دفترچه راهنمای محصولات

دفترچه راهنمای پکیج ایران رادیاتور

ایران رادیاتور یکی از پیشگامان عرصه ی طراحی و تولید سیستم های گرمایشی در کشور می باشد که بدلیل سطح کیفیت بسیار بالا، محصولات تولیدی خود را به سایر کشورهای خاورمیانه نیز صادر می کند. پکیج ایران رادیاتور در مدل های مختلف ساخته شده از بهترین متریال زیر نظر متخصصین مجرب تولید و روانه بازار رقابت می گردد. این گروه تولیدی با طرح ایده های نو و بکارگیری فناوری های جدید پکیج هایی با بالاترین سطح کیفیت و با رعایت استانداردهای بین المللی عرضه می نماید. ایران رادیاتور همواره سعی برآن داشته که پکیج هایی با قدرت حرارت دهی بسیار بالا و بکارگیری بهترین متریال در ساخت آنها در لیست پرفروش ترین های بازار قرار گیرد. از دیگر مزیت های این شرکت می توان به ارائه خدمات بهینه از قبیل گارانتی، خدمات پس از فروش اشاره نمود. اگر شما نیز یکی از مدل های پکیج ایران رادیاتور را برای ساختمان خود انتخاب و خریداری نموده اید به شما پیشنهاد داریم با مطالعه و در اختیار داشتن دفترچه راهنمای پکیج ایران رادیاتور (تمامی مدل ها) و آگاهی داشتن از نحوه نصب، راه اندازی، و نگهداری از آنها، بهترین و بیشترین بازدهی را از دستگاه خواهید داشت. به همین جهت گروه تخصصی دماپویا دفترچه ی تمامی مدل های پکیج ایران رادیاتور را در قالب نسخه ی pdf به صورت لینک رایگان در ادامه فراهم نموده ایم.

دفترچه راهنمای پکیج اکو ایران رادیاتور

پکیج اکو در دو ظرفیت 22 و 24 کیلو وات با بازدهی و راندمان بسیار بالا طراحی و ارائه می گردد. این مدل از پکیج ایران رادیاتور از دومبدل حرارتی برای تامین آبگرم بهره می برد. پکیج اکو به گونه ای طراحی شده که با کمترین میزان مصرف انرژی بیشترین بازدهی را دارد و همچنین به منظور حفاظت از دستگاه در برابر تغییرات آب وهوایی در مناطق کوهستانی و سردسیر از سیستم ضدیخ زدگی در آنها استفاده شده است. این مدل پکیج توانایی تامین آبگرم فوری و یکنواخت را در کوتاهترین زمان دارا می باشد. همچنین به گونه ای طراحی شده اند که مصرف انرژی در آنها به حداقل رسیده و در عین حال بیشترین بازدهی را دارد. در ادامه به منظور دسترسی به نحوه ی نصب، راه اندازی همچنین نگهداری لینک دانلود دفترچه راهنمای پکیج اکو قرار دارد.

دفترچه راهنمای پکیج L ایران رادیاتور

دفترچه راهنمای پکیج L ایران رادیاتور

پکیج L در ظرفیت های 24، 28، 36 کیلووات با راندمان و بازدهی بسیار مطلوب طبق جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا طراحی و عرضه می گردد. پکیج های سری L ایران رادیاتور از دو مبدل حرارتی برای گرم کردن آب ورودی به دستگاه بهره می برند همچنین در مدل های فن دار و بدون فن با ظاهری زیبا و منحصر بفرد تولید می شوند. این مدل از پکیج ایران رادیاتور از نوع دیجیتال بوده، و مجهز به صفحه نمایش به منظور نشان دادن و اطلاع از وضعیت دستگاه می باشد. همچنین با بهره مندی از سیستم عیب یاب هوشمند در صورت بروز خطا و ایراد برای دستگاه در کوتاهترین زمان مشکل را شناسایی و به کاربر اطلاع می دهد. در ادامه با دانلود رایگان دفترچه راهنمای پکیج L ایران رادیاتور میتوانید نحوه ی رفع ایران همچنین راه اندازی آن را در اختیار داشته باشید.

دفترچه راهنمای پکیج M ایران رادیاتور

دفترچه راهنمای پکیج M ایران رادیاتور

پکیج M ایران رادیاتور در دو ظرفیت حرارت دهی 24 و 28 کیلووات با راندمان و بازدهی بسیار بالا همچنین کمترین میزان مصرف انرژی طراحی و ارائه می گردد. این سری از پکیج های ایران رادیاتور برای تامین آبگرم مصرفی مورد نیاز از دو مبدل حرارتی بهره می برند. تمامی قطعات و متریال بکاررفته در پکیج M همگی از سطح کیفیت بسیار بالایی برخودار بوده، همچنین طوری طراحی شده اند که مصرف انرژی درآنها به حداقل رسیده و در عین حال بیشترین بازدهی را دارا می باشد، و در کوتاهترین زمان آبگرم فوری و بدون نوسان دما در اختیار کاربر قرار می دهد. در ادامه لینک رایگان دفترچه راهنمای پکیج M ایران رادیاتور به منظور اطلاع از وضعیت دستگاه فراهم آورده ایم. همچنین در خصوص این مدل پکیج می توان گفت که دارای ظاهری زیبا و مدرن می باشند که با قرار گرفتن در هر فضایی ظاهری شیک به محیط هدیه می بخشند و در عین حال نیاز ساختمان یعنی تامین آبگرم مصرفی را فراهم می کنند.

دفترچه راهنمای پکیج زمینی ایران رادیاتور

دفترچه راهنمای پکیج زمینی ایران رادیاتور

پکیج زمینی ایران رادیاتور در دو مدل گازسوز و گازوئیل سوز با راندمان و بازدهی بسیار بالا تولید و ارائه می گردد.  این دو مدل از پکیج ایران رادیاتور در مدل گازسوز با نام تجاری Gو مدل گازوئیلی با نام D در بازار به فروش می رسند. این سری از پکیج های ایران رادیاتور به دلیل دارا بودن ظرفیت حرارت دهی بالا همچنین دارا بودن مخزن در ساختمان هایی با متراژهای بالاتر کارایی بهینه ای دارند. از ویژگی های این مدل پکیج زمینی ایران رادیاتور اینست که به دلیل دارا بودن ابعاد و حجم کم، مقدار اندکی از فضای مفید سازه را اشغال می نماید، همچنین حین عملکرد با کمترین میزان صدا و بدون ایجاد مزاحمت برای ساکنین آبگرم فوری و بدون نوسان دما را به منظور انجام کارهای روزمره تامین می کند. در ادامه لینک رایگان دفترچه راهنمای پکیج ایران رادیاتور که در قالب نسخه pdf می باشد، به منظور آشنایی با نحوه ی کارکرد و یا نصب و راه اندازی برای شما کاربر گرامی عرضه نموده ایم.

گارانتی وخدمات پس از فروش پکیج ایران رادیاتور

تمامی مدل های پکیج ایران رادیاتور با 24 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش این شرکت به بازار ارائه می شوند. لازم بذکر است وبسایت تخصصی دماپویا مفتخر است تمامی مدل های موجود از این برند را با شرط اصل بودن کالا عرضه نماید.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا
0
لطفا دیدگاه خود را برای این مقاله درج کنیدx