آبرسانی

کشور سازنده موتور برق استریم

در این مقاله از مجله دماپویا ما با ارائه ی اطلاعاتی به بررسی و معرفی در خصوص اینکه موتور برق استریم ساخت کجاست و چه کاربردی دارد خواهیم پرداخت . همانطور که می دانید با پیشرفت تکنولوژی امروزه زندگی مدرن را با خود همراه ساخته و به طبع با دیجیتالی شدن تعداد بالایی از سیستم و تجهیزات مورد استفاده، انرژی برق نیز در این بین جایگاه بالایی را به خود اختصاص داده است چرا که عموما لازمه ی  انجام گیری بسیاری از فعالیت های مهم در زندگی  بهره گیری از نیروی برق می باشد و باتوجه به میزان اهمیت و نیاز دسترسی به این انرژی سیستم های بسیاری در جهت تامین آن تحت عنوان نیروگاه ها و مولد های برق در تمامی شهرها طراحی شده که بوسیله ی شبکه های برق رسانی به راحتی و در کمترین زمان در اختیار افراد قرار می گیرد .اما در عین حال گاهی اوقات به دلیل برخورداری از یکسری شرایط از جمله : نقاط دور دست یا مسیر های صعب العبور امکان دستیابی به شبکه های برق رسانی را سلب کرده و بدین ترتیب افراد را از دریافت این انرژی محروم می سازد به همین علت نیز طراحان برای رفع اینگونه از مشکلات اقدام به طراحی و ساخت مولد های برقی ای نمودند که در شرایط اظطرار هم قابلیت تامین برق را داشته باشد .  در این خصوص کشور سازنده موتور برق استریم این نوع از موتور های برق را به گونه ای طراحی نموده که با مصرف سوخت قادر میباشد در هر شرایطی نیروی برق مورد نیاز را تامین بنماید . موتور برق استریم نیز از انواع این سیستم است که جهت استفاده برای مصارف کشاورزی، کارخانه ها، حوضچه های پرورش ماهی، و دهها زمینه دیگر این توانایی را دارد که برق مورد نیاز تجهیزات را فراهم نماید و در این راستا نیز با این حجم از کاربرد گسترده شرکت های داخلی و خارجی بسیاری وارد بازار رقابتی با یکدیگر شده اند . یک نمونه ی مطرح از بهترین و پرفروش ترین این برندها در بازار، موتور برق استریم میباشد که ما در ادامه ی مطالب این مقاله به بررسی بیشتر در جهت  شناسایی این محصول خواهیم پرداخت .

 کشور سازنده موتور برق استریم که تحت عنوان یکی از پرفروش و بهترین برندهای مطرح شناخته می شود، موفق شده تا جایگاه اعتبار بالایی را هم در بازار جهانی از آن خود کند . این کمپانی به واسطه تولید محصولاتی مدرن و با کیفیت بالا توانسته فروش بالایی را در بازار از آن خود کند و علاوه براین ها این شرکت از پیشروهای مطرح در خصوص طراحی و ساخت تجهیزات و سیستم هایی مانند : پمپ آب، ماشین آلات ساختمانی، موتور برق، الکتروموتوربوده که در کشور چین تاسیس و به بهره برداری رسیده است همچنین با رعایت استانداردهای بین المللی و بهره مندی از متریال و قطعات اصلی و درجه یک  در ساخت موتور برق استریم توانسته از بازدهی و قدرت بالایی برخوردار و سهم قابل توجهی را در زمینه ی عرضه این سیستم ها را به خود اختصاص دهد. موتور برق های عرضه شده توسط این کمپانی در مدل بنزینی در بازارموجود میباشند . از آنجا که ما در این مقاله به بررسی در باره ی این موضوع که موتور برق استریم ساخت کجاست پرداخته ایم ، باید گفت بکارگیری نیروهای متخصص و مدیران مجرب از جمله ویژگی هایی است که این شرکت را در زمینه ی تولید به پیشرفت های روز افزون می رساند که با توجه به این موضوع قابلیت پاسخگویی نیاز های متفاوت را همچون : مصارف خانگی ، صنعتی و یا کشاورزی را دارند . از جمله دیگر مزایای این موتور برق  طراحی و ساخت با وزن کم و ابعاد کوچک است که در عین حال نیز از میزان مصرف سوخت پایینی هم برخوردارمی باشد . در ادامه با بررسی این موتور برق بنزینی با ما همراه با شید .

انواع مدل های موتور برق استریم

کشور سازنده موتور برق استریم این سری از تجهیزات رابرطبق جدیدترین فناوری های مدرن، به سبکی نوین و پیشرفته ، قدرت بالا، سطح کیفیت مطلوب طراحی و عرضه می نماید . این نوع از موتور برق بهترین انتخاب برای استفاده در زمینه های گوناگونی از جمله مصارف کشاورزی به منظور تامین برق پمپ آب می باشد .از ویژگی های منحصر به فرد این محصولات میبایست به کیفیت سیم پیچی عالی در این سیستم اشاره کرد که از طول عمر بالا و استهلاک پایینی برخوردار است در واقع یکی از دلایلی که این محصول را به یکی از پرکاربرد ترین ها تبدیل نموده بهره گیری از اجزا و قطعات مرغوب می باشد که منجر به بالارفتن کیفیت در بخش نهایی می گردد به همین منظور هم در سراسر دنیا همواره این تجهیزات در جهت استفاده برای مصارف گوناگون مورد استقبال قرار می گیرد . تا این قسمت از مقاله مطالب لازم در خصوص بررسی این موضوع که موتور برق استریم ساخت کجاست  ارائه داده شده  اما نکته مهم در مورد انواع این سیستم این است که موتورهای برق استریم هرچند دارای انواع مختلف برای مصارف مورد نیاز میباشند اما در این بین دومدل از پرکاربرد ترین های این تجهیزات یعنی YMD6700TA3 و YMD6700TA  با دارا بودن موتورهای دیزلی در انواع تک فاز و دو فازمی توانند  بهترین انتخاب برای استفاده و صرفه جویی در میزان هزینه ها باشند.مدل YMD6700TA3 را باید به عنوان سیستمی معرفی نمود که توان آن مناسب برای روشن کردن تجهیزاتی مانند موتورجوش خانگی یا برای مصارف صنعتی مثل سنگ فرزها است.و در نوع دیگر YMD6700TA موتورهای برقی اند با قابلیت سه فاز و مورد استفاده برای دستگاه های سه فاز ولی با توان مصرفی متوسط مثل بستنی سازها البته هر دونوع برخلاف مدل های قدیمی دارای آمپر و چرخ هستند که با این قابلیت امکان راحت جا به جا کردن آن هم فراهم می گردد.

موتور برق بنزینی استریم

موتور برق بنزینی استریم

از نمونه های دیگری که کشور سازنده موتور برق استریم جهت عرضه به بازار طراحی نموده است موتور برق بنزینی استریم می باشد که با دارا بودن توان های 1 تا 7 کیلووات با قدرت بازدهی بالا تولید می گردند .مشخصه های فنی این محصول در خصوص ساختار آن به این نحو است که  استارت اولیه دادن به دستگاه توسط یک باطری صورت می پذیرد و  سیستم جرقه زن آن نیزاز نوع مگنتی با دوام و کیفیت بالا می باشد.  کشور سازنده موتور برق استریم  به دلیل برخورداری از تکنولوژی های مدرن از قبیل تنظیم کننده ولتاژ AVR جریان ثابتی برای اتصال به دستگاه های حساس را برآورد می کند و به این ترتیب مانع از آسیب رسیدن به دستگاه می شود. حائز اهمیت بودن این محصول به دلیل برخوردار بودن از ویژگی هایی مانند در دسترس بودن قطعات و لوازم یدکی، قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه و نیز استفاده از موتور چهارزمانه با طول عمر بالاست که در صورت نگهداری صحیح و انجام سرویس های دوره ای اعم از روغن موتور می توان تا سالها بدون استهلاک از این سیستم ها بهره مند شد.

شما بازدیدکنندگان عزیز می توانید با مراجعه به مجله دماپویا سایر مقالات درباره تجهیزات آبرسانی را مشاهده و بررسی نمایید .

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا
0
لطفا دیدگاه خود را برای این مقاله درج کنیدx