، کیفیت عملکرد بالایی هم دارند. کارشناسان این کمپانی با اتکا به بکارگیری دانش فنی روز و رعایت استانداردهای ملی در ساخت این سیستم ها، کمک زیادی به افزایش کیفیت این تجهیزات برودتی کرده اند. کولر آبی برفاب از لحاظ موقعیت نصب در مدل های مینی، رومیزی، پرتابل ایستاده، پشت بامی و خروجی از بالا در ظرفیت هوادهی 3000 الی 7500 CFM  طراحی و عرضه می شوند. این کولرها با قدرت خنک کنندگی و راندمان بالایی که دارند، مورد استفاده مکان های زیادی قرار می گیرند. به دلیل تنوع در مدل هایی که دارد، می توان از کولر آبی برفاب که از دیگر برندها تحت عنوان ارزانترین کولر آبی در بازار قرار می گیرد، در متراژهای مختلف به منظور تامین هوایی مطبوع از این سیستم ها بهره مند شد. بکارگیری الکتروموتور قدرتمند با برند موتوژن سبب افزایش قدرت خنک کنندگی در این مدل کولر آبی شده و در نتیجه با مصرف کمترین میزان مصرف انرژی بیشترین راندمان را خواهد داشت.

کولر آبی برفاب در خط تولید کاملا اتوماتیک تهیه می شود و به صورت یکپارچه طراحی گردیده که حین عملکرد کمترین میزان صدا و همچنین لرزش را خواهد داشت. این کولر قادر است هوایی خنک و مطبوع برای فضای داخلی مورد نظر فراهم سازد. استفاده از ورق گالوانیزه بسیار محکم در ساخت اتاقک سبب افزایش مقاومت و استحکام آن در برابر خطرات استهلاک زا نظیر  پوسیدگی و زنگ زدگی می شود. بنا به دلایل گفته شده و همچنین سطح کیفیت مطلوب و قیمت مناسب در لیست ارزانترین کولر آبی قرار گرفته اند. تمامی مدل های کولر آبی برفاب همراه با 12 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش این شرکت به فروش می رسند.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
اینها را هم ببینید
بسته
دکمه بازگشت به بالا
0
لطفا دیدگاه خود را برای این مقاله درج کنیدx