دفترچه راهنمای محصولات

دفترچه راهنمای فن کویل فرولی

دفترچه راهنمای فن کویل فرولی مرجعی کاملی برای نحوه نصب، راه اندازی و دستورالعمل نکات مهم و ضروری قابل توجه حین نگهداری و استفاده از دستگاه می باشد. کمپانی فرولی در ساخت سیستم های تهویه مطبوع از جمله فن کویل فعالیت عمده ای دارد. این شرکت به منظور افزایش راندمان دستگاه از جدیدترین تکنولوژی های مدرن روز دنیا بهره گرفته و محصولاتی پربازده تولید و روانه بازار رقابت می نماید. همچنین کمپانی فرولی از بهترین متریال و قطعات در ساخت فن کویل بهره می برد که همین امر تاثیر بسزایی در راندمان دستگاه و بازدهی مطلوب آن دارد. فرولی با هدف کاهش مصرف انرژی و افزایش راندمان این سیستم ها را به گونه ای طراحی کرده که با کمترین میزان مصرف انرژی بیشترین بازدهی را دارا می باشد. در ادامه توسط گروه فنی مهندسی دماپویا دفترچه راهنمای فن کویل فرولی فراهم شده است.

دفترچه راهنمای انواع مدل های فن کویل فرولی

فن کویل فرولی در دو مدل توکار و زمینی در ظرفیت هوادهی 200 الی 1200 cfm با قابلیت عملکرد سرد و گرم تولید و در بازار موجود می باشند. جنس فن بکاررفته در دستگاه از نوع سانتریفیوژ کم صدا بوده که بدون ایجاد مزاحمت برای ساکنین در کوتاهترین زمان هوایی مطبوع را به محیط اتاق منتقل می کند. از مبدل حرارتی مسی با پره های آلومینیومی در ساخت فن کویل فرولی استفاده شده که به دلیل جنس آلیاژ قدرت بالایی در انتقال دما دارا می باشند. از ورق گالوانیزه محکم و مقاوم در بدنه ی دستگاه استفاده شده که دوام بالایی در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی دارند. گروه تولیدی فرولی از پوشش عایق مناسب استفاده کرده که از تعریق و چکه کردن آب جلوگیری بعمل می آورد. از دیگر ویژگی ها میتوان به فلیتر چندلایه اشاره کرد که به بهبود کیفیت هوا کمک می کند و هوایی پاکیزه و بدون آلودگی را محیط هدیه می بخشند. از فن کویل فرولی به دلیل تنوع در مدل و ظرفیت در ساختمان های مسکونی، اداری ویا تجاری قابل استفاده هستند. همچنین به دلیل دارا بودن ابعاد و وزن کم بدون محدودیت میتوان در سقف کاذب طبقات نصب و اجرا نمود. در ادامه دفترچه راهنمای فن کویل فرولی در انواع مدل ها مشاهده می فرمایید.

گارانتی و خدمات پس از فروش فن کویل فرولی

تمامی مدل های فن کويل فرولی دارای 24 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش این شرکت می باشند. لازم به ذکر است انواع مدل فن کویل فرولی با گارانتی اصلی در وبسایت دماپویا جهت خرید بهینه و مقرون به صرفه ارائه می گردد.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا
0
لطفا دیدگاه خود را برای این مقاله درج کنیدx