دفترچه راهنمای محصولات

دفترچه راهنمای کولر گازی تراست

دفترچه راهنمای کولر گازی تراست مرجعی کاملی در خصوص نحوه نصب، راه اندازی و نگهداری دستگاه می باشد، که به کاربر این امکان را می دهد در صورت بروز خطا و مشکل برای سیستم با مراجعه به آن ایراد را رفع نماید. تراست یکی از برندهای مطرح سیستم تهویه مطبوع در دنیا و ایران می باشد، این شرکت طی چند دهه حضور در این صنعت توانسته بواسطه ی سطح کیفیت بسیار بالا در لیست برندهای معتبر و پرفروش بازار قرار گیرد. تنوع محصولات باعث شده در زمینه های مختلفی برای تامین هوای مطبوع از کولر گازی تراست بهره مند شد. این سری از سیستم های سرمایشی به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که با کمترین میزان مصرف انرژی بیشترین بازدهی را دارا می باشند. گروه تولیدی تراست از تکنولوژی اینورتر در ساخت این محصولات بهره مند شده که همین امر مصرف انرژی را به کمترین میزان رسانده است. همچنین با قابلیت عملکرد سرمایش و گرمایش میتوان جایگزین مناسبی برای سیستم های حرارت برودت در نظر گرفت. کولر گازی تراست در مدل های دیواری و ایستاده با بازدهی بسیار بالا طراحی و تولید می شوند. تنوع مدل کمپرسور در این سیستم ها باعث شده که در مناطق آب و هوایی متنوع از این اسپلیت ها بهره مند شد. در ادامه دفترچه راهنمای کولر گازی تراست شامل تمامی مدل های ایستاده و دیواری در قالب نسخه PDF توسط گروه فنی دماپویا فراهم شده است.

دفترچه راهنمای تمام مدل های کولر گازی تراست

کولر گازی تراست در ظرفیت هوادهی 9000 تا 60000 BTU با موقعیت نصب دیواری و ایستاده با راندمان و بازدهی بسیار بالا مطابق استانداردهای بین المللی طراحی و تولید می گردد. کمپرسورهای بکاررفته در اسپلیت تراست از نوع اسکرال و روتاری می باشد، و گاز مبرد بکار رفته در آنها از دو نوع R22 و R410 سازگار با محیط استفاده شده است. از دیگر ویژگی های این مدل اسپلیت ها میتوان بهره مندی از فیلترهای نانو کربن چندلایه اشاره نمود که همین امر سبب شده که هوایی تمیز و عاری از هرنوع آلاینده و مواد آلرژی زا در فضای اتاق تجربه کنید. همچنین اسپلیت های تراست مجهز به کیت اینورتر هستند که همین امر تاثیر بسزایی در کاهش مصرف برق و انرژی به همراه دارد. گروه تولیدی تراست سلیقه ی متفاوت مشتریان را در نظر گرفته و پنل هایی در رنگ های سفید و مشکی با ظاهری مدرن و شیک تولید و روانه بازار رقابت نموده است. از ویژگی های مدل های دیواری و ایستاده میتوان به عملکرد فوق کم صدای آنها اشاره نمود، که بدون ایجاد مزاحمت برای ساکنین هوایی مطبوع و دلنشین به محیط هدیه می بخشد. در ادامه لینک دانلود دفترچه راهنمای کولر گازی تراست را مشاهده می فرمایید.

گارانتی و خدمات پس از فروش کولر گازی تراست

تمامی مدل های کولر گازی اسپلیت تراست دارای 36 ماه گارانتی، 5 متر لوله و عایق رایگان، توسط شرکت توانگر اعتماد پاسارگاد به فروش می رسند. لازم بذکر است تمامی مدل های اسپلیت تراست با گارانتی اصلی عرضه می گردد.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا
0
لطفا دیدگاه خود را برای این مقاله درج کنیدx