دفترچه راهنمای محصولات

دفترچه راهنمای فن کویل ساراول

دفترچه راهنمای فن کویل ساراول مرجع کاملی برای نحوه نصب، اجرا و راه اندازی دستگاه می باشد که به کمک این دستورالعمل می توان اطلاعات دقیقی جهت استفاده بهینه از فن کویل ساراول در اختیار داشت. گروه تولیدی ایرانی ساراول در طراحی و ساخت سیستم های تهویه مطبوع از جمله فن کویل فعالیت دارد و سالانه میلیون ها دستگاه را تولید و روانه بازار رقابت می نماید. همچنین با بهره مندی از تکنولوژی های مدرن روز دنیا و بکارگیری فناوری های نوین محصولاتی پیشرفته تولید و عرضه می کند. این گروه تولیدی با هدف کاهش مصرف انرژی و افزایش راندمان این سیستم ها را به گونه ای طراحی کرده که با کمترین میزان مصرف انرژی بیشترین بازدهی را دارا می باشد. در ادامه گروه فنی مهندسی دما پویا لینک دفترچه راهنمای فن کویل ساراول را به منظور استفاده ای بهینه فراهم آورده است.

دفترچه راهنمای انواع فن کویل ساراول

فن کویل ساراول در مدل های زمینی، کانالی و سقفی در ظرفیت هوادهی 200 الی 1200 cfm با راندمان و بازدهی بالا تولید و در بازار موجود می باشند. به علت وزن و ابعاد کم میتوان بدون محدودیت از فن کویل ساراول به منظور ایجاد هوایی مطبوع در فضاهای مختلفی از قبیل منازل مسکونی، دفتر کار، سالن همایش و دیگر مکان ها از این سری سیستم های تهویه مطبوع بهره مند شد. به دلیل بکارگیری قطعات و اجزای با کیفیت در ساخت فن کویل ساراول میتوان گفت از بازدهی و راندمان بسیار مطلوبی برخودار هستند، همچنین نکته قابل توجه در خصوص این سیستم ها قیمت مقرون به صرفه آنها می باشد که از این طریق می توان در بسیاری از هزینه ها جهت خرید صرفه جویی نمود. جنس بدنه ی فن کویل ساراول از بهترین ورق آلومینیومی و آلیاژ مناسب تهیه شده که تاثیر بسزایی در کاهش استهلاک و افزایش طول عمر آن دارد. الکتروموتور بکاررفته در دستگاه از بهترین برندهای ایتالیایی می باشد که با قدرت بالایی در کوتاهترین زمان هوایی مطبوع به محیط منتقل می نماید. از دیگر ویژگی های فن کویل ساراول میتوان به ابعاد و حجم کم آن اشاره نمود که به همین دلیل بدون محدودیت میتوان در فضاهای مختلفی از این مدل سیستم تهویه مطبوع بهره مند شد. در ادامه لینک رایگان دفترچه راهنمای فن کویل ساراول را مشاهده می فرمایید.

گارانتی وخدمات پس از فروش فن کویل ساراول

تمامی مدل های فن کویل ساراول دارای 10 سال گارانتی و خدمات پس از فروش این شرکت می باشد. لازم به ذکر انواع فن کویل ساراول با گارانتی اصلی در وبسایت دما پویا به منظور خریدی بهینه و هوشمند همچنین با قیمتی مقرون به صرفه و ارسال به سراسر کشور عرضه می گردد.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا
0
لطفا دیدگاه خود را برای این مقاله درج کنیدx