دفترچه راهنمای محصولات

دفترچه راهنمای پکیج بوش

دفترچه راهنمای پکیج بوش به کاربر این امکان را می دهد که با مراجعه به آن اطلاعات دقیق و کاملی از نحوه نصب، راه اندازی واتصالات دستگاه در دست داشته باشد. بوش یکی از قدیمی ترین ومطرح ترین برندهای بازار داخلی و خارجی به شمار می آید که بواسطه ی سطح کیفیت بسیار بالا در لیست پرفروش ترین بازار رقابت قرار دارد. این برند آلمانی تمامی محصولات بوش زیرنظر مهندسین و متخصصین مجرب و کارآمد با رعایت استانداردهای بین المللی تولید و عرضه می شوند. در حال حاضر با توجه به وضعیت اقتصادی و اهمیت قیمت نهایی، پکیج بوش در کشور ترکیه تحت لیسانس آلمان ساخته میشوند، و لازم بذکر است که کیفیت نهایی این محصولات برابر با همان نمونه ساخته شده در کارخانه ی اصلی است. پکیج بوش با موقعیت نصب دیواری و در ظرفیت حرارت دهی متنوعی تولید می شود و میتوان در زمینه های مختلف خانگی، ادرای و یا تجاری به منظور تامین آبگرم مورد نیاز از آنها بهره مند شد. گروه فنی دماپویا در ادامه دفترچه راهنمای پکیج بوش را که در آن اطلاعات دقیقی راجع به دستگاه بیان شده را فراهم آورده است.

دفترچه راهنمای پکیج دیواری بوش

پکیج دیواری بوش در ظرفیت های 26،24 و 35 کیلووات با راندمان و بازدهی بالای 90 درصد طراحی و تولید می گردد. جنس قطعات از بهترین متریال تهیه شده که تاثیر بسزایی در راندمان و طول عمر دستگاه دارد. این سری از سیستم های گرمایشی به گونه ای طراحی شده اند که در مناطق سردسیر و کوهستانی مقاومت بالایی داشته و بدون اخلال در عملکرد دستگاه ، آبگرم فوری و بدون نوسان دما را در اختیار کاربر قرار می دهد. همچنین بدلیل استفاده از تکنولوژی های منحصر بفرد پکیج بوش از سطح ایمنی بسیار بالایی برخودار است و به این صورت می توان با اطمینان خاطر از این محصول به منظور تامین آبگرم بهره مند شد. همچنین مجهز به سیستم عیب یابی هوشمند هستند که وضعیت دستگاه را از طریق صفحه نمایش روی پنل اعلام می نماید. از دیگر ویژگی های این محصولات می توان به صدای کم حین عملکرد اشاره نمود که با کمترین میزان صدا و بدون ایجاد مزاحمت برای ساکنین آبگرم فوری و بدون نوسان دما را تامین می کند. در ادامه لینک دانلود دفترچه راهنمای پکیج بوش را در قالب PDF قرار داده ایم.

گارانتی وخدمات پس از فروش پکیج بوش

تمامی مدل های پکیج بوش با 24 ماه گارانتی وخدمات پس از فروش شرکت بوتان ارائه می گردد. وبسایت دماپویا مفتخر است پکیج دیواری بوش در تمامی ظرفیت ها با گارانتی اصلی ارائه نماید.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا
0
لطفا دیدگاه خود را برای این مقاله درج کنیدx