دفترچه راهنمای محصولات

دفترچه راهنمای پکیج ناوین

دفترچه راهنمای پکیج ناوین میتواند مرجع کاملی از نحوه اتصالات، قطعات، نصب و راه اندازی سیستم باشد. ناوین یکی از شرکت های مطرح کره جنوبی بشمار می آید، که طی سالهای حضور در بازار رقابت توانسته در لیست پرفروش ترین های بازار جهانی قرار گیرد. این گروه تولیدی با هدف کمک به حفظ محیط زیست و جلوگیری از کاهش اتلاف و هدررفت انرژی اقدام به تولید پکیج چگالشی با برند ناوین نموده و این محصول را با سطح کیفیت بسیار مطلوب به بازار ارائه نموده است. همچنین در خصوص پکیج ناوین میتوان بکارگیری جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا و ایده های خلاقانه اشاره کرد که سبب شده گرمایش و بازدهی بسیار بالایی داشته باشد. در ادامه گروه فنی دماپویا دفترچه راهنمای پکیج ناوین مدل دیواری چگالشی را به منظور دسترسی راحتتر و استفاده بهینه از پکیج فراهم آورده است.

دفترچه راهنمای پکیج دیواری ناوین

پکیج دیواری ناوین در ظرفیت های 28،24 و 36 کیلووات در دو نوع مبدله با نام های تجاری ACE،NCN،DELUXE با ظرفیت حرارت دهی بسیار بالا تولید و ارائه می شود. پکیج های چگالشی کمک شایانی به کاهش اثرات مخرب زیست محیطی نموده که همین امر سبب شده افراد بسیاری از این مدل پکیج ناوین به منظور تامین آبگرم موردنیاز سازه استفاده نمایند. مبدل های بکار رفته در دستگاه از جنس استیل استنلس از نوع مرغوب و ضدزنگ می باشد، که همین امر سبب شده علاوه بر افزایش راندمان دستگاه طول عمر بیشتری نیز دارا باشد. یکی از مزیت های منحصر بفرد این محصولات سازگاری با سیستم های گرمایش از کف، پنل های خورشیدی، داکت اسپلیت بوده که همین امر تاثیر بسزایی در محبوبیت این کالا در بازار دارد. این سری از سیستم های گرمایشی حین عملکرد صدای بسیار کمی دارند به طوریکه بدون ایجاد مزاحمت برای ساکنین آبگرم مورد نیاز را تامین می کنند. همچنین ساختار و بدنه ی دستگاه طبق تکنولوژی و فناوری های مدرن روز دنیا طراحی و ساخته شده است. در ادامه لینک دانلود دفترچه راهنمای پکیج ناوین شامل تمامی مدل ها ارائه شده است.

گارانتی و خدمات پس از فروش پکیج ناوین

تمامی مدل های پکیج ناوین با 24 ماه گارانتی وخدمات پس از فروش شرکت مبنا در بازار به فروش می رسند. وبسایت دماپویا این محصول را با گارانتی اصلی عرضه می نماید.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
علی جعفرمحمدی
علی جعفرمحمدی
7 ماه پیش

ممنون خیلی بکارم اومد، بخاطر این کار خوبتون در قرار دادن دفترچه راه نمای پکیج رادیاتور رو از شما خرید میکنم.

دکمه بازگشت به بالا
1
0
لطفا دیدگاه خود را برای این مقاله درج کنیدx