دفترچه راهنمای محصولات

دفترچه راهنمای فن کویل میدیا

دفترچه راهنمای فن کویل میدیا به کاربر این امکان را می دهد که در صورت بروز خطا و هرگونه مشکل برای دستگاه، همچنین هنگام نصب و راه اندازی آن مرجع و دستور العمل کاملی در اختیار داشته باشد. گروه تولیدی میدیا در زمینه طراحی و ساخت سیستم های تهویه مطبوع از جمله فن کویل فعالیت گسترده ای دارد و سالانه میلیون ها دستگاه را تولید و روانه بازار رقابت می کند. این شرکت با بهره مندی از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا همچنین بکارگیری نیروهای متخصص توانسته محصولاتی مدرن و پیشرفته تولید و روانه بازار رقابت کند. فن کویل میدیا با موقعیت نصب و ظرفیت هوادهی متفاوتی موجود می باشد بنابراین میتوان در زمینه های گوناگون از قبیل مصارف ساختمانی، اداری و یا تجاری به منظور ایجاد هوایی مطبوع از این محصولات بهره مند شد. به دلیل بکارگیری اجزا و متریال اصلی و با کیفیت در ساخت انواع فن کویل میدیا، این محصولات از سطح کیفیت بسیار بالایی بهره برده همچنین دارای طول عمر زیادی می باشند. در ادامه لینک دانلود دفترچه راهنمای فن کویل میدیا توسط گروه فنی مهندسی دما پویا در قالب نسخه pdf ارائه می گردد.

دفترچه راهنمای انواع فن کویل میدیا

فن کویل میدیا در مدل های زمینی، سقفی توکار، دیواری، کاستی، و کانالی در ظرفیت هوادهی 150 الی 2200 cfm با راندمان و بازدهی بسیار بالا تولید و در بازار موجود می باشند. فن کویل میدیا با قابلیت عملکرد سرد و گرم میتواند جایگزین مناسبی برای سایر سیستم های حرارتی و برودتی باشد و در این صورت میتوان در بسیاری از هزینه های اقتصادی صرفه جویی کرد. این گروه تولیدی در ساخت فن کویل میدیا تکنولوژی های مدرن را بکارگرفته به گونه ای که مصرف انرژی در آنها به حداقل رسیده و در عین حال بیشترین بازدهی را دارا می باشند. فن کویل میدیا در تمامی مدل ها از ورق گالوانیزه و مقاوم تهیه شده که در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی مقاوت بالایی داشته باشند، همچنین نوع زمینی و دیواری آن از ظاهری زیبا و منحصر بفرد بهره می برند که با قرار گرفتن در هر فضایی ظاهری شیک و مدرن به آن محیط هدیه می بخشد. از دیگر ویژگی های این محصولات می توان به نوع فن آن اشاره نمود که به جهت افزایش بازدهی و همچنین کاهش صدا از ورق گالوانیزه تهیه شده اند که با کمترین میزان صدا و بدون ایجاد مزاحمت برای ساکنین هوایی مطبوع و دلنشین به محیط منتقل می نماید. به دلیل ابعاد و وزن کم بدون محدودیت قابل اجرا در هر فضایی هستند. در ادامه لینک دانلود دفترچه راهنمای فن کویل میدیا را مشاهده می فرمایید.

گارانتی و خدمات پس از فروش فن کویل میدیا

تمامی مدل های فن کویل میدیا همراه 5 سال گارانتی شرکت بانیان با سطح کیفیت بسیار مطلوب ارائه می گردد. لازم بذکر است تمامی این محصولات با گارانتی اصلی در وبسایت تخصصی دماپویا به منظور خریدی بهینه و مقرون به صرفه و همچنین ارسال به سراسر کشور عرضه می شود.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای
guest
2 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
غلام رضا حسنزاده
غلام رضا حسنزاده
3 سال پیش

سلاو کد خطای فن کویل سقفی مدیا رو لازم دارم

سعید قديري خواه
سعید قديري خواه
1 سال پیش

سلام. کاتالوگ یا جدول خطاها و ارورهای فن کوئل کاستی مدیا رو نیاز دارم.

دکمه بازگشت به بالا
2
0
لطفا دیدگاه خود را برای این مقاله درج کنیدx