دفترچه راهنمای محصولات

دفترچه راهنمای داکت اسپلیت گری

دفترچه راهنمای داکت اسپلیت گری میتواند مرجعی کامل برای اطلاع از نصب، راه اندازی، شناخت اجزا و قطعات دستگاه باشد. گری یکی از برندهای معتبر در زمینه سیستم های تهویه مطبوع به شمار می آید که به واسطه سطح کیفیت بسیار بالای محصولات تولیدی توانسته طی چندین سال متمادی در لیست پرفروش ترین های بازار قرار گیرد و سهم قابل توجهی از بازار فروش را به خود اختصاص دهد، همچنین بدلیل بکارگیری تکنولوژی های مدرن و بهره مندی از علم و دانش فنی روز مصرف انرژی را در این تجهیزات به کمترین میزان رسانده و در عین حال بیشترین بازدهی را دارا می باشند. با توجه به تنوع ظرفیت میتوان در زمینه های متفاوتی از داکت اسپلیت گری به منظور تامین هوای مطبوع و دلنشین بهره مند شد. این دستگاه قابلیت کاکرد در دمای 15- تا 55+  درجه سانتی گراد را دارا می باشد بنابراین بدون محدودیت قابل استفاده در سازه های مختلف از قبیل مسکونی، اداری و یا تجاری را دارا می باشند. در ادامه لینک دانلود دفترچه راهنمای داکت اسپلیت گری را مشاهده می فرمایید.

دفترچه راهنمای داکت اسپلیت کانالی گری

داکت اسپلیت گری در ظرفیت هوادهی 24000 الی 60000 btu/h با قابلیت عملکرد سرمایش و گرمایش تولید و در بازار موجود می باشند. این کمپانی با بهره مندی از تکنولوژی اینورتر موجب کاهش مصرف انرژی و اتلاف از هدررفت آن شده است. همچنین به دلیل دارا بودن ابعاد و حجم کم یونیت داخلی میتوان در تمامی سقف های کاذب بین طبقات بدون محدودیت نصب و اجرا نمود. فیلترهای چندلایه بکاررفته در دستگاه تاثیر بسزایی در بهبود کیفیت هوای ورودی به اتاق را دارد. نوع گاز مبرد به کار رفته در داکت اسپلیت گاز R410 سازگار بامحیط استفاده شده است. همچنین این تجهیزات به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که با کمترین میزان مصرف انرژی بیشترین بازدهی را داشته و در کوتاهترین زمان هوایی مطلوب و دلنشین به محیط هدیه می بخشد. از ویژگی های داکت اسپلیت گری میتوان به امکان نصب دریچه برگشت هوا از پایین و قسمت عقب دستگاه اشاره نمود که قابلیت نصب در هر فضایی را ممکن می سازد و اینگونه همواره هوایی تازه و مطبوع در محیط تجربه خواهیم کرد. به منظور دسترسی راحت جهت تغییر و تنظیم دور فن از ریموت کنترل بی سیم استفاده شده که به کاربر این امکان را می دهد از فاصله ی مشخص آنرا تغییر دهد. در ادامه لینک دانلود دفترچه راهنمای داکت اسپلیت گری شامل مدلهای موجود توسط گروه فنی مهندسی دماپویا فراهم شده است.

گارانتی و خدمات پس از فروش داکت اسپلیت گری

تمامی مدل های داکت اسپلیت گری دارای 60 ماه گارانتی کمپرسور، 18 ماه سایر قطعات شرکت تهویه نیا می باشند، همچنین لازم به ذکر است این سری از سیستم های تهویه مطبوع با گارانتی اصلی در وبسایت دماپویا ارائه می گردد.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
اسماعیل علی اکبر
اسماعیل علی اکبر
3 سال پیش

سلام دستگاه وانت اسپیلیت من روی صفحه اصلیش کلمه A9 آمده لطفا راهنمایی کنید ممنون

دکمه بازگشت به بالا
1
0
لطفا دیدگاه خود را برای این مقاله درج کنیدx