دفترچه راهنمای محصولات

دفترچه راهنمای فن کویل دایکین

دفترچه راهنمای فن کویل دایکین دستورالعمل کاملی برای نحوه نصب، راه اندازی و همچنین نگهداری دستگاه می باشد، که به کاربر این امکان را می دهد در صورت بروز خطا با مراجعه به این دفترچه خطای بوجود آمده را رفع نماید. گروه تولیدی دایکین در زمینه طراحی و اجرای سیستم های تهویه مطبوع از جمله فن کویل فعالیت گسترده ای دارد و هرساله میلیون ها دستگاه را تولید و روانه بازار رقابت می کند. فن کویل دایکین با موقعیت نصب و ظرفیت هوادهی متفاوتی موجود می باشد بنابراین میتوان در زمینه های گوناگون از قبیل مصارف ساختمانی، اداری و یا تجاری به منظور ایجاد هوایی مطبوع از این محصولات بهره مند شد. به دلیل بکارگیری اجزا و متریال اصلی و با کیفیت در ساخت انواع فن کویل دایکین، این محصولات از سطح کیفیت بسیار بالایی بهره برده همچنین دارای طول عمر زیادی می باشند. در ادامه لینک دانلود دفترچه راهنمای فن کویل دایکین توسط گروه فنی مهندسی دما پویا در قالب نسخه pdf ارائه می گردد.

دفترچه راهنمای انواع فن کویل دایکین

فن کویل دایکین 200 الی 2000 cfm دیواری، زمینی، سقفی و کاستی با قابلیت عملکرد سرد و گرم هوایی مطبوع به محیط هدیه می بخشد. این مدل فن کویل ها به گونه ای طراحی شده اند که با کمترین میزان مصرف انرژی و در کوتاهترین زمان دمای اتاق را به درجه دلخواه کاربر می رسانند. به دلیل تنوع در مدل و ظرفیت این محصولات میتوان در فضاهای مختلفی نظیر ساختمان های مسکونی، اداری ویا تجاری به منظور ایجاد هوایی مطلوب بهره مند شد و از این طریق در بسیاری از هزینه ها جهت خرید، نگهداری صرفه جویی نمود. مدل های دیواری وزمینی دارای ابعاد کم حجم و همچنین ظاهری زیبا هستند که با قرار گرفتن در فضای داخلی نمایی شیک و مدرن به آن محیط هدیه می بخشند. همچنین جنس بدنه ی مدل های کانالی و کاستی از ورق گالوانیزه ضخیم و محکم تهیه شده که مقاومت بالایی در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی دارا می باشد، همچنین به دلیل قرار گیری در سقف از پوشش عایق مناسب بهره می برند و از این طریق از اتلاف انرژی جلوگیری بعمل می آید. در ادامه لینک دانلود دفترچه راهنمای فن کویل دایکین را مشاهده می فرمایید.

گارانتی وخدمات پس از فروش فن کویل دایکین

تمامی مدل های فن کویل دایکین داری 24 ماه گارانتی و 10 ماه خدمات پس از فروش شرکت تهران آسای می باشند. لازم بذکر است تمامی این کالاها با گارانتی اصلی در وبسایت دماپویا به منظوری خریدی بهینه و مقرون به صرفه عرضه می شوند.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا
0
لطفا دیدگاه خود را برای این مقاله درج کنیدx