دفترچه راهنمای محصولات

دفترچه راهنمای رادیاتور برقی میدیا

دفترچه راهنمای رادیاتور برقی میدیا به کاربر این امکان را می دهد که مرجع کاملی از نکات ضروری و مهم نصب، راه اندازی ونگهداری سیستم در اختیار داشته باشد. گروه صنعتی میدیا در طراحی و تولید لوازم خانگی و زیرشاخه های آن از قبیل سیستم های گرمایشی فعالیت گسترده ای دارد. این شرکت با بهره مندی از فناوری روز دنیا همچنین بکارگیری علم و دانش فنی توانسته شوفاژ برقی پیشرفته و مدرن تولید و روانه بازار رقابت کند. این سری از وسایل حرارت زا با استفاده از جریان الکتریستیه برق انرژی مورد نیاز را دریافت و به گرما تبدیل کرده و از طریق تابش به محیط اطراف منتقل می کنند. در این دستگاه از روغن به عنوان ناقل حرارت استفاده شده که به طور دائم در مدار محفظه در حال چرخش بوده و گرمای لازم را المنت های تعبیه شده کسب و به محیط منتقل می کند. رادیاتور برقی میدیا به دلیل بازدهی بالا و قیمت مقرون به صرفه به یکی از پرفروش ترین های این زمینه تبدیل شده است. در ادامه لینک دانلود دفترچه راهنمای رادیاتور برقی میدیا در قالب نسخه pdf توسط گروه فنی مهندسی دماپویا فراهم شده است.

دفترچه راهنمای شوفاژ برقی میدیا

رادیاتور برقی میدیا در مدل های 11 و 13 پره با راندمان و بازدهی بسیار بالا تولید و در بازار موجود می باشد. این مدل رادیاتور گرمایشی در ابعاد و وزن کمی طراحی شده که بوسیله ی چرخ های متحرک زیر آن میتوان براحتی آنرا حمل و جابه جا نمود. شوفاژ برقی میدیا به گونه ای طراحی شده که با کمترین میزان مصرف انرژی بیشترین بازدهی را داشته و در مدت زمان کوتاهی دمای اتاق را به درجه دلخواه کاربر می رساند. روغن بکاررفته در دستگاه نیازی به تعویض نداشته بنابراین در بسیاری از هزینه ها میتوان صرفه جویی کرد. برخی از مدل های رادیاتور برقی میدیا دارای فن دمنده هستند که گرمای ایجاد شده را با سرعت بیشتری به فضای اتاق منتقل می کنند. حفاظت و ایمنی دستگاه به بهترین شکل طراحی و اجرا شده که با بهره مندی از سیستم قطع کن اتوماتیک در اثر واژگونی عملکرد آن توقیف و به این ترتیب از خطرات و آسیب های احتمالی جلوگیری بعمل می آید. در ادامه لینک دانلود رادیاتور برقی میدیا را ملاحظه می فرمایید.

گارانتی وخدمات پس از فروش رادیاتور برقی میدیا

تمامی مدل های رادیاتور برقی میدیا با 18 ماه گارانتی وخدمات پس از فروش شرکت بانیان الکترونیک به فروش می رسند. لازم بذکر است این محصولات با گارانتی اصلی به منظور خریدی بهینه و مقرون به صرفه، و امکان ارسال به سراسر کشور عرضه می گردد.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا
0
لطفا دیدگاه خود را برای این مقاله درج کنیدx