گرمایشی

بهترین و ارزان ترین رادیاتور شوفاژ برقی

در این مطلب به بهترین و ارزانترین رادیاتور شوفاژ برقی در بازار اشاره خواهیم داشت. رادیاتور یکی از سیستم های پرکاربرد در این صنعت به شمار می آید که از دیرباز به شکل ابتدایی مورد استفاده قرار می گیرد، و با پیشرفت تکنولوژی این سیستم ها نیز دستخوش تغییرات شده و به شیوه ای مدرن بکار گرفته می شود. رادیاتور برقی از جدیدترین این تجهیزات به شمار می آید که با هدف تامین هوایی گرم و مطلوب مورد استفاده قرار می گیرد. این تجهیزات به نوعی طراحی شده که در زمینه های مختلف مسکونی، اداری و یا تجاری کاربرد گسترده ای دارند. از مزیت های شوفاژ برقی که مورد استقبال بسیاری قرار گرفته عدم نیاز به لوله کشی برای انتقال حرارت می باشد. نحوه ی عملکرد این محصولات به این شکل است که روغن در آنها نقش ناقل دارد و با اتصال به برق المنت های کف دستگاه گرم شده و حرارت لازم را به روغن منتقل می کند. روغن درون رادیاتور گرمای بدست آمده را به بدنه و از این طریق به هوای مجاور هدایت می کند. همچنین این محصولات به نوعی طراحی شده که به راحتی میتوان آنها را جابه جا نمود و باتوجه به عدم نیاز لوله کشی در فضاهایی که امکان نصب سایر تجهیزات حرارتی وجود ندارد، رادیاتور برقی گزینه ی ایده آلی به شمار می آید. در ادامه به منظور خرید بهترین و ارزانترین رادیاتور شوفاژ برقی برندهای مطرح و معتبر بازار را که از سطح کیفیت بالایی نیز بهره می برند، معرفی خواهیم نمود.

معرفی بهترین و ارزانترین شوفاژ رادیاتور برقی

با توجه به نیاز بازار کمپانی های متعددی در خصوص طراحی و ساخت رادیاتور در حال فعالیت هستند. با توجه به گستردگی برندهای موجود، شاید انتخاب بهترین و ارزانترین رادیاتور شوفاژ برقی کمی دشوار به نظر برسد. از برندهای مطرح و معتبر میتوان به وکس، سام و میدیا اشاره داشت، که در ادامه به ویژگی های این محصولات همراه با تاریخچه کمپانی پرداخته ایم. با توجه به مصرف برق بالای این محصولات، و هزینه ی برق نسبت به انرژی های دیگر در کشورمان، توصیه می شود در صورت ضروری به منظور تامین گرمایش از این مدل رادیاتور شوفاژ برقی استفاده نمایید.

ارزانترین رادیاتور برقی

شوفاژ رادیاتور برقی سام

یکی از بهترین و ارزانترین رادیاتور شوفاژ برقی موجود در بازار میتوان به برند سام اشاره داشت. رادیاتور شوفاژ برقی سام در مدل های 11 پره و 13 پره، با بالاترین سطح کیفیت تولید و در بازار موجود می باشد. این کمپانی از بهترین متریال و قطعات در ساخت شوفاژ برقی بهره می برد که همین امر موجب افزایش سطح کیفیت و بازدهی آنها شده است. جنس پره ها از فولاد محکم و ضخیم تهیه شده که مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی دارا می باشد. بنابراین موجب کاهش استهلاک و در نهایت افزایش عمر آن شده است. جنس بدنه موجب شده که حرارت دهی دستگاه در بالاترین سطح باشد. با بکارگیری حسگر دما در این محصولات، با افزایش دما بیش از مقدار معیین این سنسور وارد عمل شده و دستگاه خاموش می شود که همین امر سبب افزایش سطح ایمنی دستگاه شده است. با استفاده از پایه های چرخدار جابه جایی و حمل را راحت کرده و این امکان را فراهم می آورد که در صورت نیاز شوفاژ را جابه جا نمود. کلید های بکار رفته روی پنل به کاربر امکان دسترسی و تنظیم دما و دور فن را فراهم آورده است. همچنین با استفاده از حسگر و سوئیچ قطع کننده در صورت افتادن شی روی آن، سنسور وارد عمل شده و رادیاتور را خاموش می کند، در این صورت ایمنی دستگاه را تامین می کند. رادیاتور برقی سام از ظاهری زیبا و منحصر به فرد بهره می برد که با قرار گرفتن در هر فضایی نمایی مدرن و شیک ایجاد می کند. و به عنوان بهترین و ارزانترین رادیاتور شوفاژ برقی در بازار شناخته می شوند. محصولات سام همراه با 18 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت سام گروپ عرضه می گردد.

ارزانترین رادیاتور برقی

شوفاژ رادیاتور برقی میدیا

از بهترین و ارزانترین رادیاتور شوفاژ برقی موجود در بازار میتوان به برند میدیا اشاره داشت. رادیاتور شوفاژ برقی میدیا در مدل های 11 پرده و 13 پرده با قدرت حرارت دهی بالا تولید و عرضه می گردد. گروه تولیدی میدیا در ساخت و تهیه شوفاژ میدیا با رعایت استانداردهای بین المللی و طراحی منحصر بفرد توانسته محصولی مدرن و پشرفته تولید و روانه بازار رقابت کند. بکارگیری بهترین متریال و اجزا در ساخت شوفاژ های برقی میدیا مصرف انرژی را به کمترین میزان، و در عین حال بازدهی حرارتی را به بالاترین سطح رسانده است. این مدل رادیاتور قابلیت تنظیم دما در 18 الی 30 درجه را دارا می باشد به همین دلیل این امکان را به کاربر می دهد، با توجه به نیاز گرمایی متناسب با محیط، دمای دستگاه را تغییر و تنظیم نماید. ابعاد و وزن کم همچنین پایه های چرخدار و متحرک باعث شده بدون محدودیت قابل اجرا در محیط های مختلف باشد. همچنین از سایر ویژگی های رادیاتور برقی میدیا دارا بودن رله اتوماتیک و سیستم قطع کن اتوماتیک آن اشاره داشت. توان الکتریکی مورد نیاز دستگاه 2300 وات و میزان مصرف برقی، 10 آمپر می باشد، با این حال میتوان آن را به عنوان سیستم کم مصرف نام برد. ظاهر شیک و مدرن، سیستم ضد انجماد از شاخصه های منحصر بفرد این محصولات می باشد. و به عنوان بهترین و ارزانترین رادیاتور شوفاژ برقی در بازار شناخته می شود. تمامی محصولات میدیا همراه با 18 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت بانیان الکترونیک می باشند.

ارزانترین رادیاتور شوفاژ برقی

شوفاژ رادیاتور برقی vox

از بهترین و ارزانترین رادیاتور شوفاژ برقی موجود در بازار میتوان به برند ووکس اشاره داشت. رادیاتور برقی VOX مطابق تکنولوژی های مدرن روز و طبق استانداردهای بین المللی زیر نظر مهندسین و متخصصین مجرب طراحی و ساخته می شود. رادیاتور شوفاژ برقی VOX در مدل های 9 پره، 11 پره و 13 پره ساخته شده از فولاد آبکاری با قدرت حرارت دهی بالا تولید و عرضه می گردد. این مدل رادیاتور با برخورداری از طراحی ظریف و زیبایی از ظاهری شیک و خیره کننده بهره می برد. استفاده از تکنولوژی های منحصر بفرد مصرف انرژی دستگاه را به کمترین میزان و بازدهی آن را به بالاترین حد رسانده است. ایمنی رادیاتور برقی وکس در بالاترین حد بوده و در مدت زمان کوتاهی دمای اتاق را به درجه دلخواه کاربر می رساند. جنس بدنه و قطعات از بهترین متریال و اجزا تهیه شده که مقاومت بالایی در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی دارا می باشد. برق مصرفی رادیاتور برقی VOX حدود 220 ولتاژ تخمین زده شده است که می توان گفت حدودا با کمترین میزان مصرف انرژی بیشترین بازدهی را دارند. همچنین با بکارگیری سیستم قطع کن اتوماتیک، حین افتادن شی و یا واژگون شدن دستگاه، سوئیچ وارد عمل شده و دستور خاموش شدن دستگاه را اعمال می کند و به این ترتیب از بروز حوادث احتمالی مانع بعمل می آورد.  و به عنوان بهترین و ارزانترین رادیاتور شوفاژ برقی در بازار شناخته می شود. تمامی این محصولات همراه با 12 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت ووکس عرضه می گردد.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
اینها را هم ببینید
بسته
دکمه بازگشت به بالا
0
لطفا دیدگاه خود را برای این مقاله درج کنیدx