دفترچه راهنمای محصولات

دفترچه راهنمای داکت اسپلیت اجنرال

دفترچه راهنمای داکت اسپلیت اجنرال مرجع کاملی برای اطلاع رسانی در خصوص نحوه نصب، راه اندازی، اتصالات و همچنین نحوه عملکرد دستگاه برای کاربر می باشد. گروه تولیدی اجنرال فعالیت گسترده ای در خصوص طراحی و تولید سیستم های تهویه مطبوع از جمله داکت اسپلیت دارد و با بکارگیری فناوری های روز دنیا همچنین بهره مندی از تکنولوژی های مدرن محصولاتی با سطح کیفیت بسیار بالا تولید و روانه بازار رقابت می کند. از داکت اسپلیت اجنرال میتوان در ساختمان های مسکونی، اداری و یا تجاری جهت ایجاد هوایی مطلوب بهره مند شد. این مدل سیستم تهویه مطبوع به گونه ای طراحی شده که با کمترین میزان مصرف انرژی بیشترین بازدهی را داشته و در کوتاهترین زمان دمای اتاق را به درجه دلخواه کاربر برساند. با استفاده از این دستگاه علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی همچنین هزینه های اقتصادی میتوانید همواره در تمامی فصول سیستم حرارت و برودت مناسبی را داشته باشید. در ادامه گروه فنی مهندسی دماپویا لینک دانلود دفترچه راهنمای داکت اسپلیت اجنرال را در قالب نسخه PDF فراهم آورده است.

دفترچه راهنمای داکت اسپلیت کانالی اجنرال

داکت اسپلیت اجنرال در ظرفیت هوادهی 24000، 30000، 36000، 45000 و 54000 BTU/h با قابلیت عملکرد سرمایشی و گرمایشی تولید و در بازار موجود می باشد. نوع گاز مبرد بکار رفته  در کمپرسور از نوع R410 سازگار با محیط استفاده شده است، در خصوص کمپرسور دستگاه نیز از نوع Twin Rotary ویژه مناطق معتدل بکار رفته است. داکت اسپلیت اجنرال به گونه ای طراحی شده که توانایی کارکرد در فشار استاتیکی بالا و پایین را دارا می باشد، و به علت حجم و ابعاد یونیت میتوان در سقف کاذب بین طبقات نصب و اجرا نمود. کمپرسور بکار رفته در داکت اسپلیت اجنرال از برند تکامسه آمریکا استفاده شده به همین دلیل قدرت هوادهی بسیار بالایی دارد و همچنین دیگر اجزا و قطعات از بهترین متریال با سطح کیفیت بسیار بالا بهره مند شده است. این گروه تولیدی برای کاهش قیمت نهایی و صادر به کشورهای خاورمیانه این سری از سیستم های تهویه مطبوع را در کشور تایلند و زیر نظر مهندسین مجرب و متخصص با همان کیفیت اولیه طراحی و تولید می نماید. از دیگر ویژگی های این تجهیزات میتوان به تکنولوژی اینورتر، کنترل دور فن به صورت خودکار، امکان استفاده از دریچه هوای تازه اشاره نمود. در ادامه لینک دفترچه راهنمای داکت اسپلیت اجنرال را مشاهده می فرمایید.

گارانتی و خدمات پس از فروش داکت اسپلیت اجنرال

تمامی مدل های داکت اسپلیت اجنرال دارای 60 ماه گارانتی کمپرسور، 24 ماه سایر قطعات شرکت تهویه نیا می باشند. شما مشتریان گرامی میتوانید با مراجعه به وبسایت تخصصی دماپویا به صورت آنلاین کالای مورد نظر خود را با گارانتی اصلی و قیمت مقرون به صرفه انتخاب و خریداری نمایید.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا
0
لطفا دیدگاه خود را برای این مقاله درج کنیدx