دفترچه راهنمای محصولات

دفترچه راهنمای پکیج وایلانت

دفترچه راهنمای پکیج وایلانت به مشتری این امکان را می دهد که با اطلاع کامل از نحوه ی نصب و راه اندازی آن، بازدهی بهینه را از دستگاه تجربه کند. وایلانت برند آلمانی موفق در بازار دارای سابقه ای طولانی در خصوص طراحی و تولید پکیج گرمایشی دارد و همواره سعی برآن داشته که جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا را در خصوص ساخت پکیج بکار گرفته همچنین با بهره مندی از قطعات و متریال با سطح کیفیت بالا محصولی با راندمان و بازدهی بسیار مطلوب ارائه نماید. پکیج وایلانت با موقعیت نصب دیواری با ظاهری زیبا و مدرن تولید و روانه بازار رقابت می گردد. شرکت وایلانت سعی برآن داشته میزان مصرف انرژی را به حداقل رساند و در عین حال بازدهی را به بالاترین حد ممکن ارتقا دهد. در ادامه گروه فنی دما پویا دفترچه راهنمای پکیج وایلانت در مدل های Atmo Tec Plus و Turbo Tec Plus را فراهم آورده است.

دفترچه پکیج دیواری وایلانت

پکیج دیواری وایلانت در ظرفیت های 28،24و 36 کیلووات با راندمان بالای 90 درصد تولید و با نام های تجاری Atmo Tec Plus و Turbo Tec Plus ارائه می گردد. این مدل پکیج از دو مبدل حرارتی به منظور گرم کردن آب وردی به دستگاه بهره می برد، جنس مبدل ها از بهترین آلیاژ ساخته شده که رسانایی بالایی در انتقال حرارت و درنهایت گرم کردن آب دارا می باشند. پکیج وایلانت به گونه ای طراحی و تولید شده که در مناطق کوهستانی و سردسیر نیز مقاومت بالایی در برابر یخ زدگی دارد. بدنه ی این پکیج از 3 تیکه مجزا تشکیل شده که میتوان گفت همین امر یکی از مزایای استفاده از پکیج وایلانت است به این دلیل که نصب و نگهداری را برای کاربر راحتتر می نماید. همچنین این مدل پکیج مجهز به سیستم عیب یاب هوشمند می باشد که با ارسال کدخطا و نمایش روی صفحه دیجیتال دستگاه وضعیت دستگاه را اعلام می کند. در ادامه با دانلود رایگان دفترچه راهنمای پکیج وایلانت مرجعی کاملی از معرفی دستگاه را در اختیار خواهید داشت.

گارانتی و خدمات پس از فروش پکیج وایلانت

تمامی مدل های پکیج وایلانت با 36 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت تهویه نیا ارائه می گردد. وبسایت دماپویا این سری از محصولات را با گارانتی اصلی عرضه می نماید.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
سعید
سعید
3 سال پیش

مرسی خوب بود

دکمه بازگشت به بالا
1
0
لطفا دیدگاه خود را برای این مقاله درج کنیدx