سرمایشی

کشور سازنده کولر گازی زانتی

یکی از برندهای شناخته شده سیستم های تهویه مطبوع به جرئت زانتی می باشد که محصولات خود را در سطح گسترده ای به فروش می رساند. ممکن است افرادی که از کولر گازی های این برند استفاده می کنند و یا قصد خرید این محصول آن را دارند، با این سوال مواجه شوند که کولر گازی زانتی ساخت کجاست. به همین دلیل سعی داریم در این مقاله از مجله دماپویا به این سوال بپردازیم. زانتی تحت لیسانس ایتالیا بوده و در چین مونتاژ می شود. به همین خاطر ممکن است برخی از فروشندگان حین خرید کشور سازنده زانتی را ایتالیا معرفی کنند و برخی آن را متعلق به چین بدانند. زانتی محصولات تهویه مطبوع خود را مجهز به تکنولوژی های روز طراحی کرده و با استانداردهای جهانی سازگاری دارد. این کمپانی از مرغوب ترین مواد اولیه استفاده می کند. به صورت کلی کولر گازی در مدل های مختلف طراحی و ساخته می شوند که ساختار آن ها از دو یونیت تشکیل می شود.

 در زمینه بررسی کشور سازنده کولر گازی زانتی باید در نظر داشت که این کمپانی در سال های اخیر با هدف کاهش قیمت نهایی محصول تولیدات خود را در کشور چین ادامه می دهد. در این پروسه کیفیت اولیه کولر حفظ می شود و تمامی محصولات زیر نظر مهندسین متخصص و مجرب این گروه تولیدی طراحی می شوند. زانتی برای حفظ جایگاه خود در بازار فروش اسپلیت ها از فناوری های روز دنیا بهره می گیرد و امروزه نیز یکی از محبوب ترین ها به شمار می رود. از مزایای دیگر کولرهای ساخته شده توسط این برند این است که مصرف انرژی مقرون به صرفه ای دارند. برخی مدل های ساخته شده توسط آن مجهز به کیت اینورتر هستند که 60 درصد برق را کمتر از مدل های معمولی استفاده می کند. در ادامه مدل های مختلف کولر گازی اسپلیت زانتی را مورد بررسی قرار داده ایم. ناگفته نماند که مزیت دیگر آن طول عمر محصولات این برند می باشد.

انواع مدل های کولر گازی زانتی

پس از بررسی آن که کشور سازنده کولر گازی زانتی چیست، می توان به این نکته اشاره داشت که این برند ایتالیایی محصولات خود را مطابق استانداردهای اروپایی طراحی می کند و ظاهر آن ها نیز شیک و مدرن می باشد. با طراحی منحصر به فردی که دارند می توان آن را در دکوراسیون های گوناگون به کار برد. به همین دلیل محبوبیت بالایی در بازار دارند و در خاورمیانه نیز به صورت گسترده به فروش می رود. برای تامین هوای مطبوع مکان های مختلف مانند منازل مسکونی، اداره ها، مراکز تجاری و آموزشگاه ها می توان کولر گازی زانتی را مورد استفاده قرار داد. بر اساس موقعیت نصب این برند اسپلیت ها را در سری دیواری طراحی می کند.

کولر گازی دیواری زانتی

هر اسپلیت ظرفیت هوادهی مشخصی را دارد که می تواند دمای محیط های مختلف بزرگ یا کوچک را به درجه مطلوب رساند. گاز مبردی که برند زانتی به کار می گیرد R410 می باشد که از سری های سازگار با محیط زیست می باشد. علاوه بر آن کمپرسور نیز از اجزای مهمی است که در اسپلیت به کار می رود. در محصولات زانتی از کمپرسور سری روتاری استفاده می شود. با بررسی آن که کشور سازنده کولر گازی زانتی کجاست می توان ویژگی های مدل های مختلف این محصول را نیز مورد توجه قرار داد. این محصول دریچه های خروجی دارد که به نوعی طراحی می شود که قابلیت تنظیم به حالت افقی و عمودی دارد. با این قابلیت می توان دمپرها را در جهات مختلف تنظیم کرد تا محیط به صورت یکنواخت خنک شود. طراحان کمپانی زانتی برای حفظ طول عمر دستگاه و دوام و استحکام آن از برترین مواد اولیه موجود استفاده می کنند. علاوه بر ظاهر شیکی که دارد، در برابر عوامل فرسایشی مقاوم است. بهره مندی از پوشش Golden fin در کندانسور و مبدل حرارتی دستگاه را مستحکم کرده و در برابر خوردگی مقاوم می شود. بنابراین در برابر تغییرات آب و هوایی نیز از این اجزا محافظت می شود. این اسپلیت با مصرف انرژی مقرون به صرفه بازدهی بالایی دارد.

کولر گازی دیواری زانتی
0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
اینها را هم ببینید
بسته
دکمه بازگشت به بالا
0
لطفا دیدگاه خود را برای این مقاله درج کنیدx