دفترچه راهنمای محصولات

دفترچه راهنمای کولر گازی هایسنس

دفترچه راهنمای کولر گازی هایسنس به کاربر امکان نصب، راه اندازی، نگهداری دستگاه را به صورت راحت فراهم می سازد. هایسنس یکی از سازنده های مطرح در دنیا می باشد، که بواسطه ی سطح کیفیت بسیار بالا توانسته طی چند سال اخیر در لیست پرفروش ترین های بازار جهانی قرار گیرد. این گروه تولیدی با بهره مندی از تکنولوژی و فناوری روز دنیا سعی بر آن داشته محصولاتی مدرن و پیشرفته طراحی و روانه بازار رقابت کند. کولر گازی هایسنس یکی از کالاهای پرفروش در بازار ایران است که بدلیل قیمت مقرون به صرفه و همچنین بازدهی بسیار مطلوب توانسته نظر مشتریان زیادی را به خود اختصاص دهد. قطعات و اجزای بکار رفته در انواع کولرگازی همگی از متریال اصلی و با کیفیت استفاده شده که همین امر تاثیر بسزایی در بازدهی دستگاه به همراه دارد. همچنین گروه تولیدی هایسنس این اسپلیت ها را به گونه ای طراحی کرده که با کمترین میزان مصرف انرژی بیشترین بازدهی را داشته باشند. شما با استفاده از این دستگاه میتوانید هوایی مطبوع و دلنشین در محیط تجربه کنید. در ادامه گروه تخصصی دماپویا لینک رایگان دفترچه راهنمای کولر گازی هایسنس را در قالب نسخه pdf برای شما کاربر گرامی فراهم آورده است.

دفترچه راهنمای کولر گازی دیواری هایسنس


کولر گازی هایسنس با موقعیت نصب دیواری دارای ظاهری زیبا ومنحصر بفرد می باشد که با دکوراسیون های مدرن امروزی همخوانی داشته و زیبایی محیط را دو چندان می کند. اسپلیت های هایسنس مجهز به کمپرسور روتاری و اسکرال می باشند و از دو نوع گاز R22 و R410 سازگار با محیط در آنها بکار رفته است. همچنین این مدل کولر گازی به گونه ای طراحی شده که حین عملکرد دارای صدای بسیار کمی باشد که بدون ایجاد مزاحمت برای ساکنین هوایی مطبوع و دلنشین ایجاد می نماید. روی پنل داخلی نمایشگر دیجیتال تعبیه شده که وضعیت و موقعیت دستگاه را نمایش می دهد، همچنین مجهز به ریموت کنترل هستند که از فاصه ی مشخص می توان سرمایش و یا گرمایش آن را تغییر و کنترل نمود. همچنین بدلیل دارا بودن فیلتر تصفیه قابل شستشو هوای ورودی به دستگاه را تمیز و بدون آلودگی و مواد آلرژی زا به محیط هدیه می بخشد. همچنین به منظور دسترسی راحت به اجزای داخل پنل به منظور سرویس و یا شستشو، قابلیت باز و بسته شدن دارد. در ادامه لینک دفترچه راهنمای کولر گازی هایسنس را مشاهده می نمایید.

گارانتی وخدمات پس از فروش کولر گازی هایسنس

تمامی مدل های کولر گازی هایسنس دارای 10 سال گارانتی کمپرسور و 60 ماه سایر قطعات می باشد. نصب و راه اندازی اسپلیت های هایسنس در تمامی نقاط کشور توسط تکنسین های متخصص شرکت زرین با گارانتی اصلی عرضه میگردد. وبسایت دماپویا مفتخر است تمامی مدل های اسپلیت هایسنس را با گارانتی اصلی ارائه نماید.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا
0
لطفا دیدگاه خود را برای این مقاله درج کنیدx