دفترچه راهنمای محصولات

دفترچه راهنمای پکیج گلدیران

دفترچه راهنمای پکیج گلدیران به مشتری این امکان را می دهد اطلاعات جامع و کاربردی در خصوص نحوه نصب، راه اندازی و نگهداری دستگاه در دست داشته باشد. گلدیران یکی از برندهای مطرح داخلی است که طی سالها تجربه توانسته محصولاتی با سطح کیفیت بالا در خور و شان هموطنان ایرانی طراحی و تولید نماید. پکیج گلدیران زیر نظر مهندسین و متخصصین مجرب و کارآمد طراحی و ساخته شده و از سطح کیفیت بسیار بالایی برخودار است. قطعات و متریال بکار رفته در دستگاه از بهترین برندهای موجود در بازار بوده به همین جهت پکیج گرمایشی گلدیران کمترین میزان استهلاک و طول عمر بالایی دارد، همچنین این سری از سیستم های گرمایشی به گونه ای طراحی شده اند که میزان مصرف انرژی به کمترین میزان رسیده است و در عین حال بیشترین بازدهی را به همراه دارد. در ادامه گروه فنی دماپویا دفترچه راهنمای پکیج گلدیران را در قالب نسخه pdf برای شما مشتریان گرامی فراهم آورده است.

دفترچه راهنمای پکیج دیواری گلدیران

پکیج دیوای گلدیران در ظرفیت حرارت دهی متنوعی در نوع دو مبدله طراحی و تولید می شوند و با نام های تجاری پایونر و پرستیژ در بازار به فروش می رسند. این مدل از پکیج های گرمایشی دارای توان گرمایشی بسیار مطلوبی می باشند به گونه ای که به یکی از بهترین گزینه های ایده آل برای سیستم گرمایش از کف به شمار می آیند. همچنین بواسطه ی سطح کیفیت بسیار بالای قطعات بکار رفته در دستگاه از قدرت حرارت دهی و بازدهی بسیار بالایی برخودار هستند. از دیگر ویژگی های پکیج گلدیران میتوان به سیستم عیب یاب هوشمند اشاره نمود، که خطای بوجود آمده در دستگاه را شناسایی و از طریق کد به صفحه نمایش دیجیتال روی پنل به کاربر اطلاع می دهد و از این طریق میتوان از بروز خرابی جلوگیری بعمل آورد. پکیج های گلدیران در دو مدل فن دار و بدون فن مناسب استفاده در محیط های باز و بسته طراحی وساخته شده اند. این مدل دستگاه ابعاد و حجم کمی دارد بنابراین میتوان روی دیواری بین کابینت ها آن را به منظور تامین آبگرم بکارگرفت. در ادامه شما می توانید با دانلود دفترچه راهنمای پکیج گلدیران مدل دیواری مرجع کاملی درخصوص نحوه نصب و نگه داری آن در اختیار داشته باشید.

گارانتی و خدمات پس از فروش پکیج گلدیران

تمامی مدل های پکیج گلدیران دارای 24 ماه گارانتی وخدمات پس از فروش هستند. لازم بذکر است وبسایت دماپویا پکیج گلدیران را با گارانتی اصلی ارائه می نماید.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا
0
لطفا دیدگاه خود را برای این مقاله درج کنیدx