دفترچه راهنمای محصولات

دفترچه راهنمای داکت اسپلیت ال جی

دفترچه راهنمای داکت اسپلیت ال جی به کاربر این امکان را می دهد که در صورت بروز ایراد برای دستگاه با در دست داشتن مرجعی کامل خطای پیش آمده را مورد بررسی قرار دهد. ال جی یکی از برندهای مطرح در سراسر جهان می باشد که دارای سابقه ای بیش از نیم قرن در خصوص طراحی و ساخت سیستم های تهویه مطبوع از جمله داکت اسپلیت دارد، و بدلیل سطح کیفیت بسیار بالا توانسته نظر مشتریان بسیاری را به خود اختصاص دهد بطوریکه از هر سه فروش یکی از آنها به ال جی تعلق دارد. این سری از سیستم های تهویه مطبوع به گونه ای طراحی شده که با کمترین میزان مصرف انرژی بالاترین بازدهی را داشته و در مدت زمان کوتاهی دمای اتاق را به درجه دلخواه کاربر می رساند. فناوری های مدرن بکار رفته در داکت اسپلیت ال جی مصرف انرژی را در آن به کمترین میزان رسانده و در عین حال بازدهی بسیار مطلوبی دارند. این سری از سیستم های تهویه مطبوع در ظرفیت های مختلف مناسب کاربری اداری، تجاری و یا مسکونی تولید و روانه بازار رقابت می گردد. گاز مبرد بکار رفته در داکت اسپلیت از نوع R410 سازگار با محیط استفاده شده که علاوه بر هوادهی مطلوب، تاثیر بسزایی در کاهش آلاینده ها دارد. همچنین با بهره مندی از تکنولوژی اینورتر حدود 60 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی انجام می پذیرد. در ادامه لینک دانلود دفترچه راهنمای داکت اسپلیت ال جی توسط گروه فنی دماپویا فراهم شده است.

دفترچه راهنمای داکت اسپلیت کانالی ال جی

داکت اسپلیت ال جی در ظرفیت های 18000 تا 60000 BTU با بازدهی و راندمان بالا تولید و به بازار ارائه می گردد. این مدل داکت اسپلیت با عملکرد سرد و گرم میتواند جایگزین مناسبی برای سایر سیستم های حرارت بردوت باشد. همچنین مجهز به فیلترهای چندگانه جهت تصفیه هوا و جلوگیری از ورود هرگونه مواد آلرژی زا و آلاینده های زیست محیطی هستند. از دیگر ویژگی های داکت اسپلیت ال جی میتوان به عملکرد آرام و بی صدای آن اشاره نمود که بدون ایجاد مزاحمت برای ساکنین ساختمان هوایی مطبوع و دلنشین به محیط هدیه می بخشند. در ادامه لینک دانلود دفترچه راهنمای داکت اسپلیت ال جی تمامی مدل ها در قالب نسخه pdf ارائه شده است.

گارانتی و خدمات پس از فروش داکت اسپلیت ال جی

تمامی مدل های داکت اسپلیت ال جی با 5 سال گارانتی کمپرسور، 2 سال سایر قطعات هچنین نصب رایگان توسط تکنسین های مجرب شرکت گلدیران انجام ارائه می گردد. همچنین تمامی مدل های داکت کانالی ال جی با گارانتی اصلی در وبسایت دما پویا موجود می باشد.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا
0
لطفا دیدگاه خود را برای این مقاله درج کنیدx