آبرسانی

کشور سازنده موتور برق فیرمن

مطالبی که در این مقاله از مجله ی دماپویا ارائه شده در خصوص آشنایی با کشور سازنده موتور برق فیرمن و بررسی کارکردهای آن میباشد. می دانیم که در دنیای مدرن و زندگی در دنیای دیجیتال امروزی وجود برق و اهمیت آن بر هیچکس پوشیده نیست. چرا که بسیاری از سیستم ها و ابزار مورد استفاده بشربه نوعی به وجود برق وابسته هستند که این میزان از اهمیت در دسترس بودن این انرژی و نیاز مبرد انسان در دنیای تکنولوژی موجب شده نیروگاه ها و مولدهای برق متعددی طراحی و ساخته شوند. اما با این حال بنابه دلایل متعددی امکان سیستم برق رسانی به تمامی نقاط دنیا وجود ندارد، وچه بسا نقاط دور دستی که از بهره مندی این انرژی محروم هستند و همین امر موجب شده مولد ها یا همان موتور برق به کمک بیاید و برق مورد نیاز مکان هایی دور افتاده را به خوبی تامین کنند. و یا در کارخانه ها و یا مزارع کشاورزی نیاز به برق اضطراری برای مواقع ضروری هست با استفاده از موتور برق می توان این نیاز را فراهم نمود. با توجه به همین مسئله و نیاز گسترده ی بازار، شرکت های متعددی در خصوص طراحی و ساخت انواع مولد ها و یا همان موتور برق در حال فعالیت هستند، یکی از برندهای مطرح فیرمن می باشد، که در ادامه به آشنایی بیشتر با کشور سازنده موتور برق فیرمن اشاره خواهیم کرد .

موتور برق فیرمن، از برندهای مطرح و معتبر جهانی ای به شمار می آید که به واسطه تولید محصولاتی مدرن و پیشرفته با کارایی مطلوب توانسته به عنوان برندی معتبر در سراسر دنیا شناخته شود. در رابطه با شناخت کشور سازنده موتور برق فیرمن باید گفت  کمپانی فیرمن با هدف فعالیت در زمینه بازرگانی، مهندسی، سرمایه گذاری و تجارت در سال 1978 میلادی تاسیس و به بهره برداری رسید.این شرکت یکی از زیر مجموعه های هولدینگ بین المللی Sinomach) sumec ) رسیده و در کشور چین نیز در حال فعالیت می باشد که تولید موتور برق های قابل حمل با کاربرد گسترده و بازدهی بالا موجب شده طی 17 سال گذشته به یکی از بزرگترین تولید کننده ها دراین عرصه تبدیل شود. شرکتی که در کشورسازنده موتوربرق فیرمن دایراست را بایداز زمره تولید کننده های شرکت های بزرگی از قبیل Ridgid و Kohler  محسوب نمود. علاوه بر اینها  این کشور درسال 2014 میلادی پس ازعقد قرارداد و آغاز همکاری با کمپانی مطرح Kohler اقدام به تولید و عرضه مستقیم مورتور برق های با قدرت و سطح کیفیت بالا با نام و مارک تجاری فیرمن FIRMAN و عرضه به سایر کشورها نمود و این کمپانی با اتکا به نیروی کار متخصص و علم و دانش مهندسین و مدیران مجرب به یکی از چهار مرکز بزرگ تولید کننده ژنراتور تبدیل شده است. تنوع در مدل و ظرفیت با ولتاژهای متفاوت موجب شده در زمینه های مختلف قابل استفاده باشند. درادامه به بررسی  و شناخت بیشتربا انواع مدل های موتور برق فیرمن اشاره خواهیم داشت .

انواع مدل های موتور برق فیرمن

تا این قسمت از مقاله در رابطه با کشور سازنده ی موتور برق فیرمن اطلاعاتی داده شد که ارائه دهنده ی آشنایی لازم در جهت شناخت این سیستم است . باید گفت این محصول مطابق با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا به شیوه ای نوین با قدرت و سطح کیفیت بالا تولید و عرضه می گردد که از این محصولات در زمینه های مختلف از جمله در مصارف کشاورزی به منظور تامین برق پمپ آب میتوان بهره مند شد. یکی از ویژگی های منحصر بفرد این مدل موتور برق این است که طراحی و ساخت این محصولات توسط کمپانی فیرمن بدون هیچ الگو برداری بوده بدین معنا که تماما با ایده های خلاقانه مهندسین مجرب این کمپانی تولید و ساخته می شود که همین امر موجب شده تا محصولاتی بی نظیر را برای مصرف آماده و در بازرا عرضه نماید علاوه بر اینها بهره مندی از قطعات و اجزای اصلی نیز بر سطح کیفیت آنها افزوده و همین امر هم موجب شده طرفداران بسیاری در سراسر دنیا را به خود اختصاص دهد. البته علاوه بر این مدل نمونه هایی دیگر از این تجهیزات با نام های RD1910  که نمونه ای سبک در جهت استفاده هایی مانند کوهنوردی یا از این قیبل است که به جریان برق موقتی نیاز باشد . مدل دیگر از این سیستم RD2910E است که یک گزینه ی بسیار مناسب برای مواقعی است که برق نیست و به صورت موقت نیاز داریم تا از ابزار برقی استفاده نماییم. مدل های نام برد شده تنها بخشی از انواعی بود که کشور سازنده ی آن ارائه داده لازم به ذکر است که کشور سازنده ی موتور برق فیرمن یک مدل را تحت عنوان مدل بنزینی با قدرت و بازدهی بالا عرضه نموده که ما با ارائه ی اطلاعاتی در خصوص این سیستم به  بررسی و آشنایی با آن پرداخته ایم .

موتور برق بنزینی فیرمن

موتور برق بنزینی فیرمن

در این مبحث به بررسی و شناخت نمونه ای دیگر از این سیستم تحت عنوان موتور برق بنزینی فیرمن خواهیم پرداخت . سیستم های موتور برق بنزینی فیرمن به گونه ای ساخته شده اند که مطابق استانداردهای بین المللی بوده یعنی بعد از تست و ارزیابی سخت گیرانه آماده ی عرضه به بازار می گردد در واقع پروسه ی آماده سازی هر مدل سیستم هایی از این کشور سازنده ی موتور برق فیرمن به این گونه است که این کمپانی در آزمایشگاه هایی مجهز به تست لوازم، آزمایش و پس از اطمینان از کیفیت آن به دست مشتری می رسد ونکته ی حائز اهمیت دیگر اینکه باک سوخت این محصولات در حجم های بزرگتر طراحی شده که همین امرهم موجب شده نسبت به سایر محصولات مشابه و برندهای رقیب، مدت زمان بیشتری قابلیت کارکرد داشته باشد علاوه بر این موتور برق فیرمن در دو مدل استارت دستی و هندلی با عملکردی کاملا کم صدا تولید و عرضه می شوند. این سیستم دارای یکسری مزایایی است که آن را از زمره ی بهترین و پرکاربرد ترین ها تبدیل نموده است که از آن به وزن کم و ابعاد کوچک، حمل و جابه جایی  که عمل حمل را آسان نموده و به راحتی می توان در مکان های مختلف به منظور تامین نیروی برق استفاده گردد، می توان اشاره نمود که جایگاه ویژه ای را به کشور سازنده ی موتور برق فیرمن اختصاص داده است .

دکمه بازگشت به بالا