آبرسانی

کشور سازنده پمپ پنتاکس

ما در این مقاله ازمجله ی دماپویا با ارائه ی یکسری مطالب به معرفی و آشنایی با اینکه پمپ پنتاکس ساخت کجاست خواهیم پرداخت.ابتدا باید بگوییم که آب در زندگی همه ی ما از چنان جایگاه ویژه ای برخوردار میباشد که برای انجام هرکاری به وجود آن وابسته هستیم لازم به ذکر است که امروزه با بالا رفتن جمعیت به طبع به همان نسبت نیز تقاضا برای تامین این نیاز اساسی هم بالا می رود که همین امر موجب شده تا در فراهم نمودن آن با مشکلاتی ازقبیل : فشارکم یا عدم دسترسی به آب مواجه بشویم به همین منظور نیز درجهت رفع این مشکل و فراهم نمودن این مورد مهم برای زندگی افراد ، تجهیزاتی در این خصوص ساخته شد تا بتوان به راحتی این مشکل را رفع نمود که به عنوان یک نمونه از این تجهیزات کاربردی ارائه شده میتوان کشور سازنده پمپ پنتاکس را نام برد که با بهره گیری از تکنولوژی های جدید نسبت به طراحی و ساخت این محصول اقدام به فعالیت نموده است . گفتنی است که این محصول  با دارا بودن این نقش بسیارمهم درتامین این نیاز در زندگی و انجام کارهای روزمره افراد است توانسته جایگاه ویژه ای را هم در بازار رقابتی تولید از آن خود بنماید به این معنا که با قابلیت هایی که دارد میتواند جهت تقویت سرعت و افزایش فشار آب مورد نیاز در ساختمان ها یا مصارف خانگی مورد استفاده قرار بگیرد علاوه براین ها برای انتقال و جابه جایی مایعات و سیالات نیز از انواع مدل های این سیستم  جهت استفاده درمصارف صنعتی و کشاورزی میتوان بهره برد. به همین منظور شرکت های داخلی و خارجی بسیاری در خصوص طراحی و ساخت انواع مدل های پمپ و تجهیزات آبرسانی در حال فعالیت هستند و بنابراین با توجه به گستردگی و تنوع در برندهای موجود شاید ابتدا انتخاب بهترین برند کمی دشوار به نظربرسد ،از این رو ما دراین مقاله با ارائه ی مطالبی به معرفی و بررسی یکی از بهترین و مطرح ترین برندهای تجهیزات آبرسانی کشور سازنده پمپ پنتاکس خواهیم پرداخت .

باید بگوییم با وجود برند های گوناگون ، کشور سازنده پمپ پنتاکس را میتوان به عنوان یکی از برند های مشهور و معتبر در بازار به شمار آورد که به دلیل برخورداری ازقابلیت هایی چون سطح کیفیت و دوام بالا توانسته سهم قابل توجهی را از بازار فروش به خود اختصاص دهد و نیز در رده بهترین های بازار قرار گیرد. این کمپانی که تحت عنوان کشور سازنده پمپ پنتاکس شناخته شده فعالیت خود را ازسال 1369 شمسی ( 1990 میلادی ) در کشور ایتالیا  آغازو درنهایت به بهره برداری رسید.لازم به ذکر است این گروه صنعتی با تولید محصولات با کیفیت و دوام بالا، طبق استاندارد های روز دنیا توانسته طی چند دهه به یکی از معروف ترین کمپانی های تولید کننده تبدیل شود .

کمپانی پنتاکس به منظور پوشش بازار و تامین مصرف کننده این سری از تجهیزات آبرسانی را تحت عنوان مدل های مختلف جهت عرضه به بازار طراحی و تولید می نماید .کشور سازنده پمپ پنتاکس مطابق جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا و با رعایت استانداردهای بین المللی تولید شده و در اختیار کاربران قرار می گیرد نکته ی حائز اهمیت در خصوص این تجهیزات این است که به دلیل استفاده از متریال ، قطعات اصلی و مرغوب در ساخت این پمپ ها توانسته دارای سطح بالایی از کیفیت و دوام را به خود اختصاص دهد اما در عین حال قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای هم دارد که همین امر موجب شده تا درلیست بهترین های این تجهیزات در بازار باشد . و از آنجا که بیشترین مصرف کننده ها به دنبال برندی با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه هستند به همین منظور ما در مقاله ای به معرفی ارزانترین پمپ آب موجود در بازار پرداخته ایم که با مراجعه به این صفحه میتوانید از آن به عنوان یک راهنمای کامل پیش ازخرید استفاده بنمایید تا محصولی متناسب با نوع نیاز و دارای کارایی های لازم را در اختیار داشته باشد . در ادامه ی مقاله با ما جهت آشنایی بیشتر در رابطه با کشور سازنده پمپ پنتاکس و آشنایی با آن با ما همراه باشید .

پمپ آب طبقاتی پنتاکس

پمپ آب طبقاتی پنتاکس

این نمونه از تجهیزات که کشور سازنده پمپ طبقاتی پنتاکس تحت عنوان پمپ های سانتریفیوژ با قدرت آبدهی و کیفیت بالا نسبت به تولید و عرضه آن اقدام به فعالیت نموده را باید از سری تجهیزات آبرسانی ای دانست که جایگاه ویژه ای را در کاربرد از آن خود نموده اند . در رابطه با ساختار این سیستم باید گفت بدنه ی این سری از محصولات از استیل و چدن ضد زنگ تهیه شده که مقاومت بالایی را در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی دارا می باشند همچنین نیز از این محصولات می توان درصنایع غذایی، مسکونی، خانگی مانند سیستم های آب شیرین کن، بوستر پمپ های آتش نشانی و دیگ های بخار به منظور پمپاژ و جابه جایی مایعات و سیالات بهره مند شد. لازم به ذکر است کشور سازنده پمپ پنتاکس این محصولات تولید شده را با کیفیت و راندمان بالا ازجهت مصرف تولید و به بازار عرضه می نماید. پمپ های طبقاتی پنتاکس در انواع افقی و عمودی در سری های MXP ، ULTRA3 ، ULTRA7 ، MP-V ، ULTRA-V تولید و در بازار ارائه می گردند .

پمپ آب شناور پنتاکس

پمپ آب شناور پنتاکس

ابتدا باید گفت به دلیل استفاده و کارایی ای که پمپ آب شناور پنتاکس در انتقال آب چاه های عمیق دارد با نام پمپ شناور کشاورزی در بین کشاورزان شناخته می شود. این مدل از پمپ پنتاکس به نوعی طراحی شده که با قرار گرفتن در آب به مدت طولانی از مقاومت بالا و کارکرد مطلوبی برخوردار باشد. لازم به ذکر است که کشور سازنده پمپ پنتاکس این محصولات را به گونه ای طراحی نموده که ساختار جنس بدنه و پروانه آن از بهترین متریال و آلیاژها ساخته شده میباشد که در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی از مقاومت بالایی هم برخوردارمیباشد. پمپ های شناور پنتاکس در مصارف صنعتی، خانگی، کشاورزی مانند شستشوی صنعتی، تأمین آب اضطراری، ایستگاه های تقویت فشار، انتقال آب در آبگیر ها و استخرها بیشترین کاربرد را دارد همچنین این نوع از سیستم های آبرسانی در واقع ازسری پمپ های سانتریفیوژ میباشند که جنس بدنه ی آنها از استیل و چدن ضد زنگ بوده و دارای پروانه ای از جنس نوریل با مقاومت بالا می باشند . این سری پمپ های پنتاکس در مدل های پمپ شناور سری 5PES و سری 4 S تولید می شوند .

پمپ آب کف کش پنتاکس

پمپ آب کف کش پنتاکس

در رابطه با این مدل از سیستم های آبرسانی که کشور سازنده پمپ پنتاکس نسبت به تولید و طراحی آن اقدام به فعالیت نموده باید گفت این تجهیزات که تحت عنوان پمپ آب کف کش شناخته می شوند از سری پمپ های سانتریفیوژ مستغرق بوده که دارای کلاس حفاظتی IP 6 و بدنه ی ضد زنگ می باشند. این مدل از پمپ پنتاکس به نوعی طراحی شده که قابلیت انتقال و پمپاژ  آب و مایعات تا دمای 40 درجه سانتی گراد با ذرات جامد تا حداکثر 4 میلی متر را دارا می باشند. ازپمپ کف کش پنتاکس می توان درمصارف کشاورزی، خانگی مانند تخلیه آب گل آلود، استخرهای پرورش ماهی، فواره و آب نماها استفاده نمود. طراحی کوچک، عمر بالا، بدنه ی ضد زنگ از ویژگی های انحصاری این سری از پمپ های پنتاکس به شمار می آید همچنین در مدل سری DP تولید می شوند. لازم به ذکراست به دلیل استفاده از متریال و آلیاژهای مرغوب ودرجه یک از سطح کیفیت بالا و قدرت آبدهی مطلوبی تولید و عرضه می شوند که میتوان در زمینه های مختلف ازاین تجهیزات بهره مند شد.

پمپ آب لجن کش پنتاکس

پمپ آب لجن کش پنتاکس

پمپ آب لجن کش پنتاکس را باید به عنوان یک نمونه ی دیگر از تجهیزات آبرسانی ای دانست که کشور سازنده پمپ پنتاکس نسبت به طراحی و تولید آن اقدام به فعالیت نمود است.در واقع نوعی از پمپ های مستغرق بوده که درجهت انتقال انواع فاضلاب های صنعتی و خانگی مورد استفاده قرار می گیرند. این سری پمپ ها طوری طراحی شده اند که توانایی انتقال و پمپاژ آب های کثیف حاوی ذرات معلق و الیاف بلند، انتقال سیالات اسیدی و خورنده، سیالات قابل اشتعال و انفجار در صنایع نفت و گاز پتروشیمی مورد استفاده قرارمی گیرند. داشتن موتور عایق شده IP68 ، استفاده از بهترین متریال و راندمان بالا از ویژگی های این پمپ می باشد . پمپ پنتاکس درسری DX ، DG ، DM، DT ، DC تولید و در بازار موجود می باشند.این مدل ازپمپ های پنتاکس مطابق استانداردهای بین المللی با بالاترین سطح کیفیت و دوام طراحی و ساخته می شوند که می توان در مصارف مختلف مورد استفاده قرار داد.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
اینها را هم ببینید
بسته
دکمه بازگشت به بالا
0
لطفا دیدگاه خود را برای این مقاله درج کنیدx