دفترچه راهنمای محصولات

دفترچه راهنمای کولر گازی اجنرال

دفترچه راهنمای کولر گازی اجنرال به کاربر این امکان را می دهد که اطلاعات جامع و دقیقی در خصوص نحوه ی نصب، راه اندازی و نگهداری دستگاه در اختیار داشته باشد. اجنرال یکی از قدیمی ترین و موفق ترین برندهای موجود در صنعت تهویه مطبوع بشمار می آید. میتوان گفت اجنرال تداعی قدرت و کیفیت را در ذهن مشتری ایجاد می کند، به دلیل سطح کیفیت بسیار بالا و توان سرمایشی فوق العاده مطلوب در لیست 5 برند برتر بازار تهویه مطبوع قرار دارد. یکی از قابلیت های قابل توجه کولر گازی اجنرال توانایی عملکرد در دمای 50 درجه سانتی گراد می باشد، که همین امر سبب شده در مناطق گرمسیری گزینه ی ایده آل ومناسبی برای تامین هوای مطلوب و دلنشین محسوب گردد. همچنین این برند ژاپنی تمامی محصولات تولیدی را در شرایط متفاوت مورد تست و ارزیابی قرار می دهد که کولر گازی با راندمان و بازدهی بالا تولید و ارائه نماید. در ادامه توسط گروه تخصصی دماپویا دفترچه راهنمای کولر گازی اجنرال را در قالب نسخه pdf فراهم آورده است.

دفترچه راهنمای کولر گازی دیواری اجنرال

کولر گازی اجنرال در مدل های متنوع و با ظرفیت هوادهی بسیار بالا تولید و روانه بازار رقابت می گردد. زیبایی پنل داخلی با هر مدل دکوراسیون داخلی همخوانی داشته و با قرار گرفتن در هر محیطی فضایی شیک و مدرن بوجود می آورد. کمپرسورهای بکار رفته در اسپلیت اجنرال از نوع اسکرال و روتاری بوده و گاز مبرد بکار رفته در آنها از نوع R22 و R410 سازگار با محیط استفاده شده است. همچنین با قابلیت عملکرد سرد و گرم می تواند جایگزین مناسبی برای سایر سیستم های مشابه حرارتی و بردوتی باشد. این مدل کولر گازی اسپلیت ما موقعیت نصب دیواری در ظرفیت های 12000 تا 30000 BTU تولید و مناسب استفاده در ساختمان های مسکونی، ادرای و یا تجاری هستند، همچنین به گونه ای طراحی و تولید شده اند که با کمترین میزان مصرف انرژی بیشترین بازدهی را به همراه دارند. گروه تولیدی اجنرال با بهره مندی از تکنولوژی اینورتر مصرف انرژی را به کمترین میزان رسانده است. بدلیل راندمان و توانایی این مدل کولرگازی میتوان در تمامی مناطق با هر اقیلم و شرایط جغرافیایی به منظور تامین هوایی خنک و مطبوع بهره مند شد. در ادامه لینک دانلود کولر گازی اجنرال مدل دیواری را مشاهده می فرمایید.

گارانتی وخدمات پس از فروش کولر گازی اجنرال

تمامی مدل های کولر گازی اجنرال دارای 5 سال گارانتی کمپرسور، 24 ماه سایر قطعات و 10 سال خدمات پس از فروش این شرکت می باشد. لازم بذکر است تمامی اسپلیت های اجنرال با گارانتی اصلی در وبسایت دماپویا ارائه می گردد.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا
0
لطفا دیدگاه خود را برای این مقاله درج کنیدx