دفترچه راهنمای محصولات

دفترچه راهنمای پکیج بوتان

گروه فنی مهندسی دماپویا در این مقاله لینک دانلود دفترچه راهنمای پکیج بوتان تمامی مدل ها از قبیل پارما، ورونا، پرلاپرو، پاویا به منظور ارائه ی مرجعی برای نصب و راه اندازی، و همچنین نحوه کار با دستگاه را در قالب نسخه pdf فراهم آورده است. بوتان، یکی از مطرح ترین برندهای بازار ایران، دارای سابقه ای طولانی و درخشان در خصوص طراحی و تولید انواع پکیج بوده که بواسطه ی سطح کیفیت بسیار بالا طی سالهای متمادی توانسته در لیست پرفروش ترین برندهای بازار داخلی و خاورمیانه قرار گیرد. این شرکت با هدف حفظ مشتری مداری و رعایت حق مصرف کننده همواره سعی بر آن داشته علاوه بر ارائه محصولات با کیفیت، خدمات رسانی بهینه نیز داشته باشد. و قابل ذکر است که تمامی مدل های پکیج بوتان را با گارانتی اصلی با بالاترین سطح کیفیت عرضه می نماید.

دفترچه راهنمای پکیج پاویا بوتان

پکیج پاویا بوتان در ظرفیت های 24 کیلووات دارای دو مبدل حرارتی می باشد، که با کمترین میزان مصرف انرژی بیشترین بازدهی را داشته و در کوتاهترین زمان آبگرم فوری بدون نوسان دما تامین می نماید. این مدل از پکیج بوتان دارای نمایشگر دیجیتال به منظور نشان دادن وضعیت دستگاه و اطلاع از وضعیت آن می باشد. برای دریافت دفترچه راهنمای پکیج بوتان مدل پاویا و دریافت اطلاعات شرایط نصب و نگهداری روی لینک زیر دانلود کنید.

دفترچه راهنمای پکیج پرلا پرو بوتان

دفترچه راهنمای پکیج پرلا پرو بوتان

پکیج پرلا پرو بوتان در سه ظرفیت 24، 28 و 32 کیلووات با بالاترین سطح کیفیت در کوتاهترین زمان آبگرم فوری و یکنواخت در اختیار کاربر قرار می دهد. این مدل از پکیج بوتان دارای دو مبدل حرارتی برای گرم کردن آب مصرفی و تامین آبگرم مدار گرمایشی ساختمان می باشد. یکی از ویژگی های پکیج پرلا بوتان دارا بودن نمایشگر دیجیتال به منظور نمایش اطلاعات و وضعیت دستگاه است. برای دریافت دفترچه راهنمای پکیج بوتان مدل پرلاپرو و دریافت اطلاعات شرایط نصب و نگهداری روی لینک زیر دانلود کنید.

دفترچه راهنمای پکیج ورونا بوتان

دفترچه راهنمای پکیج ورونا بوتان

پکیج ورونا بوتان در ظرفیت 24 کیلووات دارای دو مبدل حرارتی به منظور تامین آبگرم فوری و یکنواخت می باشد، و از بهترین متریال ساخته شده و از سطح کیفیت بسیار بالایی برخودار است. این سری از پکیج دیواری بوتان مجهز به نمایشگر دیجیتال به منظور نمایش وضعیت دستگاه می باشد. از ویژگی های پکیج ورونا بوتان می توان به صدای کم و عملکرد بی صدای آن اشاره داشت. برای دریافت دفترچه راهنمای پکیج بوتان مدل ورونا و دریافت اطلاعات شرایط نصب و نگهداری روی لینک زیر دانلود کنید.

دفترچه راهنمای پکیج پارما بوتان

دفترچه راهنمای پکیج پارما بوتان

پکیج پارما بوتان در ظرفیت های 22، 24 و 26 کیلووات با سطح کیفیت بسیار مطلوب در کوتاهترین زمان آبگرم فوری و بدون نوسان را در اختیار کاربر قرار می دهد. این مدل از پکیج بوتان دارای دو مبدل حرارتی برای تامین آبگرم دارا می باشد. راندمان حرارتی در پکیج بوتان حدود 93 درصد برآورد شده است. برای دریافت دفترچه راهنمای پکیج بوتان پارما و دریافت اطلاعات شرایط نصب و نگهداری روی لینک زیر دانلود کنید.

گارانتی و خدمات پس از فروش پکیج بوتان

تمامی مدل های پکیج بوتان با 24 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می گردد. همچنین شما مشتریان عزیز میتوانید به صورت آنلاین از فروشگاه دماپویا متخصص در صنعت تاسیسات ساختمان محصول و کالای مورد نظر را با شرط و تضمین اصالت کالا خریداری نمایید.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا
0
لطفا دیدگاه خود را برای این مقاله درج کنیدx