دفترچه راهنمای محصولات

دفترچه راهنمای کولر گازی گری

دفترچه راهنمای کولر گازی گری می تواند مرجع کاملی برای اطلاع از نحوه نصب، راه اندازی و نگهداری این سیستم باشد. با در اختیار داشتن دفترچه راهنما می توان در صورت بروز هر نوع خطا و ایراد برای سیستم نسبت به رفع آن اقدام نمود. کمپانی گری از پیشگامان فعال در خصوص طراحی و ساخت سیستم های تهویه مطبوع از جمله کولر گازی به شمار می آید، که توانسته به واسطه تولیداتی با سطح کیفیت بالا و کابردی سهم قابل توجهی از بازار فروش را به خود اختصاص دهد. این کمپانی با توجه به نیاز بازار و درخواست مشتری سالانه میلیون ها دستگاه تولید عرضه می نماید. سطح کیفیت بالا در این سیستم ها موجب شده در سراسر دنیا با استقبال فراوانی روبه شوند و سهم قابل توجهی از بازار فروش را به خود اختصاص دهد. تنوع در ظرفیت هوادهی این امکان را به کاربر می دهد که در متراژهای مختلف بدون محدودیت به منظور ایجاد هوایی مطلوب از این سیستم ها بهره مند شوند. قابلیت عملکرد سرد و گرم موجب شده در تمامی فصول سال برای ایجاد هوای گرم و یا سرد از این سیستم ها مورد استفاده قرار داد، همین امر سبب شده در بسیاری از هزینه ها جهت خرید سایر سیستم های حرارتی و برودتی صرفه جویی به عمل آورد. کولر گازی گری در مدل های دیواری و ایستاده تولید می شود. در ادامه لینک  رایگان دفترچه راهنمای کولر گازی گری را مشاهده می فرمایید.

دفترچه راهنمای کولر گازی دیواری گری

کولر گازی دیواری گری به دلیل بهره مندی از سطح کیفیت بالا و بازدهی مطلوب به عنوان یکی از پرکاربردترین تجهیزات برودتی در بازار شناخته می شود. این محصولات در آزمایشگاه های مجهز تست لوازم مورد ارزیابی قرار گرفته و بعد از اطمینان از سطح کیفیت، آنها را روانه بازار رقابت می کنند. کولر گازی گری با موقعیت نصب دیواری در 6 ظرفیت 9000 الی 36000 btu/h با قدرت خنک کنندگی بالا تولید و عرضه می گردد. این سری از محصولات گری به نوعی طراحی شده اند که می توان فضاهای مختلفی با هرنوع شرایط آب و هوایی و اقلیمی به منظور تامین هوایی مطبوع بهره مند شد. از سری کمپرسورهای بکار رفته در اسپلیت های گری میتوان به مدل Swing، اسکرال، و روتاری اشاره داشت، که هریک با توجه به نوع عملکردشان قابلیت استفاده در مناطق آب و هوایی متفاوتی دارند. گاز مبرد بکار رفته نیز از نوع R22 و R410 سازگار با محیط استفاده شده است. کمپرسورهای بکار رفته در این تجهیزات از بهترین برندهای موجود بوده که از قدرت خنک کنندگی بالایی بهره می برند و با صرف کمترین هزینه و بدون اتلاف و هدررفت انرژی دمای اتاق را به درجه دلخواه کاربر می رساند. کولر گازی های گری با نام های تجاری آی کول، Q2matic، R4matic، G4matic در مدل های معمولی و اینورتر طراحی و در بازار عرضه می گردد. در ادامه دفترچه راهنمای کولر گازی گری در مدل دیواری موجود می باشد.

گارانتی و خدمات پس از فروش کولر گازی گری

تمامی مدل های کولر گازی گری همراه با 5 سال گارانتی  کمپرسور، 18 ماه سایر قطعات می باشد، که با ضمانت نامه شرکت تهویه نیا ارائه می گردد. وبسایت تخصصی دماپویا تمامی محصولات گری را همراه با گارانتی اصلی با بهترین قیمت و امکان ارسال به سراسر کشور عرضه می گردد.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا
0
لطفا دیدگاه خود را برای این مقاله درج کنیدx