دفترچه راهنمای محصولات

دفترچه راهنمای پکیج آریستون

آریستون برند ایتالیایی با کیفیت در بازار می باشد که بواسطه ی سطح کیفیت بسیار بالا طی سالهای متمادی در بازار ایران به یکی از برندهای مطرح و پرفروش تبدیل شده و بسیاری از مشتریان به خوبی برند آریستون را می شناسند. پکیج آریستون در مدل های دیواری و چگالشی به گونه ای طراحی و عرضه شده که مصرف انرژی را به حداقل رسانده و با کمترین میزان هدررفت انرژی بیشترین بازدهی را به همراه دارد. گروه تولیدی آریستون به منظور خدمات رسانی مطلوب و مشتری مداری علاوه بر ارائه محصولات با کیفیت، خدمات پس از فروش کالا را نیز به نحو احسن انجام می دهد. مجله دماپویا با ارائه دفترچه راهنمای پکیج آریستون به شما مشتریان عزیز این امکان را داده که با دانلود این دفترچه اطلاعاتی دقیقی درباره این سری از تجهیزات گرمایشی کسب نمایید.

دفترچه راهنمای پکیج دیواری آریستون

پکیج آریستون در دو مدل چگالشی و گازی با راندمان و بازدهی بسیار بالا تولید و ارائه می گردد. این سری از محصولات با بهره مندی از جدیدترین فناوری روز همچنین بکارگیری تکنولوژی های جدید با کمترین میزان مصرف انرژی بیشترین بازدهی را دارا می باشند و در کوتاهترین زمان آبگرم فوری و بدون نوسان دما در اختیار مصرف کننده قرار می دهند. پکیج آریستون در ظرفیت های متفاوتی تولید می شوند که هریک با نام تجاری مختص به خود در بازار به فروش می رسند. در ادامه دفترچه راهنمای پکیج آریستون در قالب نسخه ی pdf و به صورت رایگان توسط گروه فنی دماپویا فراهم شده، و شما با در دست داشتن این مرجع می توانید اطلاعات کاملی در خصوص نحوه ی نصب، راه اندازی و همچنین نگهداری از پکیج در اختیار داشته باشید. مدل های موجود در دفترچه شامل پکیج ماتیس، اجیس پلاس، کلاس EVO، جینوس می باشد.

گارانتی وخدمات پس از فروش پکیج آریستون

شرکت سیهاوی نماینده رسمی و انحصاری محصولات آریستون در ایران می باشد، که تمامی مدل های پکیج آریستون را با 24 ماه ضمانت و گارانتی معتبر به دست مشتریان در سراسر کشور می رساند. همچنین لازم به ذکر است وبسایت دماپویا عرضه کننده ی محصولات آریستون با گارانتی اصلی می باشد.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا
0
لطفا دیدگاه خود را برای این مقاله درج کنیدx