دفترچه راهنمای محصولات

دفترچه راهنمای کولر گازی دوو

دفترچه راهنمای کولر گازی دوو به کاربر این امکانات را می دهد که اطلاعات جامعی در خصوص نحوه نصب، راه اندازی و یا نگهداری دستگاه در اختیار داشته باشد. دوو برند کره ای با کیفیت یکی از مطرح ترین مارک ها در سراسر جهان به شمار می آید که فعالیت گسترده ای در خصوص طراحی و ساخت لوازم الکتریکی از جمله سیستم تهویه مطبوع دارد و بواسطه ی سطح کیفیت بسیار بالا توانسته جایگاه ویژه ای در بازار رقابت بدست آورده، و هرساله سهم قابل توجهی از بازار فروش را به خود اختصاص دهد. این گروه تولیدی در ساخت و طراحی اسپلیت های دوو تکنولوژی و فناوری روز دنیا را در نظر گرفته و با رعایت استانداردهای بین المللی محصولاتی مدرن و پیشرفته تولید و روانه بازار رقابت کنند. کولر گازی دوو به گونه ای طراحی شده که با کمترین میزان مصرف انرژی بیشترین بازدهی را داشته و در کوتاهترین زمان آبگرم مورد نیاز ساختمان را تامین می نماید. در ادامه گروه فنی مهندسی دماپویا دفترچه راهنمای کولر گازی دوو مدل دیواری را در قالب نسخه pdf برای شما کاربر گرامی ارائه می نماید.

دفترچه راهنمای کولر گازی دیواری دوو

کولر گازی دوو در ظرفیت های 32000،28000،24000 بی تی یو بر ساعت با موقعیت نصب دیواری و مورد استفاده در ساختمان های مسکونی، ادرای و تجاری تولید و در بازار موجود می باشد. این مدل از کولر گازی با دارا بودن فیلترهای تصفیه هوای چندلایه روی بهبود و کیفیت هوای تنفسی تاثیر بسزایی دارند، و هوایی پاک و بدون آلایندگی به فضای داخلی منتقل می کند، همچنین روی پنل دستگاه صفحه نمایش LED تعبیه شده که وضعیت آن را به کاربر اعلام می نماید. این سیستم با هدف کاهش آلودگی های زیست محیطی طراحی شده که میزان آلاینده ها در اثر فعالیت دستگاه به کمترین میزان رسیده و در عین حال بیشترین بازدهی را دارا می باشد. به دلیل تنوع ظرفیت هوادهی می توان در متراژ های مختلفی از این دستگاه به منظور تامین هوایی خنک و مطبوع بهره مند شد. در ادامه دفترچه راهنمای کولر گازی دوو مدل دیواری را فراهم آورده ایم، که تنها با کلیک و دانلود کردن روی آن میتوانید این دفترچه را در اختیار داشته باشید.

گارانتی و خدمات پس از فروش کولر گازی دوو

تمامی مدل های کولر گازی دوو دارای 18 ماه گارانتی و 60 ماه خدمات پس از فروش همراه با نصب رایگان این شرکت می باشند، اسپلیت های دوو با گارانتی اصلی در وبسایت دما پویا ارائه می گردد.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا
0
لطفا دیدگاه خود را برای این مقاله درج کنیدx