دفترچه راهنمای محصولات

دفترچه راهنمای پمپ سیرکولاتور لیو

دفترچه راهنمای پمپ سیرکولاتور لیو اطلاعات جامع و کاملی در خصوص نحوه نصب، راه اندازی همچنین استفاده صحیح این سری از تجهیزات آبرسانی را در اختیار مصرف کننده قرار می دهد. کمپانی لیو در خصوص ساخت و طراحی انواع پمپ آب مناسب استفاده در مصارف صنعتی، خانگی و یا کشاورزی با قدرت و بازدهی بالا تولید و روانه بازار رقابت می کند. استفاده از تکنولوژی های منحصر بفرد در ساخت این تجهیزات باعث شده که با کمترین میزان مصرف انرژی بیشترین بازدهی را داشته و حین عملکرد بدون ایجاد مزاحمت برای ساکنین آب مورد نیاز ساختمان را با فشار و حجم مطلوب تامین می نماید. همچنین بهره مندی از عایق حرارتی الکتروموتور F و کلاس حفاظتی IPX4 در ساخت پمپ لیو بدنه ی آن را در برابر آب محافظت می نماید. پمپ آب لیو در مدل های مختلف با کاربری متفاوت تولید شده در در بازار موجود می باشند. در ادامه لینک دانلود دفترچه راهنمای پمپ لیو را در قالب نسخه pdf مشاهده می فرمایید.

دفترچه راهنمای پمپ سیرکولاتور لیو

دفترچه راهنمای پمپ سیرکولاتور لیو

پمپ سیرکولاتور لیو با راندمان و حجم آبدهی بالا تولید و در بازار موجود می باشد. این کمپانی به منظور افزایش طول عمر این تجهیزات از بهترین آلیاژ ها و متریال در ساخت بدنه و پروانه پمپ سیرکوله استفاده می کند، که همین امر سبب شده بسیاری از افراد پمپ آب مورد نیاز خود را از این برند انتخاب و خریداری نمایند. حجم آبدهی بسیار بالا در کنار بهره مندی از تکنولوژی های منحصر بفرد در ساخت پمپ سیرکولاتور لیو باعث شده در زمینه های مختلف مورد استفاده قرار گیرند. پمپ های سیرکوله لیو در مدل های خطی و سه سرعته با قابلیت عملکرد مطلوب تولید و با بالاترین سطح کیفیت عرضه می شوند. در ادامه لینک رایگان دانلود دفترچه راهنمای پمپ سیرکولاتور لیو را مشاهده می نمایید.

گارانتی و خدمات پس از فروش پمپ لیو

تمامی مدل های پمپ لیو همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت فناوران تهویه پیام با بالاترین سطح کیفیت تولید و عرضه می گردد. همچنین وبسایت تخصصی دماپویا نماینده رسمی فروش محصولات لیو، تمامی پمپ آب را با گارانتی اصلی و بهترین قیمت همچنین امکان ارسال به سراسر کشور عرضه می نماید.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا
0
لطفا دیدگاه خود را برای این مقاله درج کنیدx