دفترچه راهنمای محصولات

دفترچه راهنمای داکت اسپلیت میدیا

دفترچه راهنمای داکت اسپلیت میدیا اطلاعات دقیقی در خصوص نحوه نصب، اجرا، راه اندازی و همچنین شناخت اجزا و قطعات بکاررفته در دستگاه را به صورت کامل شرح داده است، بنابراین با در دست داشتن مرجعی کامل میتوان در صورت بروز هرگونه خطا و اشکال برای داکت اسپلیت آنرا شناسایی و در رفع ایراد اقدام نمود. گروه تولیدی میدیا در زمینه طراحی و ساخت سیستم های تهویه مطبوع از جمله داکت اسپلیت فعالیت گسترده ای دارد وبا بهره مندی از تکنولوژی های مدرن موفق شده که محصولاتی با سطح کیفیت بسیار بالا و کارآمد را تولید و روانه بازار رقابت نماید. کمپانی میدیا در ساخت این سری از سیستم های تهویه مطبوع از بهترین قطعات و متریال بهره گرفته که همین امر در کیفیت نهایی دستگاه تاثیر بسزایی دارد. همچنین طوری طراحی شده اند که با کمترین میزان مصرف انرژی بیشترین بازدهی را داشته و در کوتاهترین زمان دمای اتاق را به درجه دلخواه کاربر می رساند. در ادامه لینک دانلود دفترچه راهنمای داکت اسپلیت میدیا با قالب نسخه PDF توسط گروه فنی مهندسی دماپویا فراهم آورده شده است.

دفترچه راهنمای داکت اسپلیت کانالی میدیا

داکت اسپلیت میدیا در ظرفیت هوادهی 12000 تا 60000 btu/h با قابلیت عملکرد سرمایش و گرمایش مطابق استانداردهای بین المللی تولید و در بازار موجود می باشد. کمپرسور بکار رفته در این سری از سیستم های تهویه مطبوع از نوع روتاری و اسکرال استفاده شده، همچنین از گاز مبرد R22 در کمپرسور دستگاه بکار رفته است. برق مصرفی مورد نیاز سیستم بنابه تن تبرید آن میتواند تکفاز و یا سه فاز باشد بنابراین توصیه می شود هنگام خرید داکت اسپلیت میدیا به آمپر کنتور برق ساختمان توجه داشته باشید. از دیگر ویژگی های داکت اسپلیت میدیا میتوان امکان اتصال به دریچه هوای تازه اشاره نمود که در این صورت همواره هوایی تازه و مطلوب در فضای اتاق تجربه خواهیم کرد. فیلترهای چندلایه بکار رفته در داکت اسپلیت میدیا تاثیر بسزایی در بهبود کیفیت هوا ورودی به اتاق را دارد، و به این ترتیب از ورود هرگونه مواد آلاینده و گرد وغبار جلوگیری می نماید. به دلیل ابعاد و حجم کم یونیت داخلی بدون محدودیت میتوان در تمامی سقف های کاذب سازه ها نصب و اجرا نمود و همزمان تهویه چندین فضا را به طور مجزا انجام داد. در ادامه لینک دانلود دفترچه راهنمای داکت اسپلیت میدیا در تمامی مدل ها مشاهده می فرمایید.

گارانتی وخدمات پس از فروش داکت اسپلیت میدیا

تمامی مدل های داکت اسپيلت ميديا دارای 60 ماه گارانتی کمپرسور، 18 ماه سایر قطعات شرکت بانیان می باشد. لازم به ذکر است وبسایت دماپویا محصولات میدیا را با گارانتی اصلی و با قیمتی مناسب به جهت خریدی بهینه ارائه می نماید.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا
0
لطفا دیدگاه خود را برای این مقاله درج کنیدx