دفترچه راهنمای محصولات

دفترچه راهنمای فن کویل گرین

دفترچه راهنمای فن کویل گرین به کاربر این امکان را میدهد که اطلاعات کاملی در خصوص نحوه نصب، راه اندازی و نگهداری از سیستم در اختیار داشته باشد. گروه تولیدی گرین در زمینه طراحی و تولید سیستم های تهویه مطبوع از جمله فن کویل دارد که به دلیل سطح کیفیت بسیار بالا توانسته در لیست بهترین برندهای بازار قرار گیرد و در سالهای اخیر جز 10 مارک پرفروش بازار تهویه مطبوع قرار گیرد. بکارگیری متریال و قطعات با کیفیت در بازدهی دستگاه تاثیر مستقیمی داشته و همچنین با کمترین میزان مصرف انرژی بالاترین راندمان را دارد، همچنین به دلیل دارا بودن ابعاد و حجم کم بدون محدودیت قابل اجرا در فضاهای مختلف می باشند. در ادامه توسط گروه فنی مهندسی دما پویا لینک دانلود دفترچه راهنمای فن کویل گرین برای شما کاربر گرامی فراهم شده است.

دفترچه راهنمای انواع فن کویل گرین

فن کویل گرین در مدل های چهار طرفه، کاستی یکطرفه، سقفی توکار، زمینی و دیواری در ظرفیت های 200 الی 1400 cfm تولید و در بازار موجود می باشند. هریک از این مدل فن کویل ها با توجه به موقعیت نصب دستگاه و شرایط محل نصب انتخاب و خریداری می شوند. از قابلیت های فن کویل گرین ایجاد هوایی مطبوع و یکنواخت در محیط می باشد. همچنین با قابلیت عملکرد سرد و گرم میتوانند جایگزین مناسبی برای سایر سیستم های حرارتی و برودتی در ساختمان های مسکونی، اداری و یا تجاری بشمار آیند. فن سانتریفیوژ بکار رفته در تمامی مدل ها بدلیل کیفیت بالا دارای عملکردی کاملا بی صداست که بدون ایجاد مزاحمت برای ساکنین در کوتاهترین زمان دمای اتاق را به درجه دلخواه کاربر می رساند. در مدل های دیواری و زمینی همچنین کاستی به دلیل قرار گرفتن در فضای داخلی اتاق دارای ظاهری بسیار شیک و مدرن می باشند که نمایی زیبا و منحصر بفرد به محیط هدیه می بخشد. همچنین این کمپانی از فیلترهای چندلایه به منظور بهبود بخشیدن کیفیت هوا بهره مند شده که هرگونه آلودگی موجود در هوا را جذب و حذف می نماید و در نتیجه هوایی پاکیزه و مطبوع به داخل اتاق هدایت می کند.

گارانتی و خدمات پس از فروش فن کویل گرین

تمامی مدل های فن کویل گرین دارای 12 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش شرکت پشم شیشه پارس می باشد. لازم بذکر است این محصولات با گارانتی اصلی در وبسایت دماپویا عرضه می شوند.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا
0
لطفا دیدگاه خود را برای این مقاله درج کنیدx