دفترچه راهنمای محصولات

دفترچه راهنمای تصفیه هوا سامسونگ

دفترچه راهنمای تصفیه هوا سامسونگ مرجع کاملی در خصوص نحوه نصب و راه اندازی دستگاه همچنین اطلاعات لازم در خصوص نگهداری صحیح به منظور بازدهی مطلوب آن در اختیار مشتری قرار می دهد. گروه تولیدی سامسونگ در خصوص طراحی و ساخت سیستم های تهویه مطبوع از جمله تصفیه هوا فعالیت گسترده ای دارد و طی سالها تجربه و حضور موفق در این عرصه توانسته در لیست پر فروش ترین برندهای بازار رقابت قرار گیرد و سهم قابل توجهی از بازار فروش را به خود اختصاص دهد. این کمپانی با بکارگیری نیروهای متخصص و تولید به روشی نوین توانسته محصولاتی با سطح کیفیت بسیار بالا تولید و روانه بازار رقابت کند. این کمپانی از بهترین اجزا و قطعات در ساخت تصفیه هوا بهره می برد که همین امر تاثیر بسزایی در بازدهی و عملکرد مطلوب آن دارد. در ادامه لینک دفترچه راهنمای تصفیه هوا سامسونگ توسط گروه فنی مهندسی دماپویا فراهم شده است.

دفترچه راهنمای دستگاه تصفیه هوا سامسونگ

دستگاه تصفیه هوا سامسونگ در مدل های B90، C60، G42، G35 تولید و در بازار موجود می باشند. این سری از سیستم های تهویه مطبوع فضاهایی با حداقل 35 و حداکثر 90 مترمربع را پوشش داده و توانایی حذف هرنوع آلودگی از قبیل گرد و غبار، بوهای نامطبوع، و مواد آلرژی زا را دارا می باشند. تمامی مدل ها در ابعاد و وزن کم طراحی شده اند که بدون اشغال فضای مفید و با قرار گرفتن روی میز عمل فیلتراسیون هوا را انجام می دهند. فیلترهای بکار رفته در این دستگاه ها از بهترین جنس ها تهیه شده اند که قدرت بالایی در جذب و حذف ذرات معلق موجود در هوا دارند. تصفیه هوا سامسونگ در تمامی مدل ها از ظاهری زیبا و منحصر بفرد بهره می برد که با قرار گرفتن در هر فضایی زیبایی محیط را دو چندان می کند. بهره مندی از تکنولوژی های مدرن و پیشرفته در ساخت دستگاه سبب کاهش مصرف انرژی و افزایش راندمان در این سیستم ها می گردد که همین امر میتواند دلیل خوبی برای خرید این کالاها بشمار آید. در ادامه لینک دانلود دفترچه راهنمای تصفیه هوا سامسونگ تمامی مدل ها را مشاهده می فرمایید.

گارانتی و خدمات پس از فروش تصفیه هوا سامسونگ

تمامی مدل های تصفیه هوا سامسونگ دارای 18 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت سام سرویس می باشند. لازم بذکر است تمامی این محصولات با گارانتی اصلی به منظور تجربه خریدی آسان و مقرون به صرفه عرضه می گردد.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا
0
لطفا دیدگاه خود را برای این مقاله درج کنیدx