دفترچه راهنمای محصولات

دفترچه راهنمای تصفیه هوا جنرال

دفترچه راهنمای تصفیه هوا جنرال مرجع کاملی برای نحوه راه اندازی همچنین نگه داری دستگاه می باشد که با در اختیار داشتن این دستورالعمل میتوان در صورت بروز هرگونه خطا به بهترین نحو آنرا بررسی و رفع نمود. گروه تولیدی جنرال فعالیت گسترده ای در خصوص طراحی و ساخت سیستم های تهویه مطبوع دارد. این کمپانی همواره به دلیل سطح کیفیت بسیار مطلوب و رعایت استانداردهای بین المللی، طی سالهای طولانی حضور در این عرصه توانسته در لیست برندهای مطرح دنیا قرار گیرد. جنرال در سالهای اخیر با توجه به روند روبه رشد آلاینده ها و افزایش آلودگی شهرها اقدام به تولید دستگاه تصفیه هوا به منظور بهبود کیفیت هوای تنفسی نموده، و با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته و به شیوه ای مدرن این سیستم ها را طراحی و روانه بازار گردانیده که توانایی حذف هرگونه آلودگی و موادآلرژی زا موجود در هوای اتاق را دارا می باشند. در ادامه دفترچه راهنمای تصفیه هوا جنرال توسط گروه فنی مهندسی دماپویا فراهم شده است.

دفترچه تصفیه هوا جنرال

دستگاه تصفیه هوا جنرال در مدل GNR-20GNH با قدرت جذب و فیلتراسیون بسیار بالا تولید و در بازار موجود می باشد. جنرال در ساخت این دستگاه از فیلترهای نانو بهره مند شده که این فیلترها توانایی حذف تمامی آلاینده های موجود در هوای اتاق را دارند و به این ترتیب نقش اساسی در بهبود کیفیت هوا دارا می باشند. بهره مندی از تکنولوژی های هوشمند و سنسورهای حساس و قوی تشخیص بو و میزان آلودگی باعث افزایش راندمان دستگاه و کاهش مصرف انرژی در آن شده است. دستگاه تصفیه هوا جنرال در ابعاد و وزن کمی طراحی و ساخته شده که میتوان آن را روی میز قرار داد. شکل ظاهری دستگاه از نمایی شیک و منحصر بفرد برخوردار است که با قرار گیری در هر محیطی زیبایی آن را دوچندان می کند، با استفاده از تصفیه هوا جنرال میتوان در محیط های مختلفی از قبیل دفتر کار، مغازه ها و فروشگاه ها، سالن های آرایشگاه، اتاق خواب، مهد کودک و فضاهایی با متراژ حداکثر 45 مترمربع را پوشش می دهد. در ادامه لینک دانلود دفترچه راهنمای تصفیه هوا جنرال را مشاهده می فرمایید.

گارانتی و خدمات پس از فروش تصفیه هوا جنرال

تصفیه هوا جنرال با 18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش این شرکت به فروش می رسد. شما مشتری گرامی میتوانید با خرید این محصول از وبسایت دماپویا تجربه ی خریدی آسان و مقرون به صرفه را داشته باشید.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا
0
لطفا دیدگاه خود را برای این مقاله درج کنیدx